Lil-H Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) TATW 134: http://radio.anjunabeats.com:8000/ First Hour - Above & Beyond 01 Tiësto featuring Maxi Jazz - Dance4Life (12" Mix) 02 Agnelli & Nelson - Entro 03 Lange vs Gareth Emery - Another You, Another Me 04 RECORD OF THE WEEK - Cosmic Gate - Element of Life 05 Nitrous Oxide - Morning Light 06 Galen Behr vs. Hydroid - Carabella (Original Mix) 07 Ronski Speed - The Space We Are (Original Mix) 08 DJ Spoke - Watch Them Fall Down 09 Armin van Buuren feat. Herman Brood - Saturday Night 10 DT8 - Destination (Above & Beyond Remix) [Web Vote Winner] 11.JPL - Your Whole Life (Ljungqvist Always Lives Mix) 12 Lange pres. Firewall feat. Jav D - Looking Too Deep 13 Kuffdam & Plant - The Ones We Love 14 Remy & Roland Klinkenberg - Ignite (Danny Oliveira Remix) Second Hour - Super8 & DJ Tab Guest Mix 01. Andy Moor vs. Orkidea - YearZero (Andy Moor's First Light Mix) 02. Jaytech - Starbright (Jaytech's Touch Your DJ Mix) 03. David West - Make U Mine (Mike Shiver's Garden State Mix) 04. Super8 & DJ Tab - Won't Sleep Tonight (Moody Vocal Mix) 05. Mike Foyle - Shipwrecked (Gareth Emery Remix) Thats it for tonight ladies and gents. Total runningtime: ~ 120mins :O Endret 10. oktober 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
barvini Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) 5. Nitrous Oxide - Morning light (Anjunabeats) 6. Galen Behr vs Hydroid - Carabella 7. Ronski Speed - The space we are (Euphonic) Edit: Var ikke meningen å ta over "jobben" din Lil-H hehe Endret 10. oktober 2006 av barvini Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) No worries man. De 6 første tok jeg ut ifra radio'n, men fant heldigvis tracklistingen på TA Dette er bedre enn hva jeg har hørt på asot hvertfall o_O Endret 10. oktober 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 TATW, GDJB og ASoT dekker behovet mitt for ny trance i løpet av uka. Tar det ned fra The Mixing Bowl. Tar vare på ASoT, splitter opp i enkelt-MP3'er og tar vare på de. Har absolutt alle episoder nå Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) TATW, GDJB og ASoT dekker behovet mitt for ny trance i løpet av uka. Tar det ned fra The Mixing Bowl. Tar vare på ASoT, splitter opp i enkelt-MP3'er og tar vare på de. Har absolutt alle episoder nå 7043301[/snapback] Fett fett, skukke gjerne hatt de vet jeg.. å stor plass tar alle sammen om jeg tør spørre? Hvordan splitter du mp3'ene? bruker du musicutter og får eventuelt lasta ned txt filer med info? anyways, nok offtopic: Gleder meg til Anthollogy One imorra, det blir faens meg knall! Disc 1 Solarcoaster Black Finished Chrome Release Speak in Sympathy Seven Cities The Calling Intracity Jump The Next Train Crashing Like A Waterfall Shimmering Little Morphs Greenlight Late Summer Fields Jabberwock Disc 2 Like A Waterfall (Club Mix) You Write The Rules Destination Day By Day Universal Eastern Sea (First State Mix) Red Line Highway Solarcoaster (Midway Mix) 3rd Earth Naked Angel The Hymn I Want You Seven Cities (Vone Mix) Endret 10. oktober 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
Foxxravin Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 ATB feat. Michal The Girl - The Autumn Leaves omg! deilig vocal!! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Fett fett, skukke gjerne hatt de vet jeg.. å stor plass tar alle sammen om jeg tør spørre?11,5 DVD'r så langtHvordan splitter du mp3'ene? bruker du musicutter og får eventuelt lasta ned txt filer med info?Bruker CUESplitter og Cue-filer fra Lindmik's Cuesheets. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 En annen side som inneholder vanvittig mange cue-sheets er www.spandel.nl Der pleide jeg før å finne alle til ASOT, men oppdateringene den siste tiden har gått tregt.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Beste sangen jeg vet om er : jon vesta - gull En gatecrasher klassiker Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Beste sangen jeg vet om er : jon vesta - gullEn gatecrasher klassiker 7045991[/snapback] Husker jeg hørte på den en periode, men husker ikke hvordan den er nå.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Beste sangen jeg vet om er : jon vesta - gullEn gatecrasher klassiker 7045991[/snapback] Husker jeg hørte på den en periode, men husker ikke hvordan den er nå.. 7046130[/snapback] det er bra at du hørte på den den er sinnsykt bra.. husker ikke hvor mange år jeg har hørt den nå Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Richard Durand - Sunhump Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Beste sangen jeg vet om er : jon vesta - gullEn gatecrasher klassiker 7045991[/snapback] Var det ikke han som tok selvmord? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Beste sangen jeg vet om er : jon vesta - gullEn gatecrasher klassiker 7045991[/snapback] Var det ikke han som tok selvmord? 7046817[/snapback] jo, jeg leste om det.. og det var veldig synd, for de sangene som jeg kjenner fra han er noe av det beste Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) DOH! Fikk seff ikke med meg TAWT igår... Noen som vet om steder jeg kan laste ned tidligere sendinger? Tribalmixes er notert, men likte ikke helt den.. EDIT: Shanks, Ferr Endret 11. oktober 2006 av Obbjørn The Legend Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ny tiesto er satt opp i norge 1. desember Bergen 2. desember Oslo 7041591[/snapback] Er dette lizm helt sikkert? Står ikke noe oppført på siden hans... Men håper da virkelig det...! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 DOH! Fikk seff ikke med meg TAWT igår... Noen som vet om steder jeg kan laste ned tidligere sendinger? Tribalmixes er notert, men likte ikke helt den.. EDIT: Shanks, Ferr 7047740[/snapback] TheMixingBowl.org Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ny tiesto er satt opp i norge 1. desember Bergen 2. desember Oslo 7041591[/snapback] Er dette lizm helt sikkert? Står ikke noe oppført på siden hans... Men håper da virkelig det...! 7047804[/snapback] Hadde vært kos Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 DOH! Fikk seff ikke med meg TAWT igår... Noen som vet om steder jeg kan laste ned tidligere sendinger? Tribalmixes er notert, men likte ikke helt den.. EDIT: Shanks, Ferr 7047740[/snapback] Burde finne en god del her, under dj-mixes http://ukta.tk/ Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Sander Van Doorn live DI.FM Identity September 01. Plump DJs - Electric Disco (D.Ramirez Remix)02. Abel Ramos - Te Quiero Puta 03. Mason - Exceeder 04. D-Formation - Clever Scape 05. Marco V - Any Better, Or 06. Tiësto & Maxi Jazz - Dance 4 Life (Sander van Doorn Remix) 07. Randy Katana - Sex 08. Re:Locate Feat. Menno de Jong - Spirit 09. Gleave - Focus 10. Emjay - Real High 11. DJ Miss Monica - Rich Day 12. Carlo Resoort - Tom Tom 13. Anne Savage Vs. Marzz - The Unknown Good shit Trur en del gleder å høre han LIVE på PI 11 November nå! Den mixen eier, som alle andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå