barvini Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Above & Beyond feat. Zoe Johnston - Good For Me 6999849[/snapback] Å HERREGUD som jeg elsker den låta! Veit jeg er litt etter, men satan i helveta da! *dette av stolen* Flere sanger med sånn sinnsyk vokal taes imot med takk! 7035618[/snapback] Hehe, hva med denne: 2 Devine Vs Cara Dillon - Black Is The Colour (Dj Q's CLub Edit) Vet det har blitt spilt et par ganger på asot Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 trance *veldig modent innlegg* Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Above & Beyond feat. Zoe Johnston - Good For Me 6999849[/snapback] Å HERREGUD som jeg elsker den låta! Veit jeg er litt etter, men satan i helveta da! *dette av stolen* Flere sanger med sånn sinnsyk vokal taes imot med takk! 7035618[/snapback] Hehe, hva med denne: 2 Devine Vs Cara Dillon - Black Is The Colour (Dj Q's CLub Edit) Vet det har blitt spilt et par ganger på asot 7035802[/snapback] Nice! Takker Men, noen som vet når Good For Me blir sluppet på vinyl? Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Flere sanger med sånn sinnsyk vokal taes imot med takk! 7035618[/snapback] Sjekk ut Michal The Girl. ATB feat. Michal The Girl - The Autumn Leaves Koris & Djule feat. Michal The Girl - Sense Of Time (M.O.R.P.H. vs. Scirocco Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som vet om Selu Vibra har noe nytt på gang? Elsker fortsatt Divine og Stargazing! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor kan jeg høre på TATW? Og når går det? Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vet ikke hvor du kan høre det? men på Tribalmixes kan du laste de og mange andre bra live set ned ihvertfall... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Vet ikke hvor du kan høre det? men på Tribalmixes kan du laste de og mange andre bra live set ned ihvertfall... 7040175[/snapback] Takker tenkte på hvor jeg kan høre det, når det går.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 http://www.aboveandbeyond.nu/v2/welcome.ph...CFRkNUgodckUylg Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvor kan jeg høre på TATW? Og når går det? 7040140[/snapback] Skal me sjå! jeg sjekker TA for deg. tar jeg ikke feil går det på mandag... mens gdjb og asot på torsdag. fant desverre ikke noe på tranceaddict (?!) så ikke vet jeg.. noen andre som vet? Lenke til kommentar
barvini Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Above & Beyond have a radio show called "Trance Around The World", broadcast direct from Above & Beyond's studios in London every Tuesday 20:00-22:00 UK Time. To tune in, pop over to http://www.anjunabeats.com or http://www.aboveandbeyond.nu next Tuesday night! tatt fra siden til Above and Beyond Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) uuuuh, det er idaaag! Oh yeah, I will tune in.. takk barvini =) Pre-ordera forresten akkurat worldwide 001 av above and beyond, SINGED Endret 10. oktober 2006 av Lil-H Lenke til kommentar
barvini Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ikke noe problem Leon Bolier - Poseidon (Original Mix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Above & Beyond have a radio show called "Trance Around The World", broadcast direct from Above & Beyond's studios in London every Tuesday 20:00-22:00 UK Time. To tune in, pop over to http://www.anjunabeats.com or http://www.aboveandbeyond.nu next Tuesday night! tatt fra siden til Above and Beyond 7040740[/snapback] Hvordan er UK tid i forhold til Norsk? +1 time eller? uansett, takk for info I'n gonna tune in too! Lenke til kommentar
barvini Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 London er en time bak, så det er vel klokken 21 norsk tid da Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Ny tiesto er satt opp i norge 1. desember Bergen 2. desember Oslo Det blir dog ingen ny turne. Dette er all info som er ute foreløpig. Og btw, fått heelt hekten på disse sangene nå, herregud å deilige de er: Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder (Blake Jarrell's 190dB mix) (ASOT 266) Anna Nalick - Breathe (Blake Jarrell Remix) (ASOT 268) for ikke å nevne: Snow Patrol - Chasing Cars (Topher Jones & Blake Jarrell Remix) Herlige remixer av en relativt ukjent producer. Sjekka discogs, var ikke mye info der. Første release fra han var i 2004. Endret 10. oktober 2006 av Feh Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 THROW A SICKIE! THE DJ MAG TOP 100 PARTY IS HERE! Voting has closed, the analysis complete and the results are under lock and key! Now it’s time to celebrate - with the biggest party of the year. It’s been an amazing year for the Top 100 DJs poll, which pulled in an incredible 217,102 votes. That’s 93,000 more than last year. More than 50,000 different DJs were voted for from around the globe. Now it’s time for the main event – the poll winners’ party on Wednesday 25th October at Fabric, London. That’s when this year’s Top 100 DJs will be revealed for the very first time. And there’s a star studded DJ line-up of winners and guests to provide the sounds. THE LINE UP featuring… THE BATTLE FOR THE TOP SPOT ARMIN VAN BURRIN, PAUL VAN DYK, SANDER VAN DOORN THE FLASH BROTHERS PLUS SETS FROM THE ‘TOP’ HOUSE, DRUM & BASS, TRANCE & BREAKS DJS AND THE HIGHEST CLIMBER AND HIGHEST NEW ENTRY. This is one event that can’t be missed. And with the legendary after-party sorted, you’re best advised to take the following day off work. Entrance to the Top 100 party at Fabric is just a fiver!! All proceeds will go to charity, and of course EVERYONE IS WELCOME. The DJ MAG TOP 100 WINNERS PARTY WEDNESDAY 25TH OCTOBER 9PM-3AM, FABRIC, LONDON Han tar jo turen innom Oslo den 11 November, ser ut til at Sander får en HØY plassering i år! Mac & Mac - Rippin Base <3 !! Tech-trance quality SHIT! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hvordan er UK tid i forhold til Norsk? +1 time eller? uansett, takk for info I'n gonna tune in too! 7041547[/snapback] Kommer tracklisten fortløpende på aboveandbeyond.nu eller må vi gå til alternative kilder. Og hvordan er det med irc kanal, hvor man snakker om settet mens det holder på? noe ala det armin har! Lenke til kommentar
barvini Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Trance Around The World with Above & Beyond #13410th October 2006 The show will be broadcast on Anjunabeats Radio (Click here) 20:00 - 22:00 BST (GMT + 1) To see when the show starts were you live, click here. Feeling chatty? There are two ways to join the official Anjunabeats IRC chat: either click here or point your IRC client to: 'irc.anjunabeats.com:6667' and join the 'anjunabeats' channel. Do your other favourite forums (tranceaddict.com, trance.nu, and ivibes.nu) have a thread about this? Do you hang around in a non-english speaking forum that should know about the show? - let them know! Tracklist: Will appear here later Fra forumet der Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 The Flash Brothers i battle of the top spot Endelig bra noen har stemt på de. Har produsert trance av høy kvalitet i lang tid. Noen av Israels top producere. Jose Amnesia vs. Shawn Mitiska - My All (Flash Brothers Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå