tmolberg Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 yndlingsangen min akkurat nå er Floorfilla - Sister Golden Hair ellers går det vel i Skazi (ja vet, psytrance) men hvis psytrance gjelder så burde du høre Void vs Skazi - Psycho Killer Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kyau & Albert Worldvibe CD1: 01. Walk Down 02. Always A Fool (feat. Viola Manigk) 03. Kiksu 04. Run (feat. Julia Lutat) 05. Are You Fine? 06. Metrosun 07. The Jitters 08. 7Skies 09. Our Own Devices 10. Riding On A Star 11. Hide & Seek 12. Teddybears 13. Hooked On Infinity CD2: 01. Oceanlab - Sirens Of The Sea (Kyau & Albert Vocal Mix) 02. Gabriel & Dresden feat. Molly Bancroft - Tracking Treasure Down (Kyau & Albert Remix) 03. Kyau & Albert - Walk Down (Club Mix) 04. Kyau & Albert - Kiksu (Original Mix) 05. Kyau & Albert - Are You Fine? (Original Mix) 06. Ridgewalkers feat. El - Find (Kyau & Albert Remix) 07. Kyau & Albert - Are You Fine? (Markus Schulz Remix) 08. Kyau & Albert - Kiksu (Boom Jinx Remix) Lenke til kommentar
drgs Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 1. Lazard - 4 O'Clock - Original Mix 2. DJ Marc Aurel - Running - Dumonde Remix 3. Moby vs. Aretha Franklin - Go! vs. A Deeper Love - Unofficial Release 4. The Ark - It takes a fool to remain sane - DoubleN Remix Extended Version 5. Jan Wayne - Because the night - Extended Version 6. O.T. Quartet - Hold that sucker down - Kosmonova Remix 7. N-Trance - Set you free - Voodoo & Serano Remix 8. Detektor - Fly - Dok Ponticelli Remix 9. Sonique - I put a spell on you - Quo Vadis Remix 10. A Teens - Upside down - JS16 Remix 11. Ian van Dahl - Will I ? - Voodoo & Serano Remix 12. Apollo - Dance - Extended Vocal Mix 13. Web - Lovin' Times - Signum Remix 14. Sylver - Turn the tide - Original 15. Marc et Claude - Tremble - I Love Trance Mix 16. Matt Darey's Mash Up feat. Marcella Woods - Beautiful - Original Mix 17. JT Company - Wake me tonight - DJs @ Work Remix http://www.mixupload.com/uploads/mlfiles/V...006_8.59_am.mp3 1. Fragma - Everytime you need me - Vince LaTour Megamerge Mix 2. 4 Strings - Take me away into the night - Coast 2 Coast Vocal Mix 3. Atlantis vs. Avatar - Fiji - Lange Remix 4. Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye - Armin van Buuren's Rising Star Mix 5. K5 - Passion - Kay Cee Remix 6. Warrior - Warrior - Club Mix 7. Dumonde vs. Lange - Memory - Megara vs. DJ Lee Mix 8. Digital Paradise - I want everything - Mardi Gras Mix 9. Frankie goes to Hollywood - Two Tribes - Rob Searle Club Mix 10. Mackenzie feat. Jessy - All I need - Apollo Remix 11. Yanou feat. Do - On and on - DJ's @ Work Remix 12. Aurora feat. Naimee Coleman - Ordinary World - Above & Beyond Remix http://www.mixupload.com/uploads/mlfiles/v...006_6.21_am.mp3 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Reemo and St Luke - Live at 5am presents Alphazone 3-Sept-04 (Room680 Melbourne) 01. Matt Darey - Electro Buzz 02. Planet K – All Systems Go 03. Serenade - Serenade 04. Michael Tsukerman – An Open End 05. Orchestra Of Angels feat. Mind-X - Come Back 06. Darude - Music 07. Commander Tom - Attention (Steve Murano Remix) 08. Malec – Let me take you on a journey 09. Espuma - Inside Your Dreams 10. Evergray – Symmetry 11. No Name - No Title (Titty Twister) 12. Walt & Feliz - Expansions 13. Luna Park - The Lonely Shephard (Kill Bill) 14. FX Zone - Synthasia (Nu NRG Remix) 15. Voi - Journey To Paradise (Mind One Remix) 14. Basic Dawn - Pure Thrust (Nu NRG remix) Reemo - Trance Global Express 01. Fate Federation - Narcotic Guide 02. H2J - East & Central 03. Minimalistik - Magic Fly (PPK Remix) 04. Jaron Inc - Overflow 05. Micheel Splint pres. Eruption - I feel Free (Instrumentlal) 06. Agnelli & Nelson pres. Ultra - Holding on to nothing 07. Delerium - Afterall (Svenson & Gielen Remix) 08. Dito - Sky 09. Mind One - Star For Me 10. K90 - Dreamer 11. O.S.I.R.U.S - Oneness With The Universe (Original Clubmix) 12. Divine Inspiration - What Will Be Will Be 13. Basic Dawn - Pure Thrust (Nu NRG remix) noen som har hørt denne?? kom tilfeldigvis over den Endret 7. oktober 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Faen som jeg får lyst på Resonate 5 nå!! Damn you people!! har du ikke Resonate 5? isåfall så har du noe å se frem til.. det er så hinsides rått!! Endret 8. oktober 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Faen som jeg får lyst på Resonate 5 nå!! Damn you people!! har du ikke Resonate 5? isåfall så har du noe å se frem til.. det er så hinsides rått!! 7024600[/snapback] Har desverre ikke fått tak i det enda.. Men har 1, 2 og 3! Alle tar av! Finner ikke noen norske nettsteder som har #5.. Men det kommer Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Tenket jeg skulle spamme litt med mixen min for en gangs skyld Cre8or - October Mix Tracklist:01. Tiesto ft. Maxi Jazz - Dance 4 Life 02. Kyau & Albert - Are You Fine 03. Tillmann Uhrmacher - The Pride In Your Eyes (Tillmanns Midnight Extended Club Mix) 04. Airforce and Samuelzor- Snowflake 05. Alex M.O.R.P.H & Woody Van Eyden - Y68 06. Sean Tyas - Lift (Syan Tyas Rework) 07. Carl B ft. Breaking Benjamin - Diary OF Jane (Sean Tyas Remix) 08. 4 Strings - Mainline (4 Turntable Remix) 09. E-Craig - Home (Vocal Mix) 10. Club Scene Investigators - Direct Dizko (SvD Remix) 11. Yello - Oh Yeah (SvD Remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Laster den ned, jeg. Trenger bare noen monitorer, så kan jeg også begynne å mikse igjen. ----- Marcel Woods og Wouter Janssen fra Showtek er tilbake med et nytt spennende prosjekt; Side Dish. A: Side Dish - Pressure (Marcel Woods Old School Mix) B: Side Dish - Pressure (Vezzola Remix) Vezzola mixen er den mest drivende, selv om Old School mixen til Scheffer ikke ligger langt bak. Gotta love that tech-trance! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 DJ U-Hey & Minagawa - Survivor - Alphazone Remix fy faen så bra... åååhhh Lenke til kommentar
Foxxravin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Straydog - mirrorSystematic parts - deja-vu 6944182[/snapback] var ikke disse på magik V eller VI? syns jeg kjenner igjen navnene! fete er de hvertfall Yahel - voyage 6946956[/snapback] fant de på "Dj tiesto live at innercity amsterdam" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Straydog - mirrorSystematic parts - deja-vu 6944182[/snapback] var ikke disse på magik V eller VI? syns jeg kjenner igjen navnene! fete er de hvertfall Yahel - voyage 6946956[/snapback] fant de på "Dj tiesto live at innercity amsterdam" 7027448[/snapback] Bare informere om at du må bytte avatarbilde, ikke lov med bevegelige bilder som avatar Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Paul Van Dyk ft Vega 4 - Time Of Our Lives(pop radio mix-the swiss-american federation remix) fra filmen Into The Blue.. drit fin låt Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Estiva Presents Sunover - Stella (Original Mix) 6978675[/snapback] Fått helt dilla på denne. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Airwave - When Things Go Wrong Scott Bond vs Solarstone - 3rd Earth Darren Tate & Jono Grant - Shine (Let The Light Shine In) Rank 1 - Such is Life (Marco v Remix) (Video) En av de beste Trance musikkvideoene imo. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Obbjørn The Legend: Syns nå alle Trance-videoer er det samme jeg da. House derimot Mode Hookers - Breathe (Sander Van Doorn Remix) Lenke til kommentar
Foxxravin Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Straydog - mirrorSystematic parts - deja-vu 6944182[/snapback] var ikke disse på magik V eller VI? syns jeg kjenner igjen navnene! fete er de hvertfall Yahel - voyage 6946956[/snapback] fant de på "Dj tiesto live at innercity amsterdam" 7027448[/snapback] Bare informere om at du må bytte avatarbilde, ikke lov med bevegelige bilder som avatar 7027581[/snapback] ok lol ;P Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Deilig å høre Resonate 5 igjen. Kan alle sangene i hodet, men det er likevel som å høre noe helt nytt. Bass from outer space! Lenke til kommentar
W Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som har noen tips til steder jeg kan kjøpe nye (og gamle) trance/hardstyle-vinyler? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) hvilken låt spiller Sean Tyas her?? Endret 9. oktober 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Above & Beyond feat. Zoe Johnston - Good For Me 6999849[/snapback] Å HERREGUD som jeg elsker den låta! Veit jeg er litt etter, men satan i helveta da! *dette av stolen* Flere sanger med sånn sinnsyk vokal taes imot med takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå