barvini Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Above & Beyond feat Zoë Johnston - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) Elsker vokalen der "Take me home, in time you'll love me like one of your own" 6995607[/snapback] Hvis du liker vokalen så har du en sang til her: Above & Beyond feat. Zoe Johnston - Good For Me Above & Beyond feat. Zoe Johnston - Good For Me (Above & Beyond Club Mix) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Above & Beyond feat Zoë Johnston - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) Elsker vokalen der "Take me home, in time you'll love me like one of your own" 6995607[/snapback] Husker jeg kjøpte Anjunabeats volume two mixed by above and beyond primært for den låta. Fy for en rå sang. Ble ikke denne ratet til song of the year i 2004 på tranceaddict eller no? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Above & Beyond feat Zoë Johnston - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) Elsker vokalen der "Take me home, in time you'll love me like one of your own" 6995607[/snapback] Husker jeg kjøpte Anjunabeats volume two mixed by above and beyond primært for den låta. Fy for en rå sang. Ble ikke denne ratet til song of the year i 2004 på tranceaddict eller no? 7000329[/snapback] Nope, men det var like før Randy Katana - In Silence (tror jeg) stakk av med seieren! EDIT: Jada, var det: KILDE Endret 4. oktober 2006 av Obbjørn The Legend Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Husker jeg ikke helt feil (hører musikk fra anlegget, around the world in 80 days forresten.. så gidder ikke ta sjekke fra dataen), men ligner ikke denne veldig på a tear in the open fra tiesto? Uansett, syns den er greit mye bedre ^^, Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva er dette jeg ser? Er det riktig at Tiësto skal spille i Bergen 28.10? slik som det står på billettservice.no? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva er dette jeg ser? Er det riktig at Tiësto skal spille i Bergen 28.10? slik som det står på billettservice.no? 7002196[/snapback] Stemmer ikke. da spiller han i Bratislava, Slovakia. sjekk www.tiesto.com selv, under schedule Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Alex-G & Fame - Freedom [Green court RMX] Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 John O'Callaghan - Cruise Control Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Var det jeg trodde fant ikke noe på siden hans nemlig... Men det er da ganske teit av billettservice å prøve å lure folk slik...! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Summer Sessions & Michelle Smith - Blossom Kyau Vs. Albert - Kiksu Pointguards - Mary's Prayer FB & Edun - Who's Knockin The Thrillseekers, Gina Dootson - By Your Side DJ Precision and Terry Bones - Another Situation Sunport - Follow Me (Vendex Remix) DJ Sammy - Lbby Haba (Mind One Remix) Og må bare legge til disse: Above & Beyond feat Zoë Johnston - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) Above & Beyond feat Zoë Johnston - No One On Earth (Orginal Mix) Above & Beyond - Good For Me (feat. Zoë Johnston) Above & Beyond - Good For Me (Above & Beyond Club Mix) Above & Beyond - Good For Me (Thomas Datt Remix) OG til slutt: ATB - Long Way Home (Above & Beyond remix) Er så trist den sangen der Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Above & Beyond feat Zoë Johnston - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) 7007308[/snapback] Den klart beste låten av Above & Beyond-gjengen, sammen med Satellite og Albinoni. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Andy Prinz - Find Again Some Faith (Hammer & Funabashi Remix) Andy Prinz - Find Again Some Faith (Mark Eteson Remix) M.I.K.E. - Salvation (Plastic Boy Remix) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Above & Beyond feat Zoë Johnston - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) 7007308[/snapback] Den klart beste låten av Above & Beyond-gjengen, sammen med Satellite og Albinoni. 7007623[/snapback] Ikke glem Oceanlab - Sky Falls Down (Armin van Buuren Remix) En av de beste sangene som finnes spør du meg! Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 'Janeiro 2006' var kjempeskuff. I alle fall 4 Strings remixen. ----- Selu Vibra - Divine (Algarve Mix) Selu Vibra - Divine (Sean Tyas Rework) Disse karene har ordna seg. Virkelig... Han ene er jo yngre enn meg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 'Janeiro 2006' var kjempeskuff. I alle fall 4 Strings remixen. ----- Selu Vibra - Divine (Algarve Mix) Selu Vibra - Divine (Sean Tyas Rework) Disse karene har ordna seg. Virkelig... Han ene er jo yngre enn meg. 7013299[/snapback] For å ikke snakke om Selu Vibra - Stargazing (Original Mix) Er så digg det breakdownet! Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Tror ikke helt du "tog'an".Mente "Gratis", men er den ikke blitt gitt ut enda? Hvor har så du hørt den? 6995603[/snapback] "Gratis"? Mitt råd er: Dra heller å kjøp/last ned lovlig sangen istedenfor, funker mye bedre! Eller så kan du komme på PI 11 November for å høre Sander Van Doorn spille låta, er ikke værre. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kyau vs Albert - Falling Anywhere peeeent Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 De kaller seg Kyau & Albert nå. Kyau & Albert - Are You Fine Kyau & Albert - Are You Fine (Markus Schulz Remix) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 De kaller seg Kyau & Albert nå. aha Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er bare litt pirkete. Gleder meg til å høre albumet deres senere i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå