E-wok Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Faen som jeg får lyst på Resonate 5 nå!! Damn you people!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Faen som jeg får lyst på Resonate 5 nå!! Damn you people!! 6988232[/snapback] xD Jeg må i alle fall bestille det. Skammelig at jeg har lastet det ned. Fysj... *slap myself in the face* EDIT: Linken skulle liksom føre til Tidy Store. Endret 2. oktober 2006 av Ferr Lenke til kommentar
W Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vel, så lenge det er vanskelig å få tak i denne musikken i Norge, er det vel ikke stort annet å gjøre for oss uten kredittkort... Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Pakito - Living on video, den minner meg mystifistisk mye om en litt eldre trance slager, noen som kan tenke seg hvilken sang jeg tenker på? Jeg klarer nemlig ikke å huske hva den heter, syyykt irriterende... Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Pakito - Living on video, den minner meg mystifistisk mye om en litt eldre trance slager, noen som kan tenke seg hvilken sang jeg tenker på? Jeg klarer nemlig ikke å huske hva den heter, syyykt irriterende... 6990742[/snapback] Ratty (Scooter) sin, fra 2002? Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ikke helt sikker, må høre den først. Men jeg tenker egentlig litt eldre, sånn ca. før milleniumsskiftet... Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Heisann! Liker igrunn ikke noe trance, men er det noen som har noen anbefalinger til bra trance musikk? Må være stemning i sangene. Må være skummel, trist, mystisk etc. Ikke noe glade greier med kvinnfolk som hyler av glede og kjærlighet om dere skjønner. Så kan jeg iallefall gi trance ett forsøk Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kult, SteelDragon89! Kanskje noen av disse faller i smak: Altitude - Altitude (S.H.O.K.K. Remix) Anton Chernikov & Crystal Verge - Evil Spice (The Digital Blonde Remix) Armin van Buuren feat. Jan Vayne - Serenity Mike Foyle vs. Signalrunners - Love Theme Dusk (Mike' Broken Record Mix) Ralph Novell - Wrong Love (Alphazone Remix) Safri Duo - Played-A-Live (Spanish Fly Remix) Solid Globe - Sahara Sunlounger - White Sand (DJ Shah's Original Mix) The Thrillseekers - Synaesthesia Tilt - The World Doesn't Know Whirlpool - Under The Sun (Solarstone Remix) Whiteroom - The White Room Gi meg tilbakemelding om hva du synes da. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Okay. Jeg begynner å lure, er det 2 som har låten Livin' on Video? Lazard og Pakito er vel 2 forskjellige, men som bruker samme grunnlåt, nemlig 2 Brothers on the 4th floor - Living In Cyberspace. Da fikk du det svaret, Dozer_ Ferr: Sykt fete alle sammen. Gotta love Synaesthesia! Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Synaesthesia er sinnsjukt phet! William Orbit - Barbers Adagio For Strings (Ferry Corsten rmx) phet den også, hvis du ville ha stemning... *Fredriri: Var nok den ja.. Endret 3. oktober 2006 av Dozer_ Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Mer anbefalt trance, vanvittig herlige saker dette... Freek Geuze har fått et nytt fan i meg ihvertfall. Freek Geuze Presents Gues - Signs (Original Mix) Freek Geuze Presents Gues - Signs (Latigidi Sees Signs Remix) Freek Geuze Presents Gues - A Sonnet (Original Mix) Freek Geuze Presents Gues - A Sonnet (Redshift Remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ferr: Sykt fete alle sammen. Gotta love Synaesthesia!6991763[/snapback] Synaesthesia er sinnsjukt phet!6991928[/snapback] Jepp. Er en grunn til at jeg har 16 forskjellige remixer av den. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er Mad klar for Anthology One fra SolarStone. Dæven så fett det blir. akkurat lest review på trance.nu. Gleder meg sterkt til det kommer i butikken. Så det blir nok det 3. solarstone albumet mitt, ja Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Sitter og hører på Sander Van Doorns "essential mix" Radio 1 nå..fy flate 6965353[/snapback] http://www.djz.no/forum/viewtopic.php?t=82...der=asc&start=0 6965947[/snapback] Siden er jo nede Men Sander Van Doorn kommer på PI i Oslo den 11 November www.underthesun.no for mer info For de som vil ha en liten hit... Tiesto ft. Maxi Jazz - Dance4Life (Sander Van Doorn Remix) Endret 3. oktober 2006 av mihkku Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 mihkku: Du kunne ikke "peke" meg i riktig retning for å finne den? Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 mihkku: Du kunne ikke "peke" meg i riktig retning for å finne den? 6995346[/snapback] Joda! www.4djsonly.com om 2uker eller no Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Tror ikke helt du "tog'an". Mente "Gratis", men er den ikke blitt gitt ut enda? Hvor har så du hørt den? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Above & Beyond feat Zoë Johnston - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) Elsker vokalen der "Take me home, in time you'll love me like one of your own" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå