Foxxravin Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) evolver - evolver (majestic remix) dj hooligan - hear you now (grand chillas mix) starecase - Faith (loafer mix) selu vibra - stargazing (original mix) rank 1 - awakening pakito - living on video solar stone - solarcoaster sunbeam - outside world kamaya painters - cryptomnesia kamaya painters - soft light (original mix) alt er nice! Endret 29. september 2006 av Foxxravin Lenke til kommentar
Faris Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sitter og hører på Sander Van Doorns "essential mix" Radio 1 nå.. fy flate Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Sitter og hører på Sander Van Doorns "essential mix" Radio 1 nå..fy flate 6965353[/snapback] http://www.djz.no/forum/viewtopic.php?t=82...der=asc&start=0 Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Vet Blir heelt rått! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) The Brutal Sound Of Hard Trance Mixed By Alphazone Resonate 5 noen som har hørt denne? det er IKKE samme som Resonate 5 CD1 eller CD2 synes den her er bedre.. sykt bra, 78minutter lang Endret 30. september 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ny dag, ny trance... *bra* trance. Mike Foyle - Shipwrecked (John O'Callaghan VS Mike Foyle Remix) Mike Foyle - Shipwrecked (Sean Tyas Remix) Mike Foyle - Shipwrecked (Gareth Emery Remix) Redshift & Van Der Vleuten - Blue Mountain (Original Mix) Redshift & Van Der Vleuten - Blue Mountain (Activa Remix) Redshift & Van Der Vleuten - Blue Mountain (Andy Bagguley Remix) Rein De Vries - Hirajiro (Original Mix) Rein De Vries - Hirajiro (Feel Remix) Rein De Vries - Hirajiro (Lancton Remix) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Mike Foyle - Shipwrecked (Sean Tyas Remix) Mike Foyle - Shipwrecked (Sean Tyas Pres. Eddie Williams Remix) samme? Endret 1. oktober 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mike Foyle - Shipwrecked (Sean Tyas Remix) Mike Foyle - Shipwrecked (Sean Tyas Pres. Eddie Williams Remix) samme? Ifølge hans egen hjemmeside finnes det bare en Sean Tyas remix (se under discography eller productions). Lenke til kommentar
W Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Alex M.O.R.P.H. and Woody van Eyden feat Jimmy H - Y68 (original mix) Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Zymotix - Feel my love (radio feeling) litt sweet =) Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Tranzlation Nation EP 1 Jason Cortez - In My Dreams Technikal presents Batch - Don't Get Scared Now Tranzlation Nation EP 2 Shaun M & P.H.A.T.T. - African Dream Brian M & Dark By Design - Exhile Lenke til kommentar
strykejern Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Special D. - Come with me Special D. - We are raving Starsplash - Hardstyle My Style Starsplash - Free Tune Up! - Ravers Fantasy Tune Up! - Another Day Tune Up! - Feel Fine Lacuna - Celebrate the summer Disse syns jeg er nokså bra. Det er Euro-Trance da, vet ikke hvilken trance sjanger du liker best. Men men... En trance radio jeg kan anbefale er Puls Radio Lenke til kommentar
Foxxravin Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Above & Beyond - Alone Tonight Sean Tyas - Mirella Endret 1. oktober 2006 av Foxxravin Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Zyztem nevner en stormer av en trance-låt, men remixene er faktisk enda fetere... fra halve Nu NRG, Guiseppe Ottaviani, og finske Peaktwins, to karer jeg har vært fan av lenge... OMG for noen låter. Alex M.O.R.P.H. & Woody Van Eyden Featuring Jimmy H - Y68 (Original Mix) Alex M.O.R.P.H. & Woody Van Eyden Featuring Jimmy H - Y68 (Guiseppe Ottaviani Remix) Alex M.O.R.P.H. & Woody Van Eyden Featuring Jimmy H - Y68 (Peaktwins Remix) Og mer ny trance for de som liker den melodiøse sorten... R.N.M. - Stargliding (Original Mix) R.N.M. - Stargliding (Marninx Remix) Estiva Presents Sunover - Everlasting Memories (Original Mix) Estiva Presents Sunover - Stella (Original Mix) Estiva Presents Sunover - Tears Like Rain (Original Mix) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dj Tiësto - In My Memory (Gabriel And Dresden Elephant Memory Vocal Mix) Hører på ISOS 3 Lenke til kommentar
W Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Estiva Presents Sunover - Stella (Original Mix) Den er så fet! Endret 1. oktober 2006 av Zyztem Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) JS Ten - Spiritualised (Bass Wizards Remix) En låt fra Resonate 5... får frysninger her jeg sitter... Endret 2. oktober 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 JS Ten - Spiritualised (Bass Wizards Remix) En låt fra Resonate 5... får frysninger her jeg sitter... 6987541[/snapback] Får frysninger av ganske mye fra de to platene så ligger i det coveret eg! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Får frysninger av ganske mye fra de to platene så ligger i det coveret eg! sant det.. Trance kan vel ikke få blitt så mye bedre.. Endret 2. oktober 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Får frysninger av ganske mye fra de to platene så ligger i det coveret eg! sant det.. Trance kan vel ikke få blitt så mye bedre.. 6987601[/snapback] Det må være en av de beste utgivelsene de siste årene!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå