Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene

Xanitra

Anbefalte innlegg

FUCK FUCK FUCK.. det var ikke i min villeste fantasi at Tijs ville avlyse. Faen ta hjertet hans ass.. GRR.

Og Tiesto er ingen dårlig Dj, nei. Bare sjekk ut Magikserien f.eks. eller hans nyeste live at open air concert nature challenge.. smud musikk

Perasma - swing 2 harmony

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
666 (de devils) - dance with the devil!

6927657[/snapback]

D-Devils, kanskje?

Har ingenting med 666 å gjøre.

Lil-H: Ja, det er noe dritt det med Tiësto. Hvor skulle du?

6929073[/snapback]

Til Oslo.. masa om det igår kveld da jeg var på party: oh, tiesto blir så kult, tiesto blir fett, gleder meg til å vorce til TiC 1/2 og albumsa.. grr !!

Skulle du også eller?

anyways, SolarStone - Like a waterfall er fet =)

Lenke til kommentar
Det overrasket meg virkelig ikke at Tiësto måtte avlyse. Er vel ikke så uvanlig for han å være, syk eller ikke. Det understreker bare mine meninger om han, og om hvorfor jeg ikke liker han..

6921024[/snapback]

Pluss at han er kommers, lager dårlig musikk og er en crappy, arrogant DJ, sant? :thumbup:

6921271[/snapback]

BAM!! Spikeren ble truffet!

Lenke til kommentar
Skulle til Bergen med en gjeng. Jævlig kjipt at han skulle blir syk. Det er ikke så ofte han er i Norge, akkurat.

Hørt albumet til Solar Stone?  :dribble:

6929108[/snapback]

Hørte på destinations istad hvis det var det du tenkte på? eller Anthology One, men det er vel ikke ute ennå?

Destinations er hvertfall fett. Har anjuna beats, exhibition 2 også, av solarstone og ben lost. bra skiver!

Lenke til kommentar
Takker, men tenkte mer i Norge

6938160[/snapback]

Sleit litt med det!

Kan sikkert få ei sjappe til å bestille den! Men har du VISA/MASTERCARD el. så er det absolutt å anbefale å bruke www.play.com. Har ingen dårlige erfaringer med de. Noen får kommentere det visst eg ikkje har lov til å skrive dette. Feks. CDON.COM er fullstendig ubrukelig. Får ALDRI rett visst eg bestiller mer enn 1 CD/DVD.

Play.com hadde under en ukes leveringstid sist eg bestillte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...