tøs Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Vet ikke om det er nevnt, men 3 bra album: - Sensation White 04 - Tunnel goes to ibiza - Innercity Endret 4. oktober 2004 av tøs Lenke til kommentar
tøs Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Edit: Dobbeltpost.. sry (min først noen sinne ) Endret 4. oktober 2004 av tøs Lenke til kommentar
ratata Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Whiteroom - The Whiteroom Tilt - The world doesnt know ... ozgur can remixen og Joy Kitikonti - Joyenergizer (phisical remix) Tilt - Invisible Insigma - Open your eyes (insigma remix) Frigde - Angel Randy Katana - in silence og kjent som katana - silence... txitarro remixen er og kul Balearic Bill - Destination sunshine Masters & Nickson - 5th dimension Empyreal Sun - From dark to light (u-turn remix) og lange remix har vel nevnt ein og to før muligens... men whatever Endret 4. oktober 2004 av ratata Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 "Psycho Mix" 'en av Joy Kitikonti - JoyEnergizer er enda fetere Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 Dj Dream - Hoppesangen Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Vet ikke om disse er blitt nevnt, men jeg nevner de uansett: Watergate - Maid of Orleans Sunbeam - Outside World Blank And Jones - The Art Of Love Aquagen Feat Rozalla - Everybody Is Free DJ Quicksilver Pres Base Unique - Always On My Mind Project A - The Arrival Dette er jo bare noen av sangene, men noen er bedre enn ingenting.. Jeg kan anbefale de fleste Future Trance albumene, de inneholder bare kvalitets låter! Edit: La til en låt. Edit2: Skriveleif Endret 6. oktober 2004 av MiteS Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 Vet ikke om disse er blitt nevnt, men jeg nevner de uansett: Watergate - Maid of Orleans Sunbeam - Outside World Blank And Jones - The Art Of Love Aquagen Feat Rozalla - Everybody Is Free DJ Quicksilver Pres Base Unique - Always On My Mind Project A - The Arrival Dette er bare jo bare noen av sangene, men noen er bedre enn ingenting.. Jeg kan anbefale de fleste Future Trance albumene, de inneholder bare kvalitets låter! Edit: La til en låt. Hei der. Mange bra her ja:) Orginalen til Sunbeam er "ok" men Seismic sin remix av den er mye bedre. Orginalen suger i forhold. Sunbeam - Outside World (Seismic Mix) blir det da. Hehehe, fryder meg over et jeg har Seismic first cut mix, som ikke er tilgjengelig på nett. hehehe. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Whiteroom - The WhiteroomTilt - The world doesnt know ... ozgur can remixen og Joy Kitikonti - Joyenergizer (phisical remix) Tilt - Invisible Insigma - Open your eyes (insigma remix) Frigde - Angel Randy Katana - in silence og kjent som katana - silence... txitarro remixen er og kul Balearic Bill - Destination sunshine Masters & Nickson - 5th dimension Empyreal Sun - From dark to light (u-turn remix) og lange remix har vel nevnt ein og to før muligens... men whatever fine forslag. De beste er lagt. ( Beklager dobbel post.. men har enda ikke lært meg hvordan jeg skal quote 2 samtidig. ) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Xanitra, kan du ikke sortere sangene på første siden alfabetisk? Og at ikke Cosmicman - I love you og Back to Unity er med, er skuffende. Hvor ble det av Goa'n? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Her er'n: 1. 1200 Mics - acid for nothing (7:39) 2. 1200 Mics - Ayahuasca (9:03) 3. 1200 Mics - DMT (5:48) 4. 1200 Mics - Hashish (7:42) 5. 1200 Mics - Hashish (Live Mix) (7:39) 6. 1200 Mics - LSD (Atomic Pulse Remix) (8:09) 7. 1200 Mics - LSD (Talamasca Remix) (9:34) 8. 1200 Mics - Magic Mushrooms (7:44) 9. 1200 Mics - Magic Mushrooms (Optical Noise Remix) (8:21) 10. 1200 Mics - Marijuana (7:56) 11. 1200 Mics - Mescaline (6:32) 12. 1200 Mics - Mescaline (Live Version) (6:13) 13. 1200 Mics - salvia divinorum (rmx) (6:35) 14. Etnica - M.D.M.A - Future Navigators 2 | (10:03) 15. Fractal Glider - Raspy Honks (8:33) 16. Fractal Glider - tabla trek (7:44) 17. Fungus Funk - Dis (7:24) 18. Fungus Funk - Geona (7:37) 19. Fungus Funk - timespasm (7:03) 20. Fungus Funk - Two Yellow Eyes (7:52) 21. Fungus Funk - Yumi (8:03) 22. Infected Mushroom - Cities of the future (6:59) 23. Infected Mushroom - Muse breako RMX (7:09) 24. Infected Mushroom - Ratio Schmatio (6:29) 25. Kindzadza - May Muna (6:25) 26. Tim Schuldt - Pale (6:56) 27. Younger Brother - 05 - scanner (8:24) 28. Younger Brother - 06 - even dwarves start small (6:47) 29. Younger Brother - 07 - magic monkey juice (6:59) 30. Younger Brother - 08 - finger (8:10) -------------------------------------------------------------------------------- Endret 6. oktober 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Xanitra, kan du ikke sortere sangene på første siden alfabetisk? Og at ikke Cosmicman - I love you og Back to Unity er med, er skuffende. Hvor ble det av Goa'n? de er sortert etter når jeg hørte på dem. Det får holde det. Å til dere andre som er MEGET intressert i Goa, har Fragletrollet gitt dere noen spor ovenfor. Endret 6. oktober 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Vel det er da veldig upraktisk? Kan du ikke frks. dele opp i undergenre, og så alfabetisk? Det hadde vært flott. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Vel det er da veldig upraktisk? Kan du ikke frks. dele opp i undergenre, og så alfabetisk? Det hadde vært flott. Det hadde det sikkert vært.. Men "less is more" vet du. Synes lista er bra nok som den står. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2004 Og at ikke Cosmicman - I love you og Back to Unity er med, er skuffende. Enig. + Matti Laamanen - Flakes(Ferry Corsten rmx) Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 7. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2004 Men "less is more" vet du. Ikke i denne sammenhengen. Jeg er enig med Fragletrollet. Hvis du ikke vet hvilke undersjangere de Trance låtene du har listet opp er i så får du sikkert hjelp av andre. Listen er veldig rotete som den står nå. Ved å sette opp listen på den måten som Fragletrollet foreslo får du også vist at det er store forskjeller mellom de forskjellige undersjangerne, noe som jeg synes er viktig. Jeg synes også at du skal markere at listen er basert på dine synspunkter, for ut ifra mitt synspunkt er det mye dårlig Trance på den listen. det har ingenting med at jeg ikke er enig i det du og Fragletrollet sier, men jeg har rett og slett ikke tid. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 _Noen_ av de kuleste trance sangene jeg vet om: Svenson & Gielen - Beauty of Silence DJ Jean - The Launch (Klubbheads Remix) Alex Bartlett - Amnesia (Flutlicht feat. S.H.O.K.K. Remix) Flutlicht - The Fall (Deep Fall Mix) Green Court feat. Lina Rafn - Silent Heart (Voodoo & Serano Remix) Dee Age - Snowflakes (Pulsedriver Remix) Foggy - Come Into My Dreams (Pulsedriver Remix) Push - Tranzy State of Mind Rank 1 - Airwave (Breathing) Safri Duo - Played-A-Live (Nick Sentience Remix) 666 - D.E.V.I.L. (BK Remix) BK - Revolution (Alphazone Remix) Ben Johnson - Come 1 (Nick Sentience Remix) Coast To Coast feat. Discovery - Home The Thrillseekers feat. Alexis Strum - Dreaming of You (Svenson & Gielen Remix) The Thrillseekers feat. Alexis Strum - Synaesthesia The Freak - The Melody, The Sound (Flutlicht Remix) Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix) Madelyne - Beautiful Child (Hiver & Hammer Remix) G & M Project - Sunday Afternoon (M.O.R.P.H. Remix) Freejack II - No Promises Freejack II - Back From Eternity DJ Scott Project - F (Future Is Now) DJ Scott Project - O (OVerdrive) DJ Scott Project - X (Time Is Now) Don Diablo - Acceleration (Svenson & Gielen Remix) DJ Mellow-d - At Night DJ Mellow-d - Fireworks DJ Mellow-d - Paradise Airbase - Dreamer Airbase - Emotion Airbase - Genie Airbase - Ionize Airbase - The Rock Warp Brothers - Blast the Speakers (Crash Your Head Remix) Warp Brothers - Power Warp Brothers - We Will Survive Warp Brothers - Phatt Bass Wavetraxx - Das Boot 2003 Wavetraxx - Freedom Wavetraxx - Peace Wavetraxx - The Rithem Wavetraxx feat. DJ Centaury - Dark Angel Wavetraxx feat. DJ Centaury - Lazarus D & A - Crystal D & A - Deamons (Spacecorn Remix) D & A - What I'm Dreamin' Marc Aurel - The Sun (Dominator Remix) Marc Aurel - The Sun (JamX & DeLeon Remix) Lenke til kommentar
ratata Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 Sarah McLachlan - Fear (hybrids super collider remix) går inn som all time top 10... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Uansett hva du gjør Xanitra, sjekk ut Zorba. Særlig Crystallize! Må være på top 5 listen min over morningpsy/hardtrance...! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Uansett hva du gjør Xanitra, sjekk ut Zorba. Særlig Crystallize! Må være på top 5 listen min over morningpsy/hardtrance...! crystallize ja? hmm.. skal ta en titt på cdon.com jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå