DJ_Dark Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har desverre veldig lite info. En liten fugl fortalte meg det ikke bra å kalle meg en liten fugl 6691677[/snapback] Ok, sorry. Dårlig gjort. Hva med O store ørn? Bedre? Chris: Kanskje det blir begge deler. Tiësto skal jeg i alle fall få med meg. Så det så! 6691692[/snapback] /spit Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 /spit 6691736[/snapback] /slap NP: Tiësto - Coming Home Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Tiesto spiller i Drammenshallen, Drammen lørdag 30. September! KILDE Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Altså, hvorfor ikke dra på Tiesto, uansett hva man sier, så kan ikke hverken DJ SL eller Phynn måle seg med tiesto på noen måte. Mannen har vært dj siden Phynn gikk med bleier!! Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Smak, smak, smak og atter smak. Det er ikke så mye mer enn det. Selv liker jeg ingen av delene... Det betyr bare at jeg ikke liker det og at du liker det. Når fikk alder egentlig noen garantert betydning for musikkens verdi. Synes å huske at store komponister skrev musikk før de gikk på skolen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Feh, mest fordi jeg synes Tiësto er den mest idiotiske og overlegne DJ'en i verden og jeg liker han ikke! Jeg har derimot sansen for Phynn (og DJ SL da de spilte back2back på UTS) og synes han spiller bra! Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 DJ_Dark: Meh!! G.D. - Pukaar Denne slipper aldri taket! Den er faen meg så feit at det skulle ikke være lov! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Seff, digger Phynn og dj SL jeg og, men å ikke dra på Tïesto bare fordi man syns han er overlegen og dust syns jeg er teit Menmen, det er heldigvis ikke jeg som går glipp av noe, så jeg gir beng uansett Jeg bare sier det fordi jeg har vært på Tïesto konsert før (HMH Amsterdam, Ton TB warmup, Phynn closeup) og det var DØDSFETT! DJ SL har jeg bare hørt som warmup for Mark Norman og Cor Fijneman på betong i oslo, og husker ikke helt åssen han spillte. Noen som har fått med seg at Leon Bolier spiller på Pi i Oslo neste lørdag (26. aug).? koster 100 spenn, begynner 22.00. Lenke til kommentar
W Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Hm, har virkelig lyst til å se tiesto. Får håpe jeg får med noen kjente. Ingen som har mer info? Endret 17. august 2006 av Zyztem Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har ikke så veldig mye penger nå om dagen så jeg velger Phynn + DJ SL da.. Skulle gjerne dratt på Leon Bolier, men igjen er det lite penger i kassa! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Mystery Islands & Stefan Cambridge Present Chapter G8 - State Of Mind (Original Mix) Luke Terry - Oblivion (Original Mix) Ian Buff - Solutions (Original Mix) K-DE - Soulfly (Original Mix) K-DE - Where Are The Monsters (Original Mix) Phil York - Angels In Heaven (Original Mix) Phil York - Angels In Heaven (Technikal Remix) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Technorocker - Power Of Love (Clubby Remix) Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Above & Beyond - Can't Sleep. Er fra det nye albumet dems, den er ganske digg Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Above & Beyond - Can't Sleep. Er fra det nye albumet dems, den er ganske digg 6703289[/snapback] Maori Remixen er omg... Sami Saari - Cherish Mike Koglin vs. POS "Untitled Audio" [Nitrous Oxide Remix] Endret 19. august 2006 av Machius Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 4 Strings - Take me Away (Purple Haze Remix) 4 Strings - Take me Away (Mac Zimms Remix) Alex M.O.R.P.H. vs Rank 1 - Life Less Ordinary Armin van Buuren feat. Racoon - Love you More (Original Mix) Maor Levi - Reflekt Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Nå setter jeg meg ned og hører på det nye albumet til Solar Stone, Anthology One. ----- Ten years on from their seminal debut release ‘The Calling’, Solarstone (Rich Mowatt & Andrew Bury) release a double CD of their finest original moments. No fillers here, just a collection of some of the most inspired, genre-defining club monsters from the last decade. Seriøst, Solar Stone skuffer aldri. Fantastisk album. Albumet består av to CD-er, hvor CD2 er mikset. CD1: 01. Solarcoaster 02. Black Finished Chrome 03. Release 04. Speak In Sympathy 05. Seven Cities 06. The Calling 07. Intracity 08. Jump The Next Train 09. Crashing 10. Like A Waterfall 11. Shimmering Little Morphs 12. Greenlight 13. Late Summer Fields 14. Jabberwock CD2: 01. Like A Waterfall 02. U Write The Rules 03. Destination 04. Day By Day 05. Universal 06. Eastern Sea 07. Red Line Highway 08. Solarcoaster 09. 3rd Earth 10. Naked Angel 11. The Hymn 12. I Want U 13. Seven Cities Gleder meg til å høre den mixa CD-en. Endret 19. august 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Apropo album, ikke trance, men allikevel, gleder meg til det nye til Hybrid, "I Choose Noise"... <3 Hybrid Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Der kom det! Jeg sa jo Tiesto kom til bergen i september! Er forresten ikke bare Tiesto etter hva jeg har forstått, skal være ihvertfall deler av Black Hole-crewet også... Lenke til kommentar
Faris Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Mine favoritter om dagen Marco V- Terminal 18 Richard Durand- Make Me Scream Airbase- Escape Rank 1- Top Gear Pointguards- Mary`s Prayer Above & Beyond- Air For Life Tzooki- Conflictions Solid Globe & Nickelson- Crystal Water (Woken) Ronski Speed, Stoneface & Terminal- Incognition Aramanja- Memories (Original Mix) Nic Chagall- Monday Bar Frost & Maron- Mute Your Mind Kindervater- Sternweg 5 Airwave- Progressive Agressive Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Sunny Lax - Mira (Original Mix) Sunny Lax - Mira (Daniel Kandi Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå