ThOms-N Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Paul van Dyk vs. Delerium - For an Angel vs. Silence 6510862[/snapback] Vil tru det kan bli sjefs! En mix av 2 allerede herlige låter! Har ikke hørt den enda! 6514653[/snapback] Den var ganske kjedelig egentlig. Noe nytt om Tiësto kommer til Bergen? Står ingenting om det på siden hans. 6514668[/snapback] Blei ikkje kjempeimponert eg heller. Hadde egentlig forventa noko bedre men.. Har ikkje høyrt noko meir om Tiësto nei.. Frykter det berre er rykter, men håper selvfølgelig! Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Har ikkje høyrt noko meir om Tiësto nei.. Frykter det berre er rykter, men håper selvfølgelig! 6514703[/snapback] Håper også han kommer. Hadde vært jævla digg. ----- For de som er lei Tiësto's ISOS remix av 'Silence': Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Fade's Sanctuary Mix) Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Håper også han kommer. Hadde vært jævla digg. Veit det hadde vært flaggruten next.. ---- Men her er det no alltids ei lita liste med tracks! ENJOY Paul van dyk - binary finary ATB - You're not alone Luna Park - Space Melody Shaun Baker - Push! (Melino Original Mix) Johnson & Corbett Vs. Alan M - Ibiza Sun Klubbingman - Welcome To The Club (Radio Edit) Hypertraxx - Send me an angel (heavenmix) Scarfee - Odysee Simplex DSN - Skywalker (XLR Project Remix) Mauro Picotto - Komodo (Album Version) DJ Digress - The Frequency DJ Digress - Baila Para (Promo Vinyl) Alphazone - Revelation Talla 2XLC - Can you feel the Silence Mike Koglin - The silence Dave 202 - Global Trance (Jesselyn Remix) Marcel Woods - CHERRY BLOSSOM Mauro Picotto - On air mix dj dean - music is my life (original instrumental mix) dee mark - fireworks (club version) Energy 52 - Café Del Mar (Three N One Remix) Dj Zany - Science Religion (Qlimax Anthem 2005) Steve Hill - We Are Alive (Alphazone Remix) Aquagen - Strings Of Harmony Hani - Baby Wants To Ride Grizz Lee - Only one scream DJ Mental Theo vs C7 - Air (Central seven RMX) Blank & Jones - Dj's fans & freaks Dream Dance Alliance - Butterfly Paul Van Dyk - For An Angel Gouryella - Gouryella Gouryella - Walhalla (Original Mix) DJ Encore ft. Engelina - I See Right Through To You Sylver - Forever In Love Cosmic Gate - Exploration Of Space Bartezz - On the move DJ Kay Cee - Escape (Club Mix) Perpetual Dreamer - The Sound of Goodbye DJ Tiësto - Theme from norefjell DJ Tiësto - He's a pirate Veracocha - Carte Blanche Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Rocco - Everybody (Klubbingman RMX) Cascaca - Bad Boy Cascada - Everytime We Touch (Rocco Vs. Bass-T Remix) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Rocco - Everybody (Klubbingman RMX)Cascaca - Bad Boy Cascada - Everytime We Touch (Rocco Vs. Bass-T Remix) 6515069[/snapback] fjortistrancen returns edit: gode sanger er det uansett Endret 18. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Rocco - Everybody (Klubbingman RMX)Cascaca - Bad Boy Cascada - Everytime We Touch (Rocco Vs. Bass-T Remix) La du merke til at dette er en TRANCE-tråd, ikke en "Hard"-dance for ny-begynnere uten musikk-smak tråd? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Rocco - Everybody (Klubbingman RMX)Cascaca - Bad Boy Cascada - Everytime We Touch (Rocco Vs. Bass-T Remix) La du merke til at dette er en TRANCE-tråd, ikke en "Hard"-dance for ny-begynnere uten musikk-smak tråd? 6515217[/snapback] +1!! Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Er det nå jeg tilfeldigvis skal nevne at jeg var på Tiesto@Samfundet og Gielen@Samfundet i Trondheim? Tror de har fått reparert taket etter at vi blåste det av nå Nå har ikke jeg lest alle sidene (og har også bidratt før) men kan nevne et par låter til jeg kommer på i farta: Robert Miles - Children (Dream remix) G-Spott - House some more DJ Hani - Baby wants to ride -C- Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) God natt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix)Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) Alphazone - Flashback (Dave Joy Remix) God natt. 6516609[/snapback] Velkommen etter? Neida.. hadde dilla på den for et par uker siden.. Den går aldri av moten ^^ Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Rocco er vel sånærme fjortiss trance du kommer. Huff, det er grusomt. Alle remixer det står "Rocco" i skipper jeg. Har derimot hørt et par gode av Sven-R-G Og Starsplash - Fantasy, elsker den sangen Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Huff, det er grusomt. Alle remixer det står "Rocco" i skipper jeg. Har derimot hørt et par gode av Sven-R-G 6516798[/snapback] Du vet at Rocco og SveN-R-G er samme fyren sant? ----- The Mystery - Devotion (Flutlicht Mix) Endret 19. juli 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Du vet at Rocco og SveN-R-G er samme fyren sant? 6516807[/snapback] Neei? Ah, hører på sangen jeg likte av de nå, husker hvorfor jeg likte den så godt. Hu dama i refrenget hadde så fin stemme. Selve trancen var i Rocco stil Sven-R-G feat. Bass-T - Lost in Spain. Shoot me, twice Redde hjernen med Jean Moiree - Playa De Ibiza Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Det er vel egentlig samma F hvem som har lagd sjiten. De høres AKKURAT like ut alle sammen. Gjør en av de noe annerledes på Hard Dance Mania ørten, hører du overdreven bruk av det på alle låtene på Hard Dance Mania ørten+1. Ja ja, bare 12-14 åringene tror de hører på freeesh musikk så vi får den ordentlige for sjøl er jeg glad. BTW: Noen som så Rob Gee(fjortis-metal IMHO) bli banka på Sensation Black '06? Så hele "settet" dems. Scratching over et 909-kick type 1994, og 3-4 under middels fjortis-metal låter er ikke typen musikk som går så godt hjem hos folk som er på Black for å si det sånn. Endret 19. juli 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Likte Hard Dance Mania før, men må som jeg hører tilbake på det skjemmes jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Likte Hard Dance Mania før, men må som jeg hører tilbake på det skjemmes jeg 6517027[/snapback] Jeg synes hard dance mania 7 har gjort et stort framskritt fra dem fåregående. Ikke lenger så mye cascada og sånt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) BTW: Noen som så Rob Gee(fjortis-metal IMHO) bli banka på Sensation Black '06? Så hele "settet" dems. Scratching over et 909-kick type 1994, og 3-4 under middels fjortis-metal låter er ikke typen musikk som går så godt hjem hos folk som er på Black for å si det sånn. 6517017[/snapback] At det jeg har sett så banka Rob Gee opp en tilskuer som kom opp på scenen etter at de var ferdige.. Til alle fjortiser: Summer Dance Mania er ute mixet av pOlsdriver som de sier på reklamen Endret 19. juli 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg synes hard dance mania 7 har gjort et stort framskritt fra dem fåregående. Ikke lenger så mye cascada og sånt 6517148[/snapback] Aner ikke, siste Hard Dance Mania platen jeg kjøpte var vol. 3 DJ_Dark: Summer Dance Mania, sheez... Pengepumpe. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Til alle fjortiser: Summer Dance Mania er ute mixet av pOlsdriver som de sier på reklamen 6517422[/snapback] Yay! *kjøpe* ----- Nish - Sagittarius (Alphazone Remix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Til alle fjortiser: Summer Dance Mania er ute mixet av pOlsdriver som de sier på reklamen 6517422[/snapback] Yay! *kjøpe* ----- Nish - Sagittarius (Alphazone Remix) 6518866[/snapback] Han duden i reklamen snakker som om han blir slått i magen én gang hver sekund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå