embark Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er Sensation Black i morgen eller om to dager? Ikke den beste line-upen, men jeg satser paa at det vil bli bra!! 6445818[/snapback] På lørdag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 keke, da slipper jeg aa stesse hjem fra syden! ^^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hører nå på ASOT 256 nå, Armin er tilbake med skikkelig kvalitetstrance Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 keke, da slipper jeg aa stesse hjem fra syden! ^^ 6445900[/snapback] Skal du dit, din satan? Men det du sier om line-up'en er jo helt mongo. * Kai Tracid * DJ Zany * Technoboy * The Darkraver * The Prophet * Showtek live * Catscan Den er jo konge! *høre på Pavo & Zany - Shutterspeed* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 keke, da slipper jeg aa stesse hjem fra syden! ^^ 6445900[/snapback] Skal du dit, din satan? Men det du sier om line-up'en er jo helt mongo. * Kai Tracid * DJ Zany * Technoboy * The Darkraver * The Prophet * Showtek live * Catscan Den er jo konge! *høre på Pavo & Zany - Shutterspeed* 6447468[/snapback] Jeg kommer hjem i morgen.. (eller i dag?) Mange i line-upen er ukjente for meg, men de andre er fete. Sier da ikke at de er daarlige.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Mange i line-upen er ukjente for meg, men de andre er fete. Sier da ikke at de er daarlige.. 6447485[/snapback] Eneste Catscan jeg aldri har hørt om. The Dark Raver er vel på Sensation Black hvert år elns. :!: Morsom type Endret 6. juli 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei! Noen som vet noen gode sanger i samme stil som Dj E-Maxx - Monster Machine? Trenger noen nye GODE sanger, skal på feire om 7 timer! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Mange i line-upen er ukjente for meg, men de andre er fete. Sier da ikke at de er daarlige.. 6447485[/snapback] Eneste Catscan jeg aldri har hørt om. The Dark Raver er vel på Sensation Black hvert år elns. :!: Morsom type 6447524[/snapback] Ikke i fjor... Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Line-upen på white var jo heller ikke den aller beste etter min mening... Litt for mye house, ikke så mye trance, men for all del det var fett! Tiesto må jeg si var høydepunktet! Fy faen, trodde jeg skulle død. Jeg var sikker på at det var David Guetta som skulle opp i boksen og så dukka plutselig Tiesto ut av intet! Helt konge! Låt: Tiesto vs Kane - Rain Down On Me Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg misunner deg som faen for at du var der... Lucky bastard!! Det har vel blitt litt saann de siste aarene.. Ofte litt for mye house.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei!Noen som vet noen gode sanger i samme stil som Dj E-Maxx - Monster Machine? Trenger noen nye GODE sanger, skal på feire om 7 timer! 6447539[/snapback] Hard dance mania Vol.7 09 (CD2) DJ MNS Vs. E-Maxx - Pump My Bass (Xtc Remix) Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, du skulle vært der! Som sagt litt mye house, men herregud det var søren meg fengende det også... Alle digga musikken og danset, men hadde de spilt litt mer trance hadde det nok blitt enda fetere. Men hvis du liker Tiesto så skal han, etter hva jeg har skjønt, til Norge i september (i hvertfall sier ryktene det). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er nok ikke veldig glad i Tiësto, men jeg drar nok kamskje dit fordet.. Gleder meg til Sommerparaden jeg Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Takk! Vet du om andre sanger med masse bass og litt synging? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Takk! Vet du om andre sanger med masse bass og litt synging? 6447709[/snapback] tenkte litt på DJ Bomba, der er det mye bass, men vet ikke om det er det du er ute etter. Pump and pie var jo griserå i fjor, helt annerledes enn noe annet Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er nok ikke veldig glad i Tiësto, men jeg drar nok kamskje dit fordet.. Gleder meg til Sommerparaden jeg Gleder meg til Sommerparaden jeg også! Eller rettere sagt det som skjer etterpå: Under The Sun! Blir spesielt fett å høre 4 Strings og Jesselyn. Låt: Twenty Something - Sugar Rush Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Takk! Vet du om andre sanger med masse bass og litt synging? 6447709[/snapback] tenkte litt på DJ Bomba, der er det mye bass, men vet ikke om det er det du er ute etter. Pump and pie var jo griserå i fjor, helt annerledes enn noe annet 6447726[/snapback] Slike sanger ja! De er jo råe! Vet du flere slike? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Takk! Vet du om andre sanger med masse bass og litt synging? 6447709[/snapback] tenkte litt på DJ Bomba, der er det mye bass, men vet ikke om det er det du er ute etter. Pump and pie var jo griserå i fjor, helt annerledes enn noe annet 6447726[/snapback] Slike sanger ja! De er jo råe! Vet du flere slike? 6447804[/snapback] Vet ikke om så mye mer nå nei. Ziggy X hvis du liker det da Lenke til kommentar
W Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) * Kai Tracid * DJ Zany * Technoboy * The Darkraver * The Prophet * Showtek live * Catscan Den er jo konge! Enig! Gleder meg veldig! Forresten, dobbeltCDen Sensation White 2006 er ute nå. CD 1 inneholder mest house, men er fantastisk bra! Frister med sanger som: Supermode - Tell Me Why Fonzerelli - Moonlight Party Gabriel & Dresden & Molly - Tracking Treasure Down CD 2 inneholder Megamixen pluss anthems fra årene før. Endret 7. juli 2006 av Zyztem Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Sikkert nevnt 100 ganger før, men: Rank 1 - Opus17 Hører gjennom eldre ASOT episoder, og må si da jeg snubla over denne.... bare WOW! Endret 7. juli 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå