embark Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Æssj , Den var ikke noe bra. Det er jo ikke ordentlig bra trance jo engang. 6420422[/snapback] Jeg synes den er dritfeit. Ikke akkurat trance, nei, mer house-aktig. Now playing: A State Of Trance 255 (29-06-2006) Kos med ASOT en søndags morgen. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 finnes det playlister av state of trance episodene? altså hvilken trance melodier som er med i de forskjellige? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jepp.. Sjekk hjemmesiden til ASOT.. Google på de også som i "ASOT playlist".. Legger forøvrig til de jeg har anskaffet meg hittil Playlist_of_ASOT.txt Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jepp.. Sjekk hjemmesiden til ASOT.. Google på de også som i "ASOT playlist".. Takk ett raskt google søk, så kom jeg opp med denne: http://lyrics.trancestation.nl/Armin/ASOT/...e_Tracklist.php men her går de bare til ep 220? hvor fant du dine? Endret 2. juli 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Noen skikkelig gode tranceartister: airbase, alphazone, above and beyond, flutlicht, m.i.k.e, arome, transa + mange flere jeg ikke kommer på sånn med en gang Dette er noe annet enn cascada og lignende wannabe-trance Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hjemmesiden som i hjemmesiden mente jeg da asots hjemmeside.. Er vel alle, men gjennomsnittlig èn sang som mangler i og blir satt som "ID" i hver episode Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Noen andre enn meg som har hørt at det er en feil eller noe i Sander Kleinenbergs "This is Miami"? Det første kisen i sangen synger er "this is not miami", men senere i sangen synger han "this is miami". What gives? Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Sylver - Forever in love den er kos ^^ Det meste fra Sylver er kos, men Forever in love tar seieren! Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Synes 'Turn The Tide' er og blir den beste jeg. 'Lay All Your Love On Me', som er den nyeste låta dems, er ganske dårlig IMO. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 turn the tide er digg den også, men forever in love har liksom den digge vokalen =) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 C-Quence - Endorphine (Original Mix) Fictivision vs C-quence - Symbols (mesh remix)<-bedre enn originalen misja helsloot featuring linn - out of hand (robert nickson dub) Extreme Trax - Final Fantasy (DJ Phillip Remix) for de som husker ITWT1 Misja Helsloot - First Second (Signum Remix) Above And Beyond - Can't Sleep (Signum Remix) Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Mange som liker 4 Strings og Ron Van Den Beuken ;o Kan nevne at begge møter opp på Sentrum Scene 29 Juli på Under The Sun ;o www.underthesun.no Så kan jeg nevne at 4 Strings har 2 nye produksjoner på lur, hvor den ene er themelåten til STREETPARADE Den låten der en virkelig spesiell men drivende som FY! Ellers kan dere jo sjekke Synthasias theme til Under The Sun ;o Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Anjunabeats Vol. 4 mixet av Above & Beyond 1. Basic Perspective - Small Step On The Other Side (BP's Volume Four Rework) 2. Boom Jinx - Come Play Perfect (Original Mix) 3. Super8 & POS Present Aalto - 5 (Original Mix) 4. Signalrunners - Aria Epica (Original Mix) 5. Supermodels From Paris - Keep On (Komytea Remix) 6. Mike Koglin VS Mark Pledger - Ultraviolet (Original Mix) 7. Maor Levi - Illumina (Original Mix) 8. Nitrious Oxide - North Pole (Original Mix) 9. Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix) 10. Super8 & DJ Tab - Helsinki Scorchin' (Original Mix) 11. Above & Beyond - Can't Sleep (Maori Remix) 12. Super8 - Get Off (Original Mix) 13. Smith & Pledger - White (Original Mix) 14. Daniel Kandi - Breathe (Original Mix) Samples her. Anbefales for kvalitetsbevisste. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Mange som liker 4 Strings og Ron Van Den Beuken ;o Kan nevne at begge møter opp på Sentrum Scene 29 Juli på Under The Sun ;o www.underthesun.no Så kan jeg nevne at 4 Strings har 2 nye produksjoner på lur, hvor den ene er themelåten til STREETPARADE Den låten der en virkelig spesiell men drivende som FY! Ellers kan dere jo sjekke Synthasias theme til Under The Sun ;o 6434346[/snapback] Fy faen så irriterende! blir 18 en uke etter det der ca =( skulle så gjerne ha vært der!! Endret 5. juli 2006 av Kim64 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Mange som liker 4 Strings og Ron Van Den Beuken ;o Kan nevne at begge møter opp på Sentrum Scene 29 Juli på Under The Sun ;o www.underthesun.no 6434346[/snapback] Er du med i arrangementskomiteen? Hvis så er tilfelle blir ikke det her det samme som reklame, noe som er forbudt her på forumet? Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Mange som liker 4 Strings og Ron Van Den Beuken ;o Kan nevne at begge møter opp på Sentrum Scene 29 Juli på Under The Sun ;o www.underthesun.no 6434346[/snapback] Er du med i arrangementskomiteen? Hvis så er tilfelle blir ikke det her det samme som reklame, noe som er forbudt her på forumet? 6438763[/snapback] Er ikke reklame ved å gi ut info om saker og ting. Man har jo en hel haug med poster om bla. Quart og Roskilde. Er forskjell på info og reklame. Men det er strengt tatt ment som diskusjon om dette emnet, ikke noe reklame greier. Som denne tråden handler om så er det musikk og folk bør vel få en viss info hvor de kan få oppleve sine favoritt artister. Hva synes folk om themelåten som er ute på www.underthesun.no ? Gruppa heter Synthasia og sangen heter Under The Sun. Vi har basert oss på en litt 4 Strings aktig lyd da dette minner om sommeren, men sangen er langt fra 4 Strings sitt preg. Endret 5. juli 2006 av mihkku Lenke til kommentar
W Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Fikk tak i DVDen Armin Only her om dagen. Utrolig fet! Tracklist: 01. Armin Van Buuren With Gabriel & Dresden - Zocalo 02. Armin Van Buuren Feat Jan Vayne With The Voice Of Mc Marxman - Hymne 03. Armin Van Buuren - Sail 04. Arctic Quest - Renaissance 05. Armin Van Buuren Feat Jan Vayne - Serenity 06. Armin Van Buuren Feat Ray Wilson - Yet Another Day 07. Randy Katana - Play It Louder 08. Bart Claessen - Playmo (1st Play) 09. Armin Van Buuren Feat Susana - Shivers (Alex Morph Remix) 10. Inertia - The Chamber 11. Armin Van Buuren Feat Racoon - Love You More 12. Armin Van Buuren - Control Feak (Sander Van Doorn Remix) 13. Armin Van Buuren Feat Nadia Ali - Who's Watching (Tonedepth Remix) 14. Armin Van Buuren Ft Remy & Roland Klinkenberg - Bounce Back 15. Remy & Roland Klinkenberg - Till Ya Drop (With Jammin' Bras Live) 16. Tomaz Vs Filterheadz - Los Huos Del Sol (Zzino & Guss Carver Fucked-Up Mix) 17. Armin Van Buuren Feat Justine Suissa - Burned With Desire (Rising Star Remix) "Shivers" live er bare herlig. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Noen som hørte på Sensatin White streamen, eller var der som hørte Tiesto feat. Maxi Jazz - Dance4Life Anthem. Etter å ha blitt storskuffet over Prates of the Caribbean themet til Tiesto var dette helt noe annet. Det var en sinnsyk opplevelse å stå sammen med 45000 andre mennesker og nesten besvime når Tiesto kom opp på scenen, for han skulle egentlig ikke vært på Sensation i det hele tatt så det var en overraskelse. Anyway, så er Dance4Life Anthemet, og flere andre sanger som Tiesto og andre artister (etter hva jeg har fortstått) skal lage, bli laget til inntekt for en god sak (husker ikke hvilken, men god var den ). Det blir vel også arrangert konserter i Dance4Life også tror jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Er Sensation Black i morgen eller om to dager? Ikke den beste line-upen, men jeg satser paa at det vil bli bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå