embark Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Det ble jaggu en lang liste. Håper det er noe bra der! Takk for meg! Jesus CHrist!!! Har du flippa kis? jaja:) I'll see what I can do.. Tok litt av der ja :!: Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 30. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Det ble jaggu en lang liste. Håper det er noe bra der! Takk for meg! Jesus CHrist!!! Har du flippa kis? jaja:) I'll see what I can do.. Tok litt av der ja :!: 6 av forslagene dine kom inn på lista. Gratulerer, og takk skal du ha. Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 konge liste! Ble endel nye trance låter da! Heldig vis hadde eg endel av dem Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. september 2004 Rapporter Del Skrevet 18. september 2004 OK, jeg har litt lite å gjøre på en lørdags morgen, så jeg bestemte meg for å dele litt trance med dere: Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Ferry Corsten Remix) Agent Dateline - Last Song (DJ Hypnotic & DJ Eruption Remix) Airbase - Theme From The Rock (Extended Mix) Ayu - Depend On You (Svenson & Gielen Remix) BK - Revolution (Alphazone Remix) Britney Spears - Toxic (Armand Van Helden Remix) Cydonia - Animals D&A - What I'm Dreamin' Darude - Music (Bostik Radio Remix) Dave Joy - First Impression (S.H.O.K.K. Remix) DJ Georgio pres. Manjaro - Apperception DJ Shog - This Is My Sound (Wavescope Remix) DJ Spoke feat. Vespa 63 - Another State Of Mind Night Club - French Kiss (DJ Scott Project Remix) Arome - Talk II Me (DJ Scott Project Remix) Clubrobbers - I Like It Loud Marc Arcadipane - XTC, A Love Extreme Mike NRG - Lost In A Dream (DJ Sequenza Remix) Paffendorf - Crazy, Sexy, Marvellous Phil Reynolds - Cracking On Üeberdruck Boys - Blue Pill (Üeberdruck Remix) Wavetraxx feat. DJ Centaury - Lazarus (Original Mix) Wavetraxx - Peace (Original Mix) Wavetraxx - Freedom (Original Mix) XPY - Left, Right Ble en pen liten liste denna gangen også! Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 19. september 2004 Rapporter Del Skrevet 19. september 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2004 liste oppdatert Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Dirt Devils - The Drill (Evacuation remix) DJ Tandu feat. Ayla - Singularity (Brainchild II) Resistance D. - Human '98 Stargate Vs. The Generator - The Arrivel Kamaya Painters - Endless Wave (Reversed Twister Mix) Kamaya Painters - Wasteland (Chab Remix) DJ Darkzone - Infinity In Your Hands (Sec.Club Mix) Andre Visior - Speed Up (Grey & Frost Club Mix) Agnelli & Nelson - Hudson street Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 Kan man anbefale Goa/Psy? Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 24. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Kan man anbefale Goa/Psy? Ja, selvfølgelig. ja. Det er jo trance. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Husker ikke om jeg allerede har nevnt den, men San - Stroke er verdig en plass på listen, synes denne låta er mye bedre enn "I know". Anbefaler dobbelalbumene Rave Now! 10 og 11 Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 24. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Husker ikke om jeg allerede har nevnt den, men San - Stroke er verdig en plass på listen, synes denne låta er mye bedre enn "I know". Anbefaler dobbelalbumene Rave Now! 10 og 11 la til 2'eren jeg da, siden dette albumet eier jeg selv, og det er "dream trance defined" assa. Skal sjekke om jeg har låta du nevnte i CD samlinga, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Light/morning psytrance: Deedrah - Liquid Skies Deedrah - Liquid Skies (GMS 2nd Remix) Deedrah - Reload Deedrah - Reload (Live Mix) Deedrah - Ananda Deedrah - Purple Unicorn Ananda Shake - Dream Drop Ananda Shake - First Rain Astral Projection - In the Mix - Sunrise (hele albumet) 1200 Mics - 1200 Mics (Hele albumet) Etnica - Trip Tonight Fractal Glider - Tabla Trek Hardcore/Full on Trance: Fungus Funk: GeonaDisWaterworld Skazi: Storm (hele albumet)Zoo 3 (mixet av Skazi) Alien Project: LSDMidnight SunDNA (Remix)Crystal Skulls Parasense: Nife on art Det aller meste av [/color=redInfected Musrhoom[/color] er også sinnsykt bra. Markert i rødt det jeg synes er absolutt best. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Skal sjekke om jeg har låta du nevnte i CD samlinga, men jeg tviler. Du finner den på ITWT 002 Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 29. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 nå er ikke jeg så hypp på goa, men skal ta de innslagene ( om noen ) som jeg tror kan være bra for goa ører, å slenge de med på trance lista. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 veit ikkje om eg slengte med desse tidligare.. nickelson - yin (solid globe remix) nickelson - yin (photon project remix) Conjure One - Sleep (ian van dahl remix) ... har ein ting for vokalane, reknar med det finst mykje betre remixar. gate 42 - flow (original mix) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 ''Conjure One'' sine sanger er best uten ian van Dahl. Solar Stone's mix av Center of the sun er genial... Lenke til kommentar
ratata Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) word... chill som få ^^ liker og pete lorimer mixen... artig sound edit: meiner og sjølv at alle songar gjer seg best utan ian van dahl... cheesy edit2: leif Endret 29. september 2004 av ratata Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Oi, her var det mange sanger som må sjekkes ut! Trance-samlingen min er altfor liten, men det skal nok rettes på... Jeg hører på ganske mye forskjellig musikk og vet lite om sjangere, og ikke bryr jeg meg heller. Men her er noen jeg tror er trance som jeg savner. Sash! - Nessun Dorma Vengaboys - Kiss (Airscape mix) Alice Deejay - Da Na Na (Forøvrig har Sash! en del bra, men det er vel mer eurodance enn trance?) TIPS TIL SLIKE TRÅDER: Skriv anbefalte titler med fet skrift eller farge, da er det mye lettere å plukke de ut når en skumleser. Endret 1. oktober 2004 av EasyRaider Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 K-System-Guardian Angel Angelic-Can`t Keep Me Silent SilverBlue-Step Back(Vocal Mix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå