daniel_984 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Vet ikke om denne har blitt nevnt, menhørte den nylig i ASOT 253; 4 Strings - Take Me Away (Purple Haze Remix) Blitt helt frelst av den Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Har ferry signet for black hole? låter: Peaktwins - Dreamer (Alt F4 Remix) Carrie Skipper - Time Goes By [super 8 Deep Mix] Hiver and Hammer Feat Javah - 5 Million Miles en god gammel vocal klassiker Ian Van Dahl - Try (Alphazone Remix) Hemstock & Jennings - Santiago (Icone Mix) jeg er snart tilbake folkens! 6368745[/snapback] Woops Mente de tre andre hehe. Gikk litt fort i svingene gitt. Ron van den Beuken - Find the Way Seroya - Beautiful (Noel Sanger Remix) Endret 24. juni 2006 av Feh Lenke til kommentar
technoyeah Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 SOrry offtopic men er det noen som vet om noen bra mixer på sangen yeah med usher? som tar av lissom.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 SOrry offtopic men er det noen som vet om noen bra mixer på sangen yeah med usher? som tar av lissom.. 6372432[/snapback] Som denne? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 SOrry offtopic men er det noen som vet om noen bra mixer på sangen yeah med usher? som tar av lissom.. 6372432[/snapback] Japp... Mixan sjøl... Usher vs Drunkenmunky - Hell Yeah! DL her... -C- Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 og så, en virkelig WOW låt. DJ Tiesto - Hes A Pirate (Pirates Of The Caribbean) (Orginal Mix) DJ Tiesto - Hes A Pirate (Pirates Of The Caribbean) (Orchestral Mix) Svært positivt overrasket over Tiesto låta 6371955[/snapback] Ja, skikkelig morsom låt det der. Liker Orchestral Mix'en best, jeg også. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Moro å høre gjennom samlingen å finne ting du ikke har lagt så mye merke til før Som for eks. Dj Tiesto - Forever today Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Moro å høre gjennom samlingen å finne ting du ikke har lagt så mye merke til før Som for eks. Dj Tiesto - Forever today 6377186[/snapback] Det er jo sanger som Forever Today som gjør Tiësto til den fantastiske produceren har er. Andre godlåter fra Tijs: Athena Coming Home Dallas 4PM Flight 643 Heroes Lethal Industry Love Comes Again (feat. BT) Obsession Olympic Flame Suburban Train Traffic Lenke til kommentar
technoyeah Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ja men uten vokal=) vetu om noen? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Vet ikke om denne har blitt nevnt, menhørte den nylig i ASOT 253; 4 Strings - Take Me Away (Purple Haze Remix) Blitt helt frelst av den 6372153[/snapback] Samme her den er bare utrolig smooth å høre på. Benassi Brothers - Feel Alive (Original Extended Mix) DJ Seb B - Mass Noise (Matys meats Chochlov Remix) Ron van den Beuken - Find the Way (dub) Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 York - Reachers of Civilization (Rank 1 Mix) Hørte denne istad... denne er smooth Lenke til kommentar
Siiljee Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Silje`s spilleliste Pulser - Cloudwalking 2005 Edvika - Sometimes (Fire & Ice Remix) Dj Tatana - Arabian Nights Robert Gitelman - Things 2 Say (Orginal Mix) BBE - 7 Days and 1 Week (Ferry Corsten Remix) Daniel Kandi - Breathe (Sunny Lax Remix) Matanka - Lost In A Dream (Push Remix) K10 - Fijii Kai Tracid - Too Many Times Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren Remix) Matt Darey - Nocturnal Delight Ayion - Thru The Night (Solid Slide Remix) Niels van Gogh - Feeling Pressure Cosmic Gate feat. Jan Johnston - I Feel Wonderfull Mainbrain & Somville - Euphoria Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Knall liste det der, Silje. En rå sang: Jeckyll & Hyde - Frozen Flame Lenke til kommentar
Siiljee Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Knall liste det der, Silje. En rå sang: Jeckyll & Hyde - Frozen Flame 6383871[/snapback] Tusen takk :!: Jah, den vet jeg er "flott" Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Silje`s spilleliste Pulser - Cloudwalking 2005 Edvika - Sometimes (Fire & Ice Remix) Dj Tatana - Arabian Nights Robert Gitelman - Things 2 Say (Orginal Mix) BBE - 7 Days and 1 Week (Ferry Corsten Remix) Daniel Kandi - Breathe (Sunny Lax Remix) Matanka - Lost In A Dream (Push Remix) K10 - Fijii Kai Tracid - Too Many Times Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren Remix) Matt Darey - Nocturnal Delight Ayion - Thru The Night (Solid Slide Remix) Niels van Gogh - Feeling Pressure Cosmic Gate feat. Jan Johnston - I Feel Wonderfull Mainbrain & Somville - Euphoria Fet liste, men må bare påpeke en ting: Above & Beyond remix'en av As The Rush Comes slår alle de andre remixene ned i støvlene. Det er min mening da Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Fet liste, men må bare påpeke en ting: Above & Beyond remix'en av As The Rush Comes slår alle de andre remixene ned i støvlene.6386869[/snapback] A&B remixen er definitivt den med mest punch, men Gabriel & Dresden's Sweeping Strings er en mye mer stemningsfylt sang. Av alle remixene jeg har av sangen (8 stk), synes jeg den er den beste. -E-D-I-T- Hvis det er noen psy-hoder her (hvor ble det av Fragletrollet? ), kan der godt anbefale meg noe fett. Jeg hører mye på Simon Posford (Hallucinogen, Shpongle osv), Infected Mushroom, Astrix, Man With No Name, Infinity Project, Altöm, Astral Projection ++. Endret 26. juni 2006 av Ferr Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hvilke remixer er det du har? Selv har jeg Above & Beyond sin i tillegg til Gabriel & Dresden, Shane 54 og Armin. Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hvilke remixer er det du har? Selv har jeg Above & Beyond sin i tillegg til Gabriel & Dresden, Shane 54 og Armin. 6387239[/snapback] Above & Beyond's Dynaglide Mix Armin Van Buuren's Universal Religion Mix Breakz Remix Gabriel & Dresden Remix Gabriel & Dresden Chillout Mix Gabriel & Dresden Sweeping Strings Mix Markus Schulz Coldharbour Remix Perry O'Neil Remix Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Above & Beyond's Dynaglide MixArmin Van Buuren's Universal Religion Mix Breakz Remix Gabriel & Dresden Remix Gabriel & Dresden Chillout Mix Gabriel & Dresden Sweeping Strings Mix Markus Schulz Coldharbour Remix Perry O'Neil Remix Såpass ja...Er det stor forskjell mellom de forskjellige Gabriel & Dresden remixene eller? Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Såpass ja...Er det stor forskjell mellom de forskjellige Gabriel & Dresden remixene eller? 6387316[/snapback] Det er jo Gabriel & Dresden som står bak Motorcycle-prosjektet så det er ikke rart de har laget en god del mixer. Gabriel & Dresden Remix tror jeg er Original Mix. Den varer i elleve og et halvt minutt og høres ganske "plain" ut, om du skjønner? Chillout mix'en er akkurat det den heter, en chillout mix. Den er god, men jeg synes at Jes' synging er litt for intens i forhold til musikken. Sweeping Strings mix'en er roligere enn G&D Remix og den inneholder mer stryke-instrument. Som sagt, en utrolig stemningsfull sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå