embark Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 DJ Zany - Deep Inside DJ Zany - Pillzz DJ Zany - Pure DJ Zany - Sky High DJ Zany - Spunk DJ Zany - Widowmaker Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Adrima - I cant stop raving. Vær forsiktig med å få med deg orginalen, remixen suger. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 DJ Zany - Deep InsideDJ Zany - Pillzz DJ Zany - Pure DJ Zany - Sky High DJ Zany - Spunk DJ Zany - Widowmaker 6329391[/snapback] DJ Zany & DJ Pavo - Big Fat Bass Ligger i spillelista mi nå.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Fant frem: DJ Kim - Time and Space (Alphazone rmx) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Må bare si fra at jeg nettopp lasta ned Screamer Radio, og jeg er allerede forelska i 1.FM sine Dance og Trance-kanaler http://1.fm for mer info. Lenke til kommentar
Siiljee Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 G&M Project - Sunday Afternoon (Orginal mix) Ps : ORGINAL MIX eller Nu Nrg Mix Helt utrolig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 G&M Project - Sunday Afternoon (Orginal mix) Ps : ORGINAL MIX eller Nu Nrg Mix Helt utrolig 6336192[/snapback] Mener den der var bra ja. Husker den ikke atm, er så lenge siden jeg har hørt den.. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Venom Pres Kasuma - Witness . Den er meget bra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Aaaaaah! Sitter og digger Selu Vibra - Stargazing nå EDIT: Er det noen her som har hørt Asura - Totem? Den finnes på Suzy Solars The Perfect Trance 2.0 set hvis det ringer en bjelle da (første sangen). Har aldri funnet hele denne sangen og det hadde vært himmelen om noen kunne ha hjulpet meg! Endret 19. juni 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
M.I.K.E Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Vet ikke om disse er nevnt, men nevner de en gang til i tilfelle Dj Tiesto - Trance Energy X og Traffic da 6310641[/snapback] LOL 01-Tiesto-har aldri laget en låt som heter det.mp3 Endret 19. juni 2006 av M.I.K.E Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Folk ser ut til å vite hva trance er her... Særlig når en skriver trance/techno. La techno sjangeren forbli et tabu områet for slike folk... Et tips til alle her; "http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html", og se hva som er hva. (anbefaler på mit sterkeste for trance elskere, "evolve and go on") !!BrainDance rocks!! Endret 19. juni 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) G&M Project - Sunday Afternoon (Orginal mix) Ps : ORGINAL MIX eller Nu Nrg Mix Helt utrolig 6336192[/snapback] Nu NRG remixen er bra den (er det i hele tatt noe av Nu NRG som er direkte dårlig? ), men Original Mix tar av litt mer. Er det noen her som har hørt Asura - Totem? Den finnes på Suzy Solars The Perfect Trance 2.0 set hvis det ringer en bjelle da (første sangen). Har aldri funnet hele denne sangen og det hadde vært himmelen om noen kunne ha hjulpet meg! 6337303[/snapback] Jeg tror ikke den sangen noen gang ble gitt ut. Bootleg kanskje? Asura har gitt ut 2 album, og folkene bak Asura prosjektet har et par solo-plater og litt sånt. Men jeg finner ikke 'Totem' på noen av dem. Eneste på 'The Perfect Trance 2.0' jeg finner den. Så jeg tror du har litt jobb med å finne en Original Mix e.l. på nettet. EDIT: Tror de fleste har sett Ishkur's guide. BTW: Dutch Force - Deadline Endret 19. juni 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Noen som vet orginalnavnet på denne sangen? uten all pratingen og det som ødelegger hele sangen Edit: feil sang.. kan finne riktig Riktig: DJ Zitkus - Tears In My Eyes (For Stacey).mp3 Endret 19. juni 2006 av complexity Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noe nyere trance: Adam Sheridan - Solus (Original Mix) Adam Sheridan - Solus (Adam's After Dark Mix) Arizona vs. Suzy Solar - Samurai (Original Mix) Arizona vs. Suzy Solar - Samurai (Assure Remix) Daniel Kandi - Breathe (Original Mix) Daniel Kandi - Breathe (Sunny Lax Remix) Fractal Structure - Coloured Melody (Original Mix) Fractal Structure - Coloured Melody (Abbot & Chambers Remix) Fractal Structure - Under Impression Global Experience - Zanzibar Global Experience - San Salvador Icone - Invisible (Original Mix) Icone - Invisible (Six Senses Mix) Kalafut & Fygle - Novacaine Kalafut & Fygle - Novacaine (Mark Otten Mix) Kris O'Neil & Mac - Tears Of Blue (Original Mix) Kris O'Neil & Mac - Tears Of Blue (Cresida Remix) Kris O'Neil & Mac - Tears Of Blue (Van Gelder Remix) Menno De Jong & Leon Bolier presents Solar Express - Momentum Menno De Jong & Leon Bolier presents Solar Express - Magma N2O - Waterfall (N2O Mix) N2O - Waterfall (Trance Mix) N2O - Waterfall (N2O vs. Vision 84 Remix) Rene Ablaze - Aurelia (Club Mix) Rene Ablaze - Aurelia (Jo Sandas Remix) Rene Ablaze - Aurelia (Cyrex Remix) Roland & Wright - Hybrid (Original Mix) Roland & Wright - Hybrid (Ian Betts Remix) Ronald Van Gelderen - This Way (Original Mix) Ronald Van Gelderen - This Way (Rank 1 Remix) Seven Senses - Southern Cross (Original Mix) Seven Senses - Southern Cross (Eelke Kleijn Remix) Valex - 4Gotten (Original Mix) Valex - 4Gotten (Phil York Remix) Versluis & Sande - Thessa Versluis & Sande - Basic Movement Zirenz - Edge Of Space (Original Mix) Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix) Og to morsomme hardstyle sanger: Attitude - No Limits Dere vet hvordan denne går... DJ L.E.D. - Lethal Industry (Remix) Bruker melodien fra Tiësto's 'Lethal Industry'. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noen som vet orginalnavnet på denne sangen? uten all pratingen og det som ødelegger hele sangen Edit: feil sang.. kan finne riktig Riktig: DJ Zitkus - Tears In My Eyes (For Stacey).mp3 6341883[/snapback] DJ Ramon Zerano? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Er det noen her som har hørt Asura - Totem? Den finnes på Suzy Solars The Perfect Trance 2.0 set hvis det ringer en bjelle da (første sangen). Har aldri funnet hele denne sangen og det hadde vært himmelen om noen kunne ha hjulpet meg! 6337303[/snapback] Jeg tror ikke den sangen noen gang ble gitt ut. Bootleg kanskje? Asura har gitt ut 2 album, og folkene bak Asura prosjektet har et par solo-plater og litt sånt. Men jeg finner ikke 'Totem' på noen av dem. Eneste på 'The Perfect Trance 2.0' jeg finner den. Så jeg tror du har litt jobb med å finne en Original Mix e.l. på nettet. 6337765[/snapback] Den sangen er jo genial/perfekt (hvorfor tror dere den er på The Perfect Trance 2.0?? haha, neida!) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noen som vet orginalnavnet på denne sangen? uten all pratingen og det som ødelegger hele sangen Edit: feil sang.. kan finne riktig Riktig: DJ Zitkus - Tears In My Eyes (For Stacey).mp3 6341883[/snapback] DJ Ramon Zerano? 6344050[/snapback] takker og bukker så meget Er foresten en bra sang Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Man With No Name - Greece 2000 Bedre enn originalen fra Three Drivers mener jeg! Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Man With No Name - Greece 2000 Bedre enn originalen fra Three Drivers mener jeg! 6348635[/snapback] Man With No Name har bare remixen den, han har aldri laget en egen remake. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Man With No Name - Greece 2000 Bedre enn originalen fra Three Drivers mener jeg! 6348635[/snapback] Man With No Name har bare remixen den, han har aldri laget en egen remake. 6349022[/snapback] Jeg vet, MWNN remix er det egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå