Feh Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hørte nettop bonus sangen på L.E.F for Japan, System F - Insolation (Ferry Corsten Flashover Remix). Den var ganske digg egentlig Ganske rolig. Emphased Reality - Deviation Mino Vankin - Fluff Deluxe (Adam White Remix) Phynn & Hydroid - Shatterd Skies Re:Locate & Jonas Steur - Sobre Saliente Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ferry Corsten - Insolation er så smuud! Lenke til kommentar
Chriztar Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg er en av de man kan kalle ikke veldig trance vennelige personene i verden, men jeg lurer bare på hva folk syns fenger i trance? Jeg feiler å finne det, men det kan jo hende dere som blødd litt mer for musikken har litt mer innsikt Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Above & Beyond er: *snip* Poenget er ihvertfall at du kan ikke si at Above & Beyond er aka f.ex. Aalto, siden Aalto består av Paavo pluss en annen finne, Miika Eloranta, som ikke har noe med A & B og gjøre. Det samme med f.ex. Nitromethane, som er Tony og også broren Liam. Btw, når skal folk forstå hvor uendelig poengløst og uintelligent det er å spørre her hva folk ser i trance. Trance kicker ass for oss som liker det. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har du hørt Filterheadzs remix? Den er litt mer techa. Jeg likte den ikke først, men nå synes jeg den er nesten like bra som originalen. 6214677[/snapback] Var det på di.fm du hørte den eller? Finner den ikke på hverken noen av de store hubene på DC eller i Limewire 6214874[/snapback] Det har ikke noe å si om hubbene er store, du må bare ha bekjente Jeg får det meste jeg trenger fra 1-2 personer jeg EDIT: Det der ble skikkelig offtopic! 6219974[/snapback] Og ikke fullt så lovlig, eller? 6221002[/snapback] Vel, vi har jo en tråd hvor det er stor diskusjon rundt The Pirate Bay pågående nå med over 550 svar, er jo ikke fult så "lovlig" det heller Men nok om det.. Denne er rå: Mystery - The Devotion Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg er en av de man kan kalle ikke veldig trance vennelige personene i verden, men jeg lurer bare på hva folk syns fenger i trance? Jeg feiler å finne det, men det kan jo hende dere som blødd litt mer for musikken har litt mer innsikt 6225357[/snapback] Hva ser du i musikken du hører på? Trance er musikk på samme måte som metal er musikk. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Vel, det kicker ass, men jeg har hvertfall MIN definisjon på hva som er god trance. Kan sette opp en liste med det som er viktigst for meg: -En skikkelig KNALL synth, det er 100% viktigst, en som virkelig tar av, eller virkelig får deg til å slappe av. -Fet bass/drumline og noen deilige pads -Digg vokal (enten mann eller dame, samme ulla, bare det er digg å høre på) Lenke til kommentar
M.I.K.E Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) God trance er når det ikke høres plastikk/billig ut og at det ikke er under 3-4 min, med mindre det er en radio edit. Jeg hater låter med lite detaljer, elementer, dårlig/lite melodi og stemmer som sier et eller annet kort greie , f.eks JUMP, og låta tar av Føler ellers at mange kaller alt med en 4x4 beat for trance. ahh so uinteligent. Må inrømme at trance har dettet bakover, ikke like bra musikk som det var tidligere.. Altfor mange som vil bli producere og er ute med samme materiall, det er kjedlig. Mange av de store artistene har gått videre og utviklet musikken sin, se på Ferry Corsten Og Pvd, stor forskjell mellom deres tidligere musikk. 5 måndter av 2006 er ferdig og det er ikke mer en 20 pure trance låter som er knall bra. Synes selv for tida at House er hottest, Axwell,Olav Basoski, Steve Angello, Eric Prydz, Flash Brothers, Dr Kucho, Sebastian Ingrosso, Steve Lawler, Deep Dish, Junkie XL osv Endret 1. juni 2006 av M.I.K.E Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Darren Styles - Drop Zone System F - Cry (Re-Con Remix) Disse to MÅ dere høre! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hørt dem Drit feite. Kan anbefale noen album i samme sjanger (happy hardcore): Bonkers 15 - Legends of the Core (4 cd) (2005) Clubland X-Treme Hardcore (3 cd) (2005) Slammin Vinyl Presents Hardcore Heaven 3 (3 cd) (2006) Et par som er skikkelig cheesy men alikevel skikkelig feite fordi det går så utrolig fort unna: Eclipse - Things You Do (Gammer Remix) Gammer - Now It's My Turn Cube::Hard feat. Jennifer Bolton - Show me a Sign (tar av så sinnsykt ) Cube::Hard vs. CLSM - See you on the other side CLSM - Heey Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Poenget er ihvertfall at du kan ikke si at Above & Beyond er aka f.ex. Aalto, siden Aalto består av Paavo pluss en annen finne, Miika Eloranta, som ikke har noe med A & B og gjøre. Det samme med f.ex. Nitromethane, som er Tony og også broren Liam. 6225712[/snapback] Beklager, jeg stolte på det som stod på Ministry of Sound sine sider om nettopp Above & Beyond. My bad Lenke til kommentar
dc-15 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 KLF - Last Train to Trancentral Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Darren Styles - Drop ZoneSystem F - Cry (Re-Con Remix) Disse to MÅ dere høre! 6226868[/snapback] Darren Styles - Dropzone (Bonkers Mix) den er bedre Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Legends Of The Core er ikke trance. det er hardcore, happyhardcore og gabber. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Legends Of The Core er ikke trance. det er hardcore, happyhardcore og gabber. 6235208[/snapback] Vet det, jeg bare nevnte det når vi først var inne på sjangeren(e). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Mye nytt her som må sjekkes ut Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Har noen sanger jeg bare må legge til: 1. Nitrous Oxide - North Pole 2. Danjo & Styles vs DJ Governor - Blue Woods 3. Super8 & P.O.S. Pres. Aalto - 5 4. 1AM - Moonball 5. Arksun - Arisen 6. Brisky(Fred Baker Remix) - Now And Forever Alle tatt fra forskjellige episoder i ASOT-serien.. Helt geniale hele gjengen. Edit: Opps! Glemte jo helt "Kalafut & Fygle - Novocaine (Mark Otten Remix)", møkkafin pianosang. Endret 3. juni 2006 av daniel_984 Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Remix) Har hatt en helt jævlig kveld, da er det godt å ha noe å roe nervene på. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg er en av de man kan kalle ikke veldig trance vennelige personene i verden, men jeg lurer bare på hva folk syns fenger i trance? Jeg feiler å finne det, men det kan jo hende dere som blødd litt mer for musikken har litt mer innsikt 6225357[/snapback] joa. altså jeg syns trance er det som er musikk. trance er mer gjenomtenkt av alt syns jeg. hvis du fjerner stemmen fra en sang og får instrumnetal kan du høre hvor kjedelig sangen er. men trance er ikke slik. altså jeg liker musikk som man kan feste etter, slappe av til og annet. syns trance passer til alt det Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Sitter å hører på Ferry Corsten - Beautiful om og om igjen. Vokal er bare helt sinnsyk etter min mening...Deilig låt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå