embark Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Paul Van Dyk - For an Angel.. Anno 1994, like bra 6212028[/snapback] Liker '98-versjonen best, jeg da. Paul Van Dyk - For An Angel (PvD E-Werk Club Mix) Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Må ta med en låt til.. Above and Beyond pres. Tranquility Base - Surrender Mmmm.. må bare nytes Det er litt vanskelig å finne låta så jeg lasta den opp, skal virke: http://media.putfile.com/Surrender-83 MÅ HØRES Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har du hørt Filterheadzs remix? Den er litt mer techa. Jeg likte den ikke først, men nå synes jeg den er nesten like bra som originalen. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har du hørt Filterheadzs remix? Den er litt mer techa. Jeg likte den ikke først, men nå synes jeg den er nesten like bra som originalen. 6214677[/snapback] Var det på di.fm du hørte den eller? Finner den ikke på hverken noen av de store hubene på DC eller i Limewire Lenke til kommentar
W Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Paul Van Dyk - For An Angel (PvD E-Werk Club Mix) 6212106[/snapback] Elsker den sangen! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Synes egentlig at orignalen av Surrender er kulest. Den er veldig A&B stil. Filterheadz remixen er litt treg syns jeg. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Paul Van Dyk - Time of our lifes DJ Sammy - Boys of summer, har egentlig hatt denne sangen lenge, men nå i det siste har jeg begynnt og høre kanske mye på den Lenke til kommentar
G3n3ral Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Digger nyeste In Search Of Sunrice av Dj Tiesto Men paul van dyk, a. van buren, quicksilver og Lars Holte ruler jo også da. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Tror ikke Lars holte har noen låter... Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Tenkte eg kunne tipse folk om ein bra kanal på Shoutcast. Veit ikkje om den er nemnt før: VinylVortex. Lenke til kommentar
M.I.K.E Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Synes tråden burde ha heller vært Elektronikk musikk (Trance, Techno House). Siden mange av disse trance artistene også har andre alias innenfor house, techno og proggresive musikk. Man kan liksom ikke fortalle at M.I.K.E, Airwave er bare trance, dom produserer alt mulig. Du kan forresten ta en titt på sider som www.trance.nu eller www.tranceaddict.com. Noen seneste anbefalinger: Vincent De Moor - Cressidia The Thrillseekers Feat Gina Do - By Your Side (Martin Roth Remix) Shane 54 Feat Carrie Skipper - Vampire (Nu Nrg Remix) Matt Darey feat Tiff Lacey - Always (Original Mix) Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Har forelsket meg i Above & Beyond aka. Aalto, Free State, Nitromethane, Oceanlab, P.O.S og Tranquility Base. Dere kan sjekke ut det ukentlige radio programmet, Trance Around the World, som sendes på tirsdager på www.anjunabeats.com eller på onsdager på Ministry of Sound sine sider. Det er et 2 timers sett som bare er deilig å høre på... Endret 31. mai 2006 av Dozer_ Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Topp 10 hardstyle låter hos meg for tiden: A-Lusion - Perfect It Blade Masterz - Master Blade Blutonium Boy - Make It Louder (Blutonium vs. DJ Neo Mix) DHT - Listen To Your Heart (Extended Hardstyle Mix) DJ Zany - Widowmaker Donkey Rollers - Followers Hardheadz - Wreck The Rmx (Beholder & Enforcer Remix) Speedwave - Mescal (Trinity Mix) Technoboy - Guns 'N' Roses (Technoboy's Supa Bass Mix) Trilok & Chiren - Crime Vendetta Run for cover, muthafucka! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Har du hørt Filterheadzs remix? Den er litt mer techa. Jeg likte den ikke først, men nå synes jeg den er nesten like bra som originalen. 6214677[/snapback] Var det på di.fm du hørte den eller? Finner den ikke på hverken noen av de store hubene på DC eller i Limewire 6214874[/snapback] Det har ikke noe å si om hubbene er store, du må bare ha bekjente Jeg får det meste jeg trenger fra 1-2 personer jeg EDIT: Det der ble skikkelig offtopic! Endret 1. juni 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
W Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har du hørt Filterheadzs remix? Den er litt mer techa. Jeg likte den ikke først, men nå synes jeg den er nesten like bra som originalen. 6214677[/snapback] Var det på di.fm du hørte den eller? Finner den ikke på hverken noen av de store hubene på DC eller i Limewire 6214874[/snapback] Det har ikke noe å si om hubbene er store, du må bare ha bekjente Jeg får det meste jeg trenger fra 1-2 personer jeg EDIT: Det der ble skikkelig offtopic! 6219974[/snapback] Og ikke fullt så lovlig, eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har du hørt Filterheadzs remix? Den er litt mer techa. Jeg likte den ikke først, men nå synes jeg den er nesten like bra som originalen. 6214677[/snapback] Var det på di.fm du hørte den eller? Finner den ikke på hverken noen av de store hubene på DC eller i Limewire 6214874[/snapback] Det har ikke noe å si om hubbene er store, du må bare ha bekjente Jeg får det meste jeg trenger fra 1-2 personer jeg EDIT: Det der ble skikkelig offtopic! 6219974[/snapback] Og ikke fullt så lovlig, eller? 6221002[/snapback] Så absolutt ikke! -- Sitter og hører på Dumonde live @ The Docks NYE 2005/2006 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har forelsket meg i Above & Beyond aka. Aalto, Free State, Nitromethane, Oceanlab, P.O.S og Tranquility Base. Endel av de aka'ene der stemmer ikke, mange av de aliasene består delvis av en eller flere av de 3 karene i Above & Beyond sammen med andre, men ikke KUN av Above & Beyond. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Above & Beyond er: Jonathan Grant Paavo Siljamäki Tony McGuinness Jonathan Grant er med i: Above & Beyond Anjunabeats Dirt Devils Free State Oceanlab Rollerball Tranquility Base Zed-X Hans alias er: Jono Grant Paavo Siljamäki er med i: Aalto Above & Beyond Anjunabeats Dirt Devils Free State Oceanlab Rollerball Tranquility Base Zed-X Hans alias er: P.O.S. Silky-Mac Tony McGuinness er med i: Above & Beyond Nitromethane Oceanlab Rollerball Sad Lovers And Giants Tranquility Base Anjunabeats er Above & Beyonds plateselskap, startet i 1999/2000. Foreldreselskapet er Involved Productions. Underselskapene er 'Anjunadeep', 'Anjunadigital' og 'Hard On Recordings'. (dere ser kanskje likheten mellom Anjunabeats-logoen og avataren min?) Endret 1. juni 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå