Superslask Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Tiesto er min suverene favoritt Endret 19. mai 2011 av Superslask Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Scooter? Hva er gale med scooter? jaja... Tiesto er utrolig digg da... Er veldig enig med mange av forslagene... Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Special D - dust to dust------ veeeldig digg... spilles høyt! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 joda, respekterer at andre liker scooter, men jeg liker ikke hans egen gren av sjangere. han er liksom ikke helt inne i trance verdenen Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 uansett mener jeg livesets er best.DJ tiesto-live@energy2000 der får du den beste tripen ever. Jasså, du turer? Tiësto er grei han, hørt en del livesets og diverse, men imo tar det aldri helt av. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 27. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Han kalte det hardtrance, men jeg har absolutt ikke peiling... ikke det at jeg bryr meg heller, bra musikk er bra musikk... enig. Goliath CD'ene som jeg i hvertfall har kjenskap til, er lagt til. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 27. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) uansett mener jeg livesets er best.DJ tiesto-live@energy2000 der får du den beste tripen ever. Jasså, du turer? Tiësto er grei han, hørt en del livesets og diverse, men imo tar det aldri helt av. enig der oxo. ___________ Dimensionx> Når det gjelder DJ Balloon er det kanskje ikke den mest intelligente trancen NEI, men det er meget bra idiotisk trance. Meget bra for braindeads, som bare vil danse. Til dere som liker scooter, sjekk ut DJ Balloon.. det er en helt annen kvalitet, og tro meg, dere går ikke tilbake til Scooter etter det. Men ja, jeg er enig: Jeg hører ikke på DJ Balloon for å virkelig lytte til det.. Jeg bare danser til skaiten jeg:) men det fortjener plassen på lista pga. best of braindead trance. Endret 27. august 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 btw håper dere fikk med dere hvem som hadde bakgrunnsmusikken under åpningen av OL i athen i år? joda, Tjis Verwes Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Fikk ikke med meg åpningen. Var det bra? Musikken altså. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 ja som sagt var det bakgrunnsmusik da, men hørte at det var tiesto's rene toner Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 27. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Tiesto meg her, og Tiesto meg der Lenke til kommentar
ratata Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 tijs var bedre før... ISOS mixen av silence er ein av mine all time favourites Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 ikke glem fire and ice out of darkness tiesto meg her og der og overalt, ja veit du hvorfor? kanskje fordi han er kongen av trance? oppfinneren av pure! men seriøst hans beste verk som jeg har hørt er live@energy2000 synd jeg har mista den, og finner ingen som har den lenger. fetteren min har, men han er i forcen, og på perm stikker han til NTNU for å "prate" med dama. æsj, må vel bare lete videre jeg da... Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Denna er det INGEN som slår Airforce One - Trance Airport Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 pure trance er det ingenting som heter.. Trance er pure for noen, noen trance er pure for andre. sånn er det bare, Han er en bra DJ, men musikken hans har et preg av... nei.. Ikke min greie. Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Dj Tiesto - Suburban Train Dj Tiesto - Mutterkorn Dj Tiesto - Push the Athem benny benassi - satisfaction poxymusic no school mix-mip Trance 666 - Devil Rocco - Drop the Bass Warp Brothers - Blast the speakers Warp Brothers - We will Survive Dj infinity - Trancending Reality Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Når det er snakk om Goliath-samlingene kan jeg anbefale, alle disse har jeg hørt gjennom et par ganger og det er bare to av disse jeg ikke har på CD (har også noen jeg ikke synes er så bra) : DJ Dream - Goliath Deluxe DJ Dream - Goliath Platinum Max B. Grant - Goliath Tour 2002 DJ Noise - Live at Goliath 4 DJ Phrenetic - Live at Goliath 6: The Battle Of The Giants Angy Dee - Live at Goliath 8: Judgement Day Angy Dee - Goliath Part 7: The Challenge DJ Simple - Goliath 8: Judgement Day DJ Blackmail - Goliath Part 9: The Discovery Angy Dee - Goliath Part 10: The Anniversary DJ Dynamic - Goliath Part 11: The Return Virker kanskje litt enspora... Endret 29. august 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
andreas Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) joda, Tjis Verwes Tijs Verwest Adam White & Andy Moor Presents Whiteroom - The White Room (Original Mix) Konge Liveset: Essential Mix - Sander Kleinenberg & Pete Tong EM 2004-03-07 Endret 29. august 2004 av andreas Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Funnet "litt" mer musikk : Arome - Hands Up! (DJ Scott Project Remix) Aquagen - Take the Chance 666 - Supa-Dupa-Fly (Mario Lopez Remix) Ziggy X - This Rox DJ Visage - Rock that Sound DJ Shog - The 2nd Dimension (Johan Gielen Remix) Dominator - Island (The Thrillseekers Remix) The Thrillseekers - Synaesthesia Driftwood - Freeloader (Driftwood Remix) Energy 52 - Cafè Del Mar (Marco V Remix) Faithless - Insomnia (DJ FBI Remix) Fifth Entity - Melody of Consolation (Frank J's Remix) Flutlicht - Icarus (Original Mix) Flutlicht - The Fall (Deep Fall Mix) Foggy - Come Into My Dreams (Pulsedriver Remix) Dee Age - Snowflakes (Pulsedriver Remix) Gouryella - Walhalla Green Court feat. Lina Rafn - Silent Heart (Voodoo & Serano Remix) Hennes & Cold - The Second Trip (DJ Scott Project Remix) Johan Gielen - We Move Like Shadows Josh Wink - Higher State of Consciouseness Push - Tranzy State of Mind Kid Viscious - Re-Form (DJ Tiësto Remix) La Rissa - I Do Both Jay & Jane (KayCee Remix) Madelyne - Beautiful Child (Hiver & Hammer Remix) I Ching - The Forgotten Dream Man With No Name - Teleport Marc Aurel - The Sun (Dominator Remix) Marc et Claude - Tremble (Safri Duo Remix) Minimalistix - Close Cover (DJ Gert vs. DJ Bonka Remix) Modem - Contact (We Gotta Contact (Warp Brothers Remix) New Energy - Take Your Air (Nu-NRG Air Mix) Norman Bass - How U Like Bass (Warp Brothers Remix) Perpetuous Dreamer - Dust. Wav (Armin Van Buuren's Rising Star Remix) Sunscreem - Exodus (Push Remix) The Sax Brothers - Baker Street (Mikem Remix) Det ble jaggu en lang liste. Håper det er noe bra der! Takk for meg! Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 30. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Det ble jaggu en lang liste. Håper det er noe bra der! Takk for meg! Jesus CHrist!!! Har du flippa kis? jaja:) I'll see what I can do.. Endret 30. august 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå