ThOms-N Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 BT - Flaming June (Chicane Remix)Tidenes beste intro? Den slår i alle fall Tiëstos 'Forever Today'. 6165144[/snapback] Jeg personlig må si meg uenig der. Introen til Forever Today er en av de beste synest nå jeg. Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Vinylshakerz - One Night In Bangkok Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Vinylshakerz - One Night In Bangkok 6167656[/snapback] Det går under dance sjangeren Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 BT & Paul Van Dyk - Namistai hørte den på nrk mp3, faktisk ikke så værst Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Hørte denne på mp3 i bilen i går: Madonna - Sorry (Paul Oakenfold remix) Den var faktisk ganske kul.. I det siste så har jeg hørt mye på noe som vel kan kalles Happy Hardcore/Hardcore. Det høres akkurat ut som hard trance, bare at BPM er kjørt opp fra rundt 140 som er vanlig for hard trance til 170-190 som er vanlig for Hardcore. Men uansett. Til å ha så høy bpm er det utrolig kult å høre på, virkelig melodisk og fint Artig. Nevner noen artister (noen av navnene kan være samme person, folk innen hardcore har ufattelig mange aka's) Hixxy og Scott Brown syns jeg de er mest talentfulle, de er vel også de to mest fremtredende innenfor sjangeren: Styles & Breeze, DJ Sy, Ultravibes, Recon, Scott Brown, Oli G, A.M.S., Kevin Energy, CLSM, Cube::Hard, Sharkey, Gammer, Hixxy, Arkitech, Tommyknocker, Neophyte, Dougal, Frantic, Plus System. Nevner et par utrolig feite sanger også: Headtrippers - Life on Life (Squad-E Remix) Jenna - All the Tears That I've Cried Darren Styles - Dropzone (Bonkers Mix) Cube::Hard - Hold the Beat Hixxy & Recon - Love Comes Scott Brown - Neck Breaker Scott Brown - Angel Eyes DJ Weaver - Falling in (Hixxy Remix) Dj Hixxy - 24/7 DJ Hixxy - Hardcore till I Die Hixxy & Styles - The Theme (utrolig feit sang). Endret 25. mai 2006 av Feh Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 A State of Trance episode 250 i dag kl. 20:00. Live-show fra Nederland med Armin van Buuren (seff ) Jonas Steur, M.I.K.E., John Askew, Rank 1 og Menno de Jong. Kan blant annet høres på trance-kanalen på DI.fm Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 5års jubileum btw oxo, hører på det nå, helt syk bra idag. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 hva er forskjellen på electronica og trance? er ikke 100 % sikker se hehe Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Farsen ta, jeg trodde den gikk idag!! Blei utrolig skuffa her nå, da jeg har gått glipp av hele greia! Noen som vet om alternative radioer som sender idag?? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Dj Tiesto - Theme From Norefjell Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! Jeg glemte at det var ASOT 250 i går! Shoooot me! Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Skulle ikke liksom L.E.F. komme i dag? 26. mai? Var nede på Platekompaniet i Haugesund tidligere i dag, og fyren bak disken hadde ikke hørt om Ferry engang. Mainstream drittbutikker... Lenke til kommentar
AndyProtagonist Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Aquagen - Summer Is Calling Elsk. <3 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Vet det står bare det beste takk, men dette synes jeg faktisk var sinnsykt bra! Er en producer her fra Tønsberg som lager sinnsykt fet trance. Du finner sanger av han her og her. Enjoy Lenke til kommentar
LuMpY Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg annbefaler å gå inn på www.djwitek.prv.pl der oppdaterer de nye sanger hele tiden nyeste å ferskeste trance sangene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Skulle ikke liksom L.E.F. komme i dag? 26. mai? Var nede på Platekompaniet i Haugesund tidligere i dag, og fyren bak disken hadde ikke hørt om Ferry engang. Mainstream drittbutikker... 6183229[/snapback] Hvis du virkelig tror at det så mye som kommer én L.E.F. CD til Norge uten en enkelt-persons bestilling så må du tro om igjen!! Trance/elektronika diskene på alle CD butikken rundt om i landet blir bare mindre og mindre. Det eneste de tar inn er Tiësto Jeg bestiller min over nettet etterpå. Blir litt under 200kr inkludert frakt! Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hvis du virkelig tror at det så mye som kommer én L.E.F. CD til Norge uten en enkelt-persons bestilling så må du tro om igjen!! Trance/elektronika diskene på alle CD butikken rundt om i landet blir bare mindre og mindre. Det eneste de tar inn er Tiësto 6186103[/snapback] Jah, trance blir nedprioritert av stygge Idol-norge. Svaaakt... (sorry for fylleposting) Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Mauro Picotto - Proximus Har så mange gode minner fra den sangen It's an all time high folks! Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!! Jeg glemte at det var ASOT 250 i går! Shoooot me! ja, når går egentli det? tid/kanal? Endret 27. mai 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå