Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte denne på mp3 i bilen i går: Madonna - Sorry (Paul Oakenfold remix) Den var faktisk ganske kul..

 

I det siste så har jeg hørt mye på noe som vel kan kalles Happy Hardcore/Hardcore. Det høres akkurat ut som hard trance, bare at BPM er kjørt opp fra rundt 140 som er vanlig for hard trance til 170-190 som er vanlig for Hardcore. Men uansett. Til å ha så høy bpm er det utrolig kult å høre på, virkelig melodisk og fint :D Artig. Nevner noen artister (noen av navnene kan være samme person, folk innen hardcore har ufattelig mange aka's) Hixxy og Scott Brown syns jeg de er mest talentfulle, de er vel også de to mest fremtredende innenfor sjangeren:

 

Styles & Breeze, DJ Sy, Ultravibes, Recon, Scott Brown, Oli G, A.M.S., Kevin Energy, CLSM, Cube::Hard, Sharkey, Gammer, Hixxy, Arkitech, Tommyknocker, Neophyte, Dougal, Frantic, Plus System.

 

Nevner et par utrolig feite sanger også:

 

Headtrippers - Life on Life (Squad-E Remix)

Jenna - All the Tears That I've Cried

Darren Styles - Dropzone (Bonkers Mix)

Cube::Hard - Hold the Beat

Hixxy & Recon - Love Comes

Scott Brown - Neck Breaker

Scott Brown - Angel Eyes

DJ Weaver - Falling in (Hixxy Remix)

Dj Hixxy - 24/7

DJ Hixxy - Hardcore till I Die

Hixxy & Styles - The Theme (utrolig feit sang).

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Skulle ikke liksom L.E.F. komme i dag? 26. mai?

Var nede på Platekompaniet i Haugesund tidligere i dag, og fyren bak disken hadde ikke hørt om Ferry engang.  :roll:  Mainstream drittbutikker...

6183229[/snapback]

 

Hvis du virkelig tror at det så mye som kommer én L.E.F. CD til Norge uten en enkelt-persons bestilling så må du tro om igjen!! Trance/elektronika diskene på alle CD butikken rundt om i landet blir bare mindre og mindre. Det eneste de tar inn er Tiësto :sick:

 

Jeg bestiller min over nettet etterpå. Blir litt under 200kr inkludert frakt! :)

Lenke til kommentar
Hvis du virkelig tror at det så mye som kommer én L.E.F. CD til Norge uten en enkelt-persons bestilling så må du tro om igjen!! Trance/elektronika diskene på alle CD butikken rundt om i landet blir bare mindre og mindre. Det eneste de tar inn er Tiësto  :sick:

6186103[/snapback]

Jah, trance blir nedprioritert av stygge Idol-norge. Svaaakt...

 

(sorry for fylleposting)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...