Feh Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Grooveyard - Mary Go Wild (Krzysztof Choclow Remix) Grooveyard - Mary Go Wild (Ron van den Beuken Remix) Utrolig feit Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Kan ikke huske å ha sett Selu Vibra - Stargazing her? Den er jo feit som bare det!! Lenke til kommentar
W Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Har nevnt den før, men må nesten bare nevne den igjen: Armin Van Buuren - Zocalo Den sangen er bare helt perfekt! Litt interessert i å høre om den er noen mixer av den, så er det noen som vet om noen mixer av den? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 DJ Sasha & John Digweed - Ecstacy er sinnsykt bra! Men desverre litt kort. Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Armin Van Buuren - Zocalo Den sangen er bare helt perfekt! Litt interessert i å høre om den er noen mixer av den, så er det noen som vet om noen mixer av den? 6110009[/snapback] Den heter foresten Armin van Buuren with Gabriel & Dresden - Zocalo, og ja, den er 100% perfekt. Jeg har desverre heller ikke kommet over noen remixer. Lenke til kommentar
pregra Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Driftwood - Freeloader. Oh yeah! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hai! Ville berre ønske alle Ferryfans som skal på konsert i kveld 16.mai! GOD TUR Sitter selv full i feber uten mulighet for å reise. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Armin Van Buuren - Zocalo Den sangen er bare helt perfekt! Litt interessert i å høre om den er noen mixer av den, så er det noen som vet om noen mixer av den? 6110009[/snapback] Den heter foresten Armin van Buuren with Gabriel & Dresden - Zocalo, og ja, den er 100% perfekt. Jeg har desverre heller ikke kommet over noen remixer. 6111284[/snapback] Jeg hørte en bootleg av den på ASOT en gang. Armin van Buuren vs. Colplay - Fixing Zocalo (mashup med coldplay - fix you (eller er det fix me?)) Den er kul hvertfall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hai!Ville berre ønske alle Ferryfans som skal på konsert i kveld 16.mai! GOD TUR Sitter selv full i feber uten mulighet for å reise. 6111930[/snapback] Takker!! Kjipt for deg da =( Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hai!Ville berre ønske alle Ferryfans som skal på konsert i kveld 16.mai! GOD TUR Sitter selv full i feber uten mulighet for å reise. 6111930[/snapback] Ja, fy faen, jeg misunner dere som skal på Ferry i kveld. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ikveld :s hah har ikke oversikt over dager lengre, kommer til å sitte på skolen hele natten idag og meget stor sannsynlighet 17 mai oxo.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ikveld :s hah har ikke oversikt over dager lengre, kommer til å sitte på skolen hele natten idag og meget stor sannsynlighet 17 mai oxo.. 6113490[/snapback] Why? Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har funnet ut at The Masochist (han er sikkert mest kjent som The Prophet) har en del feite sanger. Og da lurer jeg på om noen av dere har hørt albumet hans ("Kick Azz" fra 2001). Om det er bra, så bestiller jeg det. The Masochist - Kill The Rmx Lenke til kommentar
W Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har funnet ut at The Masochist (han er sikkert mest kjent som The Prophet) har en del feite sanger. Og da lurer jeg på om noen av dere har hørt albumet hans ("Kick Azz" fra 2001). Om det er bra, så bestiller jeg det. The Masochist - Kill The Rmx 6123030[/snapback] Vet ikke om jeg har hørt noe fra det albumet, men har hørt en del av musikken hans. Synes mange av sangene hans er ganske kule. Mulig du finner mer i tråden for hard elektronisk musikk. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Sant nok skal det nevnes at jeg har listet opp øverste sangen før, men for de som ikke gidder lete gjennom 106 sider : Fire & Ice - Para Siempre Og en ny Brisky (Fred Baker Remix) - Now And Forever Begge to er imho "triste" trance låter, med nydelig melodi.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Sant nok skal det nevnes at jeg har listet opp øverste sangen før, men for de som ikke gidder lete gjennom 106 sider : Fire & Ice - Para Siempre Og en ny Brisky (Fred Baker Remix) - Now And Forever Begge to er imho "triste" trance låter, med nydelig melodi.. 6125661[/snapback] Syns ikke Now and Forever er så trist, men Para Siempre må være tidenes mest triste trance-melodi Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Blondie - Maria er vel trance? den er bra vertfall Lenke til kommentar
barbaren_Dave Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 jeg bare lurer på om noen vet hva orginal-låta til: le voyage de fromage 2006 heter. den høres kjent ut men kan ikke huske hva den heter. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Nish - Sagittarius (Alphazone Remix) denne hadde jeg ikke hørt før, ganske digg Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 dj snowman- skydiver et spmål: dj snowman har et album der han har en trance låt der han sier de ti bud på tysk. + en rekke andre som er bra.. vet noen hvilket album det er eller hva trackene heter? albumet er fra før 2002 iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå