H4ngm4N Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ayla part II er faktisk bra, anbefales. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 26. mai kommer L.E.F. i butikkene. Dette blir interessant. 6060758[/snapback] Har hørt to nye derfra, Beautiful og L.E.F. !! Me like!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg sparer meg til albumet kommer jeg. De eneste sangene jeg har hørt er vel Fire og Watch Out. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg sparer meg til albumet kommer jeg. De eneste sangene jeg har hørt er vel Fire og Watch Out. 6063492[/snapback] Cubikated Beautiful Insolation Loud, Electronic, Ferocious + dine to er det jeg har hørt Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Watch Out fenger da. You better watch out! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Watch Out fenger da. You better watch out! 6063536[/snapback] Hørte den for første gang i stad faktisk. Go' låt det ja!! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 DJ Kaya - God (Nish's Sunday 7 AM Remix) Bra hard-trance... Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 4 Strings - Jewel (Original Mix) 4 Strings - Jewel (Deep Mix) Sommertrance Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Luna - Mindspace Kan ikke beskrive hvor fett det var å høre denne på Kongeparken Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Mer melodiøs trance godsaker, anbefales... Van Gelder - Sensitivity (Icone Remix) Jonas Steur & Fabrice Ernst Present Fable - Nightshift (Re:Locate Remix) Giuseppe Ottaviani - Thru Your Eyes (Original Mix) Filo & Peri Featuring Fisher - Ordinary Moment (Main Mix) Miika Kuisma - Miami Nice (Jussi Soro Remix) Throw & Sirus - APM (A Trance Odyssey Remix) Parallaxia - Planar Shift (Original Mix) MK-S - The Last Planet (Original Mix) MK-S - Tempest (2005 Remake) Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (Original Mix) Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (Mike Shiver's Catching Sun Remix) Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (Mike Shiver's Catching Sun Dub) Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (Elevation Remix) Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (KT's Whispering Dub) Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (Abbott & Chambers Remix) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ayla part II er faktisk bra, anbefales. 6063221[/snapback] syns ayla part I og II og III og IIII er bra jeg da hehe. blir litt likt i lengden men Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 noen som får med seg "A State of Trance" her av Armin Van Buuren? hver uke på freshFM, ca 2 timer, der forskjellige trance låter er satt sammen.. hvis noen har hørt A State Of Trance Episode 247, og vet hvilken låt som begynner 59:34, så er jeg JÆVLIG interessert i og vite hvem som har den.. faen meg det råeste jeg har hørt!! vær så snill, noen svar Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) noen som får med seg "A State of Trance" her av Armin Van Buuren? hver uke på freshFM, ca 2 timer, der forskjellige trance låter er satt sammen.. hvis noen har hørt A State Of Trance Episode 247, og vet hvilken låt som begynner 59:34, så er jeg JÆVLIG interessert i og vite hvem som har den.. faen meg det råeste jeg har hørt!! vær så snill, noen svar 6076626[/snapback] Det er vel di.fm som arrangerer ASOT...? Spør i sticky tråden Altså her Endret 10. mai 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 noen som får med seg "A State of Trance" her av Armin Van Buuren? hver uke på freshFM, ca 2 timer, der forskjellige trance låter er satt sammen.. hvis noen har hørt A State Of Trance Episode 247, og vet hvilken låt som begynner 59:34, så er jeg JÆVLIG interessert i og vite hvem som har den.. faen meg det råeste jeg har hørt!! vær så snill, noen svar 6076626[/snapback] Assure - Enemy Territory mener jeg det er. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Assure - Enemy Territory mener jeg det er. smile.gif TUSEN TAKK men den var faen ikke lett og få tak i.. kun EN bruker som hadde den på DC++ (utenom de 3 andre som var RIP) Endret 10. mai 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Van Gelder - Sensitivity (Alan Marcero Remix) Oj oj oj Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 noen som får med seg "A State of Trance" her av Armin Van Buuren? hver uke på freshFM, ca 2 timer, der forskjellige trance låter er satt sammen.. hvis noen har hørt A State Of Trance Episode 247, og vet hvilken låt som begynner 59:34, så er jeg JÆVLIG interessert i og vite hvem som har den.. faen meg det råeste jeg har hørt!! vær så snill, noen svar 6076626[/snapback] Assure - Enemy Territory mener jeg det er. 6076781[/snapback] Mhm. Det er faen meg 1 stk massive tune! Heit! Generelt så var asot 247 beste på lenge. Faen altså. Sitte å kjøre i det fine været ute nå med Envio - For You på stereon er faen meg så vanvittig digg. Skikkelig sommersang Fikk faktisk god sommerstemning da jeg hørte på Armin van Buuren - Sail i bilen her om dagen Deilig. Lenke til kommentar
W Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Anbefaler dobbelcden Armin van Buuren - A State of Trance 2006. Perfekt å høre på mens man øver til 2MX-tentamen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Navnet på en ny sang av Ferry laget til L.E.F. albumet: "Junk" ..plus a reworking of his classic record "Punk", called "Junk", which will feature rapper stalwart from Gang Starr, Guru! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hva er det med Armin? Han slutter hver ASOT med Selu Vibra - Divine... Ikke det at det gjør meg noe.. Endret 11. mai 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå