Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer melodiøs trance godsaker, anbefales...

 

Van Gelder - Sensitivity (Icone Remix)

 

Jonas Steur & Fabrice Ernst Present Fable - Nightshift (Re:Locate Remix)

 

Giuseppe Ottaviani - Thru Your Eyes (Original Mix)

 

Filo & Peri Featuring Fisher - Ordinary Moment (Main Mix)

 

Miika Kuisma - Miami Nice (Jussi Soro Remix)

 

Throw & Sirus - APM (A Trance Odyssey Remix)

 

Parallaxia - Planar Shift (Original Mix)

 

MK-S - The Last Planet (Original Mix)

MK-S - Tempest (2005 Remake)

 

Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (Original Mix)

Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (Mike Shiver's Catching Sun Remix)

Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (Mike Shiver's Catching Sun Dub)

Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (Elevation Remix)

Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (KT's Whispering Dub)

Kenneth Thomas Featuring Colleen Riley - Ghost In The Machine (Abbott & Chambers Remix)

Lenke til kommentar

noen som får med seg "A State of Trance" her av Armin Van Buuren? hver uke på freshFM, ca 2 timer, der forskjellige trance låter er satt sammen.. hvis noen har hørt A State Of Trance Episode 247, og vet hvilken låt som begynner 59:34, så er jeg JÆVLIG interessert i og vite hvem som har den.. faen meg det råeste jeg har hørt!!

 

vær så snill, noen svar :w00t:

Lenke til kommentar
noen som får med seg "A State of Trance" her av Armin Van Buuren? hver uke på freshFM, ca 2 timer, der forskjellige trance låter er satt sammen.. hvis noen har hørt A State Of Trance Episode 247, og vet hvilken låt som begynner 59:34, så er jeg JÆVLIG interessert i og vite hvem som har den.. faen meg det råeste jeg har hørt!!

 

vær så snill, noen svar  :w00t:

6076626[/snapback]

 

Det er vel di.fm som arrangerer ASOT...? Spør i sticky tråden :) Altså her

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
noen som får med seg "A State of Trance" her av Armin Van Buuren? hver uke på freshFM, ca 2 timer, der forskjellige trance låter er satt sammen.. hvis noen har hørt A State Of Trance Episode 247, og vet hvilken låt som begynner 59:34, så er jeg JÆVLIG interessert i og vite hvem som har den.. faen meg det råeste jeg har hørt!!

 

vær så snill, noen svar  :w00t:

6076626[/snapback]

Assure - Enemy Territory mener jeg det er. :)

Lenke til kommentar
noen som får med seg "A State of Trance" her av Armin Van Buuren? hver uke på freshFM, ca 2 timer, der forskjellige trance låter er satt sammen.. hvis noen har hørt A State Of Trance Episode 247, og vet hvilken låt som begynner 59:34, så er jeg JÆVLIG interessert i og vite hvem som har den.. faen meg det råeste jeg har hørt!!

 

vær så snill, noen svar  :w00t:

6076626[/snapback]

Assure - Enemy Territory mener jeg det er. :)

6076781[/snapback]

 

Mhm. Det er faen meg 1 stk massive tune! Heit!

 

Generelt så var asot 247 beste på lenge. Faen altså. Sitte å kjøre i det fine været ute nå med Envio - For You på stereon er faen meg så vanvittig digg. Skikkelig sommersang :D

 

Fikk faktisk god sommerstemning da jeg hørte på Armin van Buuren - Sail i bilen her om dagen :D Deilig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...