embark Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 ASOT 247 var fantastisk bra! Håper Armin holder på med ASOT i mange år til. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 I dette fine været passer det vel med Sash! - Encore Une Fois (Future Breeze Remix)? Lenke til kommentar
djxfade Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg elsker trance.. Har vært avhengig av Sjangeren siden jeg var liten. Første cden jeg kjøpte selv (som 8 åring ) var en trance / club cd. Fikk min første mixer som 10 åring og begynte som DJ. Nå jobber jeg aktivt som dj, spiller fast i en nattklubb hver fredag.. og tar spilleoppdrag på si. Jeg er i tillegg blodfan av Tiësto, mitt store idol og forbilde. Var på konsert med han i fjor, Tiësto: In Search of Sunrise Greek Tour 2005 ... dette var en opplevelse for livet! Om 2 år så skal jeg på Sensation i Amsterdam, Nederland. Trance er Livet!! Er avhengig av sjangeren. Hater ikke all den kommerse trancen, men mener personlig at den aldri vil kunne måle seg med underground. Er også fan av hardere musikk som Hardstyle. Noe bra trance/hardtrance/hardstyle som jeg vil anbefale: Dj Loren X - Empire days (Original Mix) Rank 1 - The Awakening (Comsic Gate Remix) IK - X Bass Infected Mushroom ft. GMS- Arabian Nights on Mescaline Tiësto - Forever Today (Original Mix) Denne låten her så vakker at jeg blir rørt til tårer hver gang jeg hører den, vekker minner fra Tiësto In Concert DVD'en Cinderella - The Realm Dj Duro - Cocaine MF The Prophet - Shizzle my Dizzle Armin van Buuren - Serenity (Original Mix) Scarf! - Odysee (Original Mix) Muligens litt kommers, men jeg liker den fordet... Svenson & Gielen - Sunlight Teory Svenson & Gielen - We know what you did Svenson & Gielen - Answer the Question Comsic Gate - Tomorow Marc Dawn - Trance An Expander (Flütlich Remix) Tiësto ft. Kirsty Hawkshaw - Just Be (Antillas Club Mix) Dj Tandu presents Ayla - Singularity (Brainchild) Spoiled & Zigo - More and More Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiësto Remix) Passive Ressistance - Praiseworthy Tunes Yoji Biomehanika... Tom Harding... Tiësto.... Yve Dereuter.... Johan Gielen.... Rank 1.... +++ mye mer.... Hvist noen er på jakt etter en trance låt så har jeg den garantert.... Har en musikksamling på 60 GB bare Trance... Sjekk også ut min egen musikk.. he he som er veldig experimentell.. fordi jeg ikke har lært meg programmet så godt ennda.. www.internetdj.com/djxfade Hilsen Dj X-Fade Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Will B & Steve Allen - Alchera (JPL Remix) Will B & Steve Allen - Alchera (Firestorm & Steve Allen Remix) Will B & Steve Allen - Alchera (Will B's Transcendental Remix) Firestorm & Steve Allen remix spesielt, sinnsvakt bra!! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 har du en mobil så kan du få mye trance ut av den Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg har ikke vært så fan av Ferry Corsten - Fire (Flashover mix), men da jeg fikk hørt den på kongeparken med skikkelig anlegg tok den virkelig av djxfade: slår deg, har over 70gb med trance ^^ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Jeg slår dere begge. ~91 GB (slettet rundt 30 GB for en liten stund siden ) Edit: Skal sies at det ikke bare er trance. Er house og annen elektronisk musikk også. Endret 6. mai 2006 av Feh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Men jeg har ikke noen stor HD.. Kan ikke laste ned hva jeg vil fordi jeg har ikke plass til det!! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg har det meste av trance siden siste halvpart av 90-tallet. Skal ikke si hvor mye det er engang, men dere blekner i forhold. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Skal ikke si hvor mye det er engang, men dere blekner i forhold. 6050629[/snapback] Ja, det vil jeg tro, du har jo 3,2TB diskplass. Selv har jeg rett oppunder 200GB med trance og annen elektronisk musikk. EDIT: Har blitt hekta på DefQon Anthemen jeg. The Prophet - Emergency Call Endret 6. mai 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Psy trance: Astral Projection - Black & White Astral Projection - Enlightened Evolution Astral Projection - Flying Into A Star Astral Projection - Mahadeva '99 Astral Projection - Soundform Infected Mushroom - Arabian Nights on Mescaline Man With No Name - Evolution Man With No Name - Floor Essence(Dayglow Mix) Man With No Name - Possessed Talamasca - The THC Philosophy Psy trance er vel eneste trancen jeg liker, utenom en og annen sang fra andre sjangere, som oftest med acid. edit: Giev moar psy! Endret 6. mai 2006 av Innos Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Flipsyde - stratosphere er den beste trance låta jeg noen gang har hørt. DIGGER hvordan den bygger seg opp! Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Mer trance-tips for den kvalitetsbevisste... Jochen Miller - Chromatic (Alex M.O.R.P.H. Remix) Jochen Miller - Chromatic (Emporium Remix) Jochen Miller - Chromatic (Miller Dub) Silver Mist - Moonwalker (Sound Player & Nitrous Oxide Remix) Kamil Polner Presents Polo - Aura (Original Mix) Kamil Polner Presents Polo - Ocean Of Fire (Original Mix) Og en progressiv låt med noe så utrolig herlig gitar-klimpring... DJ Shah Presents Sunlounger - White Sand (Original Mix) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Flipsyde - stratosphere er den beste trance låta jeg noen gang har hørt. DIGGER hvordan den bygger seg opp! 6053059[/snapback] Han heter Flipside Den der var TG åpningssangen i 2002! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ok Iallefall: en jævli gudd låt Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 SkyMarshall Arts - Outlaws [Part II] Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skal ikke si hvor mye det er engang, men dere blekner i forhold. 6050629[/snapback] Ja, det vil jeg tro, du har jo 3,2TB diskplass. Selv har jeg rett oppunder 200GB med trance og annen elektronisk musikk. EDIT: Har blitt hekta på DefQon Anthemen jeg. The Prophet - Emergency Call 6050721[/snapback] Nøøø! Har berre 11,5 GB igjen etter HDD'en tok kvelden. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Flere anbefalinger: Factoria - Beneath The Surface (Original Mix) Factoria - The Seven Summits (Original Mix) Factoria - The Seven Summits (Distortion Riders Remix) Factoria - The Seven Summits (Ross B Remix) Alphazone - Flashback (Nish Remix) Ronski Speed - Blue Horizon (Luke Terry Remix) Og dette albumet fra en ganske så velkjent artist: Johan Gielen - Revelations CD1 01. Dreamchild 02. Flash 03. Show Me What You Got 04. Okinawa Sunset 05. Physical Overdrive 06. Moments 07. Magnitude 08. Kuredu Express 09. Rock Your Dream 10. Reached You Anyway CD2 01. Triple Cross 02. Physical Overdrive (Unbreakable Overdrive Mix) 03. Triple Cross (Cyber 5th Anniversary Mix) 04. Triple Cross (Remo-Con VS Castalia Remix) Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 26. mai kommer L.E.F. i butikkene. Dette blir interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå