DJ_Dark Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg vil gratulere alle med å ha nådd 100 sider på denne tråden! DJ Loop - Energie DJ Loop - Energie (Mass In Orbit rmx) Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Benny Benassi - Satisfaction (nei det her er ikke cheeze nei) Plastic Boy - Angel Dust (sier en ting ) Airbase - Genie Airbase - The rock theme Airbase - Emotion Airbase - Ionize (greit kanskje Ionize er litt halv-cheezy, men det er en haug av låter på den lista som er mer cheezy enn de fire låtene til sammen..) Har her merka i RØDT hva du kaller Cheesy, men som fortsatt er på lista di. Tror du har misforstått din egen tråd Ikke alt jeg kjente igjen. Så sikkert mye mer som kan merkes med rødt. Uansett, hvis du vil høre noe ordentlig musikk, foreslår jeg følgende låter: Gabriel & Dresden - Let go (Den kommer på det nye Gabriel & Dresden albumet i Juni) Blank & Jones - Catch (Martin Roth remix) The Thrillseekers feat. Gina Dotson - By your side (Martin Roth remix) Solar Stone - Eastern Sea Marksun & Brain - Neno Itome Markus Schulz feat. Anita Kelse - First time 6003334[/snapback] Tror det er flere som har misforstått litt her... Et par kule låter på den lista di da ihvertfall.. Endret 29. april 2006 av Machius Lenke til kommentar
Toset Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Benny Benassi - Illusion Bassen og rytmen ligner litt på Satisfaction, men er en mye bedre sang imho Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 denne er classiker men er bra som faen. vocal trance Blank & Jones - Catch (Club Mix) Lenke til kommentar
f00b Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Her om dagen så hørte jeg en trance-sang, hvor noe av teksten var "castle in the sky", veldig tynn datastemme/kvinnelig-lignende vokal.. Noen som vet navnet på den? Det var ikke ian van dahl sin "castle in the sky", tror egentlig den heter noe annet, men teksten inneholdt iallefall det husker jeg.. EDIT: Den høres nesten helt ut som "Dj Satomi - Castle In The Sky", bare at den går litt anerledes og er litt raskere. Endret 30. april 2006 av f00b Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Svenson & Gielen - Twisted. :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Svenson & Gielen - Twisted. :!: 6013550[/snapback] Kul den. Foretrekker Jacob & Mendez Spanish Dub'en jeg da. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har i den siste tiden hørt mye på trance alá Alphazone, Technikal, Carl Nicholson, Cloudchaser, Ralph Novell, Steve Hill, Simplex DSN, Nish, etc. Så jeg lurer på om noen kan anbefale meg noen sanger. (Det er lite vits i å anbefaler Alphazone sanger/remixer, da jeg har alt av de.) Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det meste fra P.H.A.T.T., Ampire, Phalanx (Ampire & Riot303), Dark By Design / Gaz West, Lee Haslam, Guyver, Nick Sentience, Euphony (Guyver & Haslam samarbeid), Bas & Ram, Ralph Wegner (aka Novell) sine aliaser Elegance og Escade, Aramanja (Alphazone og ene halvparten av Ampire, Manuel Schleis), Riot303 VS Observer, Masif DJs (britisk hard-trance prosjekt fra en rekke folk) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Den høres nesten helt ut som "Dj Satomi - Castle In The Sky", bare at den går litt anerledes og er litt raskere. 6013545[/snapback] kansje det var en remix? Lenke til kommentar
f00b Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Den høres nesten helt ut som "Dj Satomi - Castle In The Sky", bare at den går litt anerledes og er litt raskere. 6013545[/snapback] kansje det var en remix? 6014907[/snapback] Ja det jeg også tenkte nå, men det finnes ekstremt mange remixer av den, og har sjekket ut alle jeg har funnet, uten å finne den riktige. Men den burde ikke være så vanskelig å få tak, fordi jeg har hørt den flere steder.Tipper det er en remix, som har blitt byttet navn på jeg Lenke til kommentar
W Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Solar Stone - Seven Cities Peace out! 6001642[/snapback] Tusen takk!! Edit: Anbefaler alle å høre Sensation White 2006 Belgium cd 1 og 2 "A weapon that can destroy all machines, a weapon that will unite us all, this weapon can only be... The Megamix" Endret 30. april 2006 av Zyztem Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Jeg har i den siste tiden hørt mye på trance alá Alphazone, Technikal, Carl Nicholson, Cloudchaser, Ralph Novell, Steve Hill, Simplex DSN, Nish, etc. Så jeg lurer på om noen kan anbefale meg noen sanger. (Det er lite vits i å anbefaler Alphazone sanger/remixer, da jeg har alt av de.) har alt av Alphazone, bra trance.. her er et par du bør sjekke ut Dj Revibe - Bangin (Club Mix) (Denne er RÅ ) Dj Revibe - Bangin (Trance mix) Kyau vs Albert - Falling Anywhere Marc De Simon - Rainbow Sky (Radio Edit) photon decay - aura (orig.mix) Titus - field of revange dj klubbingman feat. trixi delgado - revolution(we call it) Endret 30. april 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har i den siste tiden hørt mye på trance alá Alphazone, Technikal, Carl Nicholson, Cloudchaser, Ralph Novell, Steve Hill, Simplex DSN, Nish, etc. Så jeg lurer på om noen kan anbefale meg noen sanger. (Det er lite vits i å anbefaler Alphazone sanger/remixer, da jeg har alt av de.) 6014065[/snapback] DJ Wag - Life On Mars (Steve Hill vs D10 rmx) Tar maks av Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Technikal & Steve Hill og Guyver er mine favoritter innen HardTrance. Kan nevne noe av Technikal og div. Steve Hill vs. Technikal - Ecstasy Steve Hill - Voodoo Theme (feat. Technikal) Steve Hill vs. Technikal - Weekend (Party Time) Technikal pres. Pierre Pienaar - Global Panic Steve Hill & Technikal - Strong to Survive (Masif DJ's Remix) Styles and Breeze - You're My Angel (Technikal Remix) Technikal - Summersault Kat People - Freefalling (Rob Tissera & Technikal Remix) Technikal & Marc French - Mad & Confused (Guyver Remix) Kim Ayres & Technikal - Bad Girl Stu Allan - A Feeling (Technikal Remix) Steve Hill & Technikal - Adagio for Strings Technikal pres. Carl Nichol - System Shock Ralph Novell - Discover (Technikal Remix) Guyver - Differences (Dark by Design Remix) Guyver - Strangeness Guyver - How Far Guyver - Persistence Guyver - Man on the Moon Shaun M & Abandon - Another Man's Language (Paul Maddox 303 Mix) Lee Haslam - El Diablo Adentro (The Devil Inside) Masif DJ's - Children (Stevel Hill vs. D10 Mix) Steve Hill - Enjoy The Silence (feat. Dark By Design) Delegate - Keep Calm 2005 (Steve Hill vs. Dark By Design Remix) Steve Hill vs. D10 - Ready or Not Cloudchaser - Aerodynamic (Alphazone Remix) Tomonari & Tommy Pi - C Sharp 2005 (Alphazone Remix) Breather - Come on (Euphony Remix) Euphony - Euphonism Euphony - Aurora En brand new: Techinkal presents Batch - Don't Get Scared Now Og en slager: JX - Restless (Guyver Remix) Endret 30. april 2006 av Feh Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 En brand new: Techinkal presents Batch - Don't Get Scared Now Ikke akkurat "brand new", den kom på vinyl i januar. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Hm. Min "kilde" sier den kom til butikkene 25 April... Jason Cortez And Technikal - Tranzlation Nation E.P. (vinyl) 01 Jason Cortez - In My Dreams 02 Technikal presents Batch - Don't Get Scared Now Endret 30. april 2006 av Feh Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hm. Min "kilde" sier den kom til butikkene 25 April... To sider. A Jason Cortez - In My Dreams B Technikal presents Batch - Don't Get Scared Now 16. januar. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Gabriel & Dresden Gabriel & Dresden 01 \\ Let Go 02 // Eleven 03 \\ Enemy 04 // Dust In The Wind 05 \\ Mass Repeat 06 // Closer 07 \\ Not Enough 08 // Amsterdam Interlude 09 \\ New Path 10 // Sydney 11 \\ Dangerous Power 12 // Tracking Treasure Down Lykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå