Staalkontroll Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Lasgo er genial!! Alone er sinnsykt digg! Nr.6 på Dj Jurgen3 er sinnsyk!! Synd at den er så kort.. Den er genial Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Tidy trax - only meDJ Isaac - start the beat Rumble - Oh Ne Ne Miss Behavin - Such A Good Fee BeaTTrAAx - Project Well Special D - dust to dust <----anbefales Lee Haslam - Music Is The Drug Marc Et Claude - Loving You 2002 [Dj Isaac Rmx] Cosmic Gate - human being Der har du noen VELDIG bra sanger... Endelig en med litt smak Men de tilhører ikke akkurat trance da, heller hard techno og hard house. Dersom du er interessert i mer tidy-musikk, så burde du høre Yoji Biomehanika, Paul Glazby, Paul Maddox og Angy Dee. Har opplevd Glazby, Maddox, Dee og Haslam live, og det tok helt av Nedsatt hørsel i flere uker. Btw, jeg ser at mange her fortsatt ikke har skjønt hva som er "kommers" trance (noe trådstarter ikke vil ha). Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Ja vet det ikke er trance, men liker en trance liker en vertfall det jeg listet opp... Dessuten er nokk Tidy trax det mest talentfulle en får i dag... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 23. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) liste oppdatert. Legger til min egen; Gouryella - Ligaya skaff dere denne.. denne er vakker. Endret 23. august 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 liste oppdatert. Legger til min egen; Gouryella - Ligaya skaff dere denne.. denne er vakker. den beste versjonen er green court mixen, anbefaler den åp det sterkeste! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Rapporter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Tidy trax - only meDJ Isaac - start the beat Rumble - Oh Ne Ne Miss Behavin - Such A Good Fee BeaTTrAAx - Project Well Special D - dust to dust <----anbefales Lee Haslam - Music Is The Drug Marc Et Claude - Loving You 2002 [Dj Isaac Rmx] Cosmic Gate - human being Der har du noen VELDIG bra sanger... Endelig en med litt smak Men de tilhører ikke akkurat trance da, heller hard techno og hard house. Dersom du er interessert i mer tidy-musikk, så burde du høre Yoji Biomehanika, Paul Glazby, Paul Maddox og Angy Dee. Har opplevd Glazby, Maddox, Dee og Haslam live, og det tok helt av Nedsatt hørsel i flere uker. Btw, jeg ser at mange her fortsatt ikke har skjønt hva som er "kommers" trance (noe trådstarter ikke vil ha). Et par av de sangene er Hardstyle så thumbsup for deg DJ Isaac sangen og, Marc Et Claude remixed by DJ ISaac <-- genial sang Endret 23. august 2004 av VeXx Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Hei, jeg er på jakt etter en sang. Det er en jeg har hatt lenge, men jeg har desverre ikk hele! Dette er en av de beste trance-sangene jeg noen gang har hørt. Den "versjonen" jeg har heter "Final Fantasy - Set Me Free (Trance Mix)" og den varer i 3 minutt og 17 sek. Er det noen som vet hva denne sangen heter og hvor jeg finner den. Har leta på dc++, kazaa, winmx og alt mulig! Please svar! Lenke til kommentar
Crack Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Final Fantasy X Theme / Set Me Free (Paul Oakenfold Remix).Hvis det ikke er den kan det være: DJ Liquid - Set me Free. Uansett ikke verdens beste trance sang. En av verdens beste... synes vertfall jeg! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 24. august 2004 Rapporter Del Skrevet 24. august 2004 Til dere trance-folk i Oslo: Det er Trance Department på Fonii 4. sept. Vet ikke helt hvordan det er på Fonii, har ikke vært på Trance Department siden de flyttet det fra John Dee, men sikkert like fett. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Gouryella - Ligaya sjekk ut yoji biomehanika mixen Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Lasgo er genial!! Alone er sinnsykt digg! Nr.6 på Dj Jurgen3 er sinnsyk!! Synd at den er så kort.. Om jeg tør gjette så er vel det J&R Project - Day Dreams, husker den var på Jurgen sin plate, også at den var kort (mindre enn 2 min, kanskje 1:50), men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Martillo Vago - Por Que No Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Rart ingen har sagt det enda: Chicane - Honey (tiesto mix) Lenke til kommentar
Ligaya Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Må si meg enig at Gouryella - Ligaya er vakker. Det er min all time fav, og også opphavet til nicket mitt her. Den gjør seg absolutt best live, gjerne på et svært party, og det skader ikke at den blir spilt av en stor DJ (noe jeg har opplevd) Men uansett, mine favoritter atm!: Corderoy - Deeper Probspot - Blueberry (LikWit vs Espen Remix) Sonar Methods - Echoing Waves (Robert Nickson Remix) Aven - All I Want (Ferry Corsten Remix) Signum - The Timelord Ellers anbefales låter som: 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Remix) Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel&Dresden Remix) Above & Beyond Presents Tranquility Base - Surrender Perpetua Feat Kyara - Second Season (Factoria Remix) Rusch and Murray - The Promise (Ronski Speed Remix) Solarstone Pres Elizabeth Fields - Speak in Sympathy (Mike Shivers Catching Sun Remix) Firewall - Kilimanjaro (Original Remix) En olding som er verdt å få med seg: Ayumi Hamasaki - Appears (Armin Van Buurens Sunset Dub) Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 26. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) mange sanger der.. så.............. liste ytterligere oppdatert... har også oppdatert listen med CD'er ( hvor alle sangene på platene er bra.) Burde motivere til å kjøpe gode CD'er istedenfor å piratkopiere de. Den diskjusjonen kan fortsettes her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=272266&hl= må også få beklage til han som foreslo "Fast - Transmission" dette er jo en konge låt som jeg glemte å legge til, men som nå er der. Endret 27. august 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Hvis det er snakk om hele plater fårslo Fragletrollet "Goliath Part 9: The Discovery" miksa av "DJ Blackmail" tidligere i denne tråden. Absolutt å anbefale, ikke mye dødpunkter i den samlinga nei... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Mesteparten av musikken på goliath-cd'ene tilhører hard house og hard techno. Veldig lite trance (og da hard trance) i denne serien. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 Han kalte det hardtrance, men jeg har absolutt ikke peiling... ikke det at jeg bryr meg heller, bra musikk er bra musikk... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 har bare 1 sang og anbefale: N.E.R.D - Rockstar ( Jason Nevins Club Blaster mix ) Bedre låt for du ikke, ( også anbefalt av grunnleggeren av Clubpatruljen.com ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå