Freeload Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei! Har en Dell 4600 (stasjonær) med et SB-Live lydkort. Siden jeg valgte et PCI-kort, ble onboard kortet disablet og pluggene på HK stengt med en svart kloss. (Sitter fast inne i kontaktene, vanskelig å få løs). Har vært i Bios og enablet det innebygde lydkortet, og det gikk greit. Kan nå ta opp fra 2 kilder i Cool Edit Pro. (Jada, vet at det ikke er god kvalitet på lydkortene - men moro å prøve). Mitt problem er å få fjernet den "klossen" som blokkerer tilkoblingene til onboard-kortet. Har noen med Dell maskin klart å pirke det ut uten å ødelegge noe? Tør ikke å bruke mye makt... blir nok sofaen i et par uker hvis jeg vraker PC'n :-) Tips mottas med takk :-) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hadde du gidda å legge ut et par bilder av problemet?.... Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Vel, skal se hva jeg kan få til i løpet av kvelden... må bruke webcam (digitalkamera i posten - men det hjelper jo ikke meg nå i dag :-) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå