jason--- Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg skulle gjerne har partisjonert opp harddsiken i windows 2003 server sånn at jeg fikk bruke RIS. Men Partiton Magic 8.0 støtter ikke 2003 server, heller ikke de boot diskettene man kan lage. Noen som har et forslag på hvordan jeg kan gjøre dette? Jeg kunne jo putte inn en harddisk med xp og gjort det der, men for å sparte litt tid så spørr jeg her først Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ...kalles planlegging det her.. du må nok ha den over i en annen PC eller partosjonere og installere på nytt. Lenke til kommentar
jason--- Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 hehe, ingen som fortalte meg at jeg trengte å ha to partisjoner når jeg skulle har RIS Men det går fort å putte den i en annen pc. så ingen krise. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Paragon partition manager fikser dette greit. Virker på alle Microsofts server- versjoner, fungerer greit. Ikke like brukervennlig som PM8, men det gjør jobben. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Paragon Partition manager fikser dette greit. Ikke like brukervennlig som PM8, men det gjør jobben. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 som tidligere nevnt burde dette være planlagt på et stadie før innstalasjonen ble gjennomført. alle logger og databaser til AD burde også legges på egne partisjoner... men nå sier ikke trådstarter om serveren står på et hjemmenettverk eller på et kontor heller da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå