Mushaboom Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Spillet virker jo fælt skremmende. Har ikke noe til overs for spill som Doom o.l. Tenker jeg tar en prøve-runde likevel.. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Føyer meg til mye av det ThomasM skriver. Jeg har ennå ikke spilt lenger enn act 2. Det ble rett og slett kjedelig. Gå gjennom banen hvor man MÅ følge en spesifik rute, og hvor man MÅ drepe alle monster for å komme videre. Etter banen er ferdig får man vite hvordan man skal unlocke et tarot kort. Så må man gjøre hele driten over igjen. Dette gadd jeg rett og slett ikke. Og Bunnyjumpinga er jo en vits. Må si jeg hadde større forhåpninger til et spill som var laget av "Quakeworld fanatics". 5/10 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Etter banen er ferdig får man vite hvordan man skal unlocke et tarot kort. Så må man gjøre hele driten over igjen. Dette gadd jeg rett og slett ikke. Du får vite det før oppdraget også. Utforsk pentagram-skjermen litt med musepekeren, så finner du det ut. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har spillt et brett nå, spillet minner meg sterkt om sven-coop, noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Sven Coop er tøft det Må kanskje prøve Painkiller snart, kanskje det kommer en demo engang. Gidder ikke kjøpe det når det er så splitta meninger om det (selv om jeg liker "skyt, og ikke tenk"-spill til avveksling ) EDIT: Fant 2 demoer fatksik Endret 31. mai 2004 av Tx3 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Søkte raskt og kjapt over Painkiller forumet, og det virker ikke som det blir noe Co-op, og jeg fatter ikke hvorfor? Det hadde jo vært perfekt for Lan parties o.l Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Well, I've finally bought the game.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg