Morpheus- Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har en Mp3 spiller, men vil kjøpe nytt headsett eller ørepropper... (Headsett er vel med microfon) Jeg skal bruke dette mye til trening osv så det må sitte godt på og det må helst være lite +god lyd selfølgelig... Maks pris 500, men helst mindre... Noen gode forslag og eller linker? Takker for svar! Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Koss Headset "The Plug" MDR-EX71SL Koss Headset PortaPro Shure Headset E2c Etymotic ER-4S Dersom du vil stenge verden ute er Koss Headset "The Plug" greie og billige. Hvis du trener med mic så har jeg misforstått....... Endret 26. mai 2004 av DFLW Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Vil ikke ha mic! Var bare at jeg i farten ikke kom på hva jeg skulle skrive... Headsett eller ørepropper eller hodetelefoner... Takker for tips Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Når du skal bruke de til trening, anbefaler jeg at du velger enten plugger med hodebøyle, eller plugg med ergonomisk fasong som skal sitte godt i øret. Det ville være kjiipt å hele tiden miste pluggene. Jogger du mye sitter nok bøyle best. Ledningene til pluggene har en tendens til å veie for mye slik at de faller ut av øret under bruk. En bøyle kan du også ha rundt halsen. Plugger vil henge og slenge... Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Ville gått for eit Porta pro headset frå Koss. Om du trykkjer på lenkja og les erfaringane så finn du rask ut at det er eit genialt headset med psyk lyd. Koss har og livstids idiot garanti. Dvs at uansett korleis headsettet vert øydelagd får du nytt gratis frå Koss. Det er også relativt diskrèt. Det ser nemeleg ikkje spesielt smart ut med 5 kg øyreklokker når du trenar. Endret 26. mai 2004 av Navyshark Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Var akkurat det jeg også tenkte, bøyle rundt ørene eller.no i den dur. Hvor lurt det er med sånn bøyle som holder begge øreproppene sammen veit jeg ikke da bøylen kanskje kommer i veien og blir til irritasjon... Det er vel noen her som trener og bruker mp3 spiller som har tips og linker Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Bestilte meg: Koss KSC22 KOSS Sporta Pro Bestilte like så godt 2 forskjellige når det er 180kr i frakt er det sløs og kjøpe ett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå