Azizel Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er det noen som har ett waypoint til Death Watch Bunker på endor????? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) hehe skal du også dit ?? hehe ikke at jeg skal dit med det første, men når jeg har fått bygd opp min person så skal jeg ditt, (har ikke fått spillet ENDA ) kommer vell når postmannen kommer Edit: Kom ikke i dag heller!! Edit 2 Azizel : når det kommer så må du komme på euro farstar. den er grei Endret 26. mai 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 når det kommer så må du komme på euro farstar. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Fikk ikke spillet i dag heller vet ikke hvilke servere jeg skal begynne på, siden jeg vil både på Eclipse og Euro Faar star Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Start på far star eller Flurry. begge er d meget bra ping på. og norske folk. kommer du på flurry kommer du til å få hjelp hele veien. Vi som er på flurry prøver å ta så godt vare på de norske som kommer dit som mulig. Lenke til kommentar
paddington2003 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 nei nei det er på Chimaera det skjer. Tilogmed eget RP samfunn der med egen avis http://www.swg-moseisley.com/ spilte på Eclipse før selv men stor trives nå på Chimaera. Store battles mellom imperial og rebels er det også blitt etter at Rebels startet egen allianse for å ta igjen på imperials dominans noe som har vært meget vellykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå