ophylicious Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Så JÆVLIG krem Hvor kan jeg skaffe sånn pels? Skulle hatt slik jeg og, men jeg skulle hatt rosa pels. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Så JÆVLIG krem Hvor kan jeg skaffe sånn pels? Skulle hatt slik jeg og, men jeg skulle hatt rosa pels. du får kjøpt det i de fleste tekstil-forretninger... Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Ja, nå vet vi hvor pc'en til jimi hendrix ble av. :!: Lenke til kommentar
Castor Troy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 [FONT=Geneva][SIZE=1][COLOR=blue] Ja, man bor da på Fagerholt. ja, i kristiansand. Nei, peace-merke ville ei passet bedre enn et jernkors. overhodet ikke og på ingen måte. det er da dog en skam at man kan foreslå noe slikt. det er ikke rar stil, den er kun spesiell. og stor vekt er lagt på estetikk, i motsetning til hva menigmann måtte tro. Jimi Hendrix ville ikke likt kofferten, han var overdrevet solariumsbrun i huden og de har en tendens til å mislike jernkors... ikke vet jeg hvorfor. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Linkene fønker ikke Not Found The requested URL /ellila/casemod4.jpg was not found on this server. Lenke til kommentar
Getchoo Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 I want to see it! Lenke til kommentar
Castor Troy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) vi jobber med hjemmesida, men det tar jo tid, dessverre. og dessuten er vi fryktelig ineffektive. men stikk innom og ta en titt.... skal se om vi ikke får bildene på plass nuh snart. Endret 19. september 2004 av Castor Troy Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 linkene funker nå... Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Fett!!! :!: CD-rommen var jo digg da... Men hvordan fikk du festet det "håret" på kassa og hvor kjøpte du det? Har lyst til å lage en lignende selv, men uten vindu og kun rosa "hår" med svarte flekker Lenke til kommentar
Castor Troy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) hehe, joda, CD-rommen er et riktig monster. håret ble festet med lim, rett og slett.... limpistol - den gode gamle metoden fra grunnskolen funker fortsatt til det meste. vi har tenkt over å lage en barbie-mod med rosa hår vi også, ja. men vi har liksom ikke klart å manne oss opp til å gjøre det enda. det krever sin mann, men vil jo unektelig være særdeles tøft! lykke til da Endret 19. september 2004 av Castor Troy Lenke til kommentar
Castor Troy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) oisann..... glemte visst å si hvor jeg kjøpte det.... man får kjøpt slik pels og hår og allslags psykedelisk dritt på de fleste tekstilbutikker... jeg kjøpte det på "i tråd med tiden" som er en landsdekkende kjede. look it up..... Endret 19. september 2004 av Castor Troy Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Eyh! Red light district ringte. De vil ha tilbake PC'en sin! Lenke til kommentar
Castor Troy Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 HAHAHAHHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAA..... HAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAh. haaaaaaaaaaaaaaaahahahhaaaaaaaaaaaa. . . . HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHHAAAAAAAAAAAAH. . . det kan de bare glemme...hun er MIN nå! Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 lol :!: Takk for tipsene Spør far min om å få gamle pc'en eller no og bygge en fluffy, sjokkrosa, barbie-koffert Hmm... Kanskje gjøre det samme med skjerm og evt. tastaur og mus Just 4 fun Lenke til kommentar
Castor Troy Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ja, vurderte å gjøre det selv faktisk, men brannfaren ville bli for stor det tok faktisk fyr inni kassa mi engang.... det blei jævlig røykfylt, skikkelig disko-stemning! ... særlig når det gjelder skjermen. limen har jo ikke akkurat gore-tex da. mus er jo meget mye enklere.... skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det enda... kreativiteten tok vel slutt, eller jeg begynte å tenke i nye baner og tastaturet? tja, jeg gidder rett og slett ikke å sitte med saks i ti timer og klippe ut alle småbitene .. dessuten tviler jeg på at det ville sett så veldig bra ut , med mindre du har et svart tastatur da. men lykke til - det er en konge idé!! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Pcen har hår og greier Sweet Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Angående tastatur hadde jeg bare tenkt å ha rundt kanten Og når det gjelder skjermen så må man bare la være å dekke over luftehullene, ihvertfall i topp Hvis man er litt nervøs når det gjelder varme så er det jo mulig å installere ei vifte i topp eller noe lignende... Ville sikkert blitt ei behagelig, god og varm mus Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Angående tastatur hadde jeg bare tenkt å ha rundt kanten Og når det gjelder skjermen så må man bare la være å dekke over luftehullene, ihvertfall i topp Hvis man er litt nervøs når det gjelder varme så er det jo mulig å installere ei vifte i topp eller noe lignende... Ville sikkert blitt ei behagelig, god og varm mus musa tror jeg blir vanskelig med mindre du "trimmer" pelsen. ellers vil den vel bare komme under musa, noe som sikkert kan være irriterende når en spiller men ideen er sikkert mulig, hvis en bare er tålmodig nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå