Gå til innhold

BFV problemer C2D

Anbefalte innlegg

Har problemer med at spillet tryner og blir kastet ut til desktop. Jeg lider av såkalt C2D (crash to desktop) se her

Har prøvd så og si alt. Seneste forsøk var å gå fra winxp til win2000 uten hell. Mange kompiser av meg har ikke problemet i det hele tatt. Jeg blir snart sinnsyk i et eller annet gjerningsøyeblikk :dribble:

Noen som har det samme problemet og kanskje funnet en løsning?

Min PC forøvrig:

XP2600, 1GB Ram, Radeon 9800Pro + 1.01 patch

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bruker du aa/af på når du spiller ?

mente ati kortene hadde slike problem.

prøv iallefall og avaktivisere dette,hvis du har det på da !

spiller BattleField Vietnam selv med ati kort(9800)uten noe pro

du kan jo prøve og innstalere spillet på nytt igjen.

eller prøv om du finner svaret i dette forumet:

http://www.battlefield.no/forum/index.php?&act=SF&f=80

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Tror kanskje jeg har løsningen for noen på dette problemet:

Problemet kommer antakligvis fra en feil i profil data'n. I din BFV mappe

antakligvis C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BFVietnam) er det en mappe som heter "Settings". I denne mappen er det igjen en mappe som heter "Profiles", hvor dine personlige data ligger. Slett denne mappe og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Tror kanskje jeg har løsningen for noen på dette problemet:

Problemet kommer antakligvis fra en feil i profil data'n. I din BFV mappe

antakligvis C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BFVietnam) er det en mappe som heter "Settings". I denne mappen er det igjen en mappe som heter "Profiles", hvor dine personlige data ligger. Slett denne mappe og se om det hjelper.

Det der er ikke morsomt, det er ødeleggende. Dessuten har du svart så idiotisk på din egen post. Ingen her inne går på den uansett. Det er nesten som jeg kommer borti "Report." :roll:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

1. Dette ødelegger ingenting. Du mister kun oppsettet ditt i spillet. Med andre ord, du må legge inn instillingene på nytt.

2. Hvor jæv** idio** går det ann og bli da? Jeg har vel ingen intensjon om å ødelegge for andre, kun hjelpe. Hvis dette er driten jeg får igjen for det, så forlater jeg forumet for godt, til fordel for dere 2 heksebrennere.

ref: EA sitt eget messageboard

After loading the 1.01 patch (last Friday) I like a lot of people had problems with my computer crashing when loading maps on both single and multi player modes. AE tech support responded to my question yesterday. Here is their response:

There is most likely due to a corruption of your profile data. In your main Battlefield Vietnam folder (most likely C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BFVietnam) there is a folder called "Settings". In the Settings folder, there is a sub-folder named "Profiles", and in this folder your personal data is kept. Deleting this folder should resolve the issue that you are experiencing.

I deleted this folder as they suggested and since then my BV game is back to normal. It was a frustrating 5 days waiting for response, but was glad to be back playing BV last evening. I hope this post helps others. (Note: I posted this message under title "1.01 Patch Fix (for Crashing) earlier this morning.

Dette har faktisk hjulpet andre. Og til tor_erik og B|Real:

FØRST tenke, SÅ prate...................

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...