Gå til innhold

ITbutikken.no---erfaringer:


Anbefalte innlegg

hei!

 

Nå har jeg pratet med ACER norge(66761070)

 

og de sa:

 

uansett hvor i verden marskinen er kjøpt , er det bare å sende den inn til acer verkstedet. så da trenger man altså ikke bekjymre seg over hvor og hvordan webshoppen er i forhåld til retur! (som i dette tilfellet er itbutikken)

 

hilsen Janne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor skal jeg starte, jeg kan jo starte med at jeg personlig hater den butikken :p

 

for 6-7mnd siden kjøpte jeg et hovedkort, jeg fikk hovedkoret tilbake for 4 gang i går faktisk :dontgetit:

Men det er vel defect dette også, en endeløs forhandling

har du skrevet ned produkt nummeret på hket?

 

jeg hadde samme affæren. ble vel en 4 ganger med hver gang nytt deffekt kort med meg og...

 

etter andre gangen noterte jeg ned produktnret for å sjekke om det var noe muffins....

 

og tror du pinnamed at jeg ikke fikk igjen i følge itbutikken ett nytt kort...

helt til jeg sjekka å så at det var akkurat samme kortet... :ermm:

det var så klart deffekt det også og slik var kjøret i gang...

 

til slutt måtte forbrukerrådet trues med for å få tilbake pengene mine... :yes:

endte opp med at jeg etter rundt 4-5mnd fikk igjen pengene...

fikk igjen 1000kr (kortet kostet det)

men til gjengjeld hadde jeg brukt en vel 800spenn bare i å sende det til dem hver eneste jækla gang!

Lenke til kommentar
leste du det jeg skrev?

 

 

det er samme hvor den er kjøpt!

 

ring acer og spør, garantien til acer er slik, så jeg trenger aldri ha mere kontakt med itbutikken!!!

leste det etter jeg hadde posta ;)

 

er det 3700 i besparing og man kan hendvende seg direkte til accer så er jo saken biff...

 

bestill fra itbutikken... :no: trodde aldri jeg skulle si det noen gang! :ermm::laugh:

Lenke til kommentar

stort sett hatt sansen for de men hadde en retursak med en harddisk en gang hvor de først ville jeg skulle sende den til ibm norge, så til itbutikken og så til hitachi i nederland. det kostet meg dyrt og de sa de skulle betale det returene kostet, noe de ikke gjorde fordi jeg ikke hadde kvittering. greit nok det, men da jeg sa de skulle ta kontakt med hitachi å spørre dem hvor mye frimerkene på pakka kostet orket de ikke hjelpe meg. jeg kunne også dokumentere at jeg hadde sendt den til ibm men neida. synes det var dårlig. bestiller bare derifra om jeg virkelig er nødt: dvs om e har en vare jeg vil ha som ingen andre har, f.eks liteon 812 dvd-brenner til 750,- eller aopen qf50 300w kabinett til under 350,-. må innrømme at mange av prisene deres er blant de beste innen webshopper dog...

Lenke til kommentar

okei, men varene de sender ut er vel som alle andres varer?

 

etter å ha lest erfaringene med itbutikken, så begynner man å lure!

 

 

nå vet vi ivertfall at man ikke er nødt til å ha noe kontakt med de, etter kjøp av acere!

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
okei, men varene de sender ut er vel som alle andres varer?

 

etter å ha lest erfaringene med itbutikken, så begynner man å lure!

 

 

nå vet vi ivertfall at man ikke er nødt til å ha noe kontakt med de, etter kjøp av acere!

de har nok samme varene som alle andre..

 

men man kan begynne å lure litt på lageret demma

om det ikke er tempraturregulert eller no...

 

min erfaring er at de har veldig mange varer som er deffekt....

baserer det på mine egne kjøp og generelt andre tråder på forumet...

har også en kompis som bestilte fra dem. samme driten...

2-3 hk på rad som var defekte! (fikk aldri ett som funka... hevet kjøpet)

dette var hk av to forskjellige merker. altså ikke samme type som jeg hadde bestilt...

 

pc komponenter skal vel som alt annet lagres mellom den og den varmetemperaturen? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...