SUPERJANNE Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 heisann alle forumere! jeg har bestilt en acer ferrari på ITbutikken.no hvordan er de å ha med å gjøre? leste i "acer 3000"- topicen innpå "bærbare" , at en som skrev at de svindlet alle de solgte ting til! og da blir man jo en smule nervøs! Hilsen Janne Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Itbutikken er helt greie de, men det er få folk på forumet her som bestiller ting der i fra som dem frykter kan få feil. Itbutikken er flink til å holde prisene lav, sending osv. Men det er en negativ side, og det er retur... Hvis du ender opp med en retur sak mot itbutikken kan det fort gå et par mnd'er før du får tilbake hw'en din. Men har ikke acer service avtale på laptopene sine ? hvis dette er tilfellet trenger du ikke å bekymre deg for returer i alle fall. Endret 26. mai 2004 av PulZ Lenke til kommentar
z00l Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Selv om ITButikken er billigst, hadde jeg personlig heller betalt det lille ekstra med tanke på service/retur. Skulle du være så uheldig at noe går galt med maskinen, kan du be til gud når du sender den inn. Ta en titt i webshopguiden, så skjønner du hva jeg mener. Selvsagt er det bra at det er en slik butikk, som gjerne presser prisene ned. Jeg personlig hadde heller brukt en litt mer annerkjent norsk butikk. -z00l- Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har bare gode erfaringer med itbutikken. Har handlet der to ganger, og begge gangene har varene kommet etter et par dager. Prisen har som alltid hvert den laveste som er og oppdrive, og i mitt tilfelle var varene over 600 kr billigere enn feks komplett. Jeg har bare kjøpt varer som jeg har undersøkt litt rundt først så jeg vet at om det skjer noe gale etter feks 4 mnd så trenger jeg ikke å levere inn varen til itbutikken, men til en hvilken somhelst forhandler av det merket. Greit å være på den sikkre siden når en leser hva folk sier om returer hos itbutikken. Men kan jo være at de har blitt bedre på det punktet også etterhvert;) Lenke til kommentar
hugoboss Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 bare gode ting å si om itbutikken fra min side ! har handlet der mange ganger og de er raske med å levere. har også hatt retur der som gikk bra og kjapt. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, jeg tror de har gjort noen endringer med tanke på retur. Har ikke testet selv, men har lest det. Har hatt retursak med databutikken.com og det tog tid! Gud det tog tid! Litt over 2 mndr for å få en annen enn den ølbrikkepressa som jeg leverte tilbake til dem. Dette er over ett år siden da. Mulig at de også har skjerpet seg. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 i mitt tilfelle ble det jo 3.700; billigere...... har ikke acer noe verksted i norge jeg kan bruke om noe skjer? så jeg slipper å sende til itbutikken? takk for alle svar & synspunkter!!! Hilsen Janne Lenke til kommentar
egils Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det er egentlig ganske enkelt. Skal du kjøpe noe som kan gå i stykker må du ikke kjøpe det på itbutikken. Er du sikker på at det du kjøper ikke går i stykker kan du trygt kjøpe fra itbutikken. (fks. vedkubber, men det selger de vel ikke....) Forskjellen på itbutikken og andre butikker er at itbutikken ikke lar deg reklamere med mindre itbutikken får dekket reklamasjonen fra sine underleverandører. Det er derfor det tar lang tid med reklamaskjoner hos itbutikken.(langt til asia) Om itbutikken ikke får reklamert, får ikke du heller noe fra de :-( Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hvor skal jeg starte, jeg kan jo starte med at jeg personlig hater den butikken for 6-7mnd siden kjøpte jeg et hovedkort, jeg fikk hovedkoret tilbake for 4 gang i går faktisk Men det er vel defect dette også, en endeløs forhandling Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 De er greie på kjøp, men returer er et helve*e av en annen verden. Lenke til kommentar
NorTor Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei Janne! Ikke for å skremme deg, men mine erfaringer med ITButikken er meget dårlig. Grunnen til at jeg valgte ITButikken (for første gang) var at varen var 300-400 kroner billigere enn hos nærmeste konkurrent. Jeg bestilte en Barebone PC derfra i slutten av mars. Fikk den relativt raskt, MEN den fungerte ikke. Og da begynte marerittet. Sendte den inn, fikk den ikke tilbake før tirsdag 25. mai. Pakket ut denne, og når jeg skal sette i CPU, ser jeg at halve sokkelen er borte, slik at det er umulig å feste kjøleren. Ser derfor nøyere etter, og ser tydelig at dette er en brukt vare. Som andre har sagt her, så lenge ting fungerer er de nok greie. Men er du riktig uheldig vil du angre - bittert! Uansett; lykke til! Mvh NorTor Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 jeg har som sakt bestilt en acer ferrari, og den er vel ikke bygd der? kan jeg ikke bruke acer`s verksted? eller noen andre (villige) webshopper? jeg vet om en snill webshop som kansje skal hjelpe meg om det skjer noe.... Lenke til kommentar
loggon Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 i mitt tilfelle ble det jo 3.700; billigere...... har ikke acer noe verksted i norge jeg kan bruke om noe skjer? så jeg slipper å sende til itbutikken? takk for alle svar & synspunkter!!! Hilsen Janne Skulle tro du er mer kvalifisert (1004 innlegg) til å bedømme itbutikken.no en mange av "hat" mailène fra enkelte her på forumet!. Itbutikken har eksistert i mange år og de klarer seg forbausende bra til å være svindel sjapp, det siste irroni!. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 de tar 3.700; mindre for pc`n... og vis en annen webshop er behjelpelig viss det skjer et "uhell" eller noe, er ikke det bra da? Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har bestilt derfra et par ganger (Høyttalersett/CPUer), og varene har blitt levert kjapt og greit. Har dog aldri hatt noen retursak, og det er jo visstnok her problemet ligger. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 dette var ikke mye bra! jeg vet ikke om jeg tør hente den engang! men 13.417; er jo så mye billigere! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ville sett litt på delene du kobler til hovedkortet om du får fjerde gang får et hovedkort som ikke fungerer. er jo en mulighet for at noe annet ødelegger hk en posten, itbutikken eller andre som er borti det før det kommer til deg. Har ikke kjøpt så mye fra itbutikken, men ved begge kjøpa var de raskere en komplett og brukte 4 uker på returnering av 2 harddisker. Viste seg senere at det var bios på hk mitt som ikke takla så store disker. men skrev saklig, tok bilder og leverte tilbake i samme tilstand og embalasje som når de sendte til meg og gikk uten store problemer å få tilbake pengene. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 jeg skrev en mail til de og sa jeg desverre ikke kunne hente ut pakken min, da fikk jeg se hvordan de var ja! SUR epost tilbake , at da måtte jeg betale frakt og skulle få informasjon hvordan jeg gjorde dette i enda en epost! jezzuuz!? greit det liksom...... hvor mye skal det koste? (sånn at jeg ikke blir lurt her)? har for ORDENS skjyld bestilt acer ferrari fra NETSHOP nå. hmmm, føler meg roligere til sinns, men litt "blakkere" Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Acer har det norske kontoret i asker. Like ved stasjonen. Der kan du få fikset maskinen din i løpet av maks 3 dager. Dersom du får noe problemer med maskinen så anbefaler jeg at du dokumenterer det best mulig og tar en telefon til Frode hos Acer. Han er kjempe flink og har løst en del problemer med min tidligere 803 travelmate maskin. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 okei... men jeg har sittet å skumma i gjennom webshoperfaringene til itbutikken og da ble jeg bare mer og mer sjokkert!!! jeg tar ikke tjansen! netshop er ivertfall greie og til å stole 100% på !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå