fredonor Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Da må jeg tydeligvis ha et nytt hovedkort. Er det noen som har noen tips? Kriteriene er: (Vet ikke helt hva dere ser etter, så jeg skriver heller litt for mye enn for lite... Er klar over at jeg på dette området er amatør...) - Under 850 kroner - Må gå godt overens med grafikkortet mitt, Sapphire Radeon 9600Pro (hørt at noen kort ikke er spesielt glade i Radeon (?)) - Helst 5 PCI - Gjerne integrert nettverkskort (men det har vel de fleste i dag) Jeg har pr. i dag 3 IDE-harddisker i pc'en, den siste tilsluttet et kontrollerkort. Jeg kommer nok til å gå over til SATA etterhvert, og bruke IDE-diskene i tillegg. Tror det var alt, om noen trenger mer info; spør! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
floffan Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hovedkortet må også passe til din Cpu. Hvliken prossesor har du? Lenke til kommentar
fredonor Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Eeeh.. klokka begynner å bli mye... Sitter nå med en amd xp1700+ Da var det natta for meg, men håper på å lese litt svar i morgen :-) ***** Og forresten: Om noen vet om kortet de anbefaler er tilsalgs i en lys levende butikk... Må ha det asap Endret 26. mai 2004 av fredonor Lenke til kommentar
Jultroll Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Da må jeg tydeligvis ha et nytt hovedkort. Er det noen som har noen tips?[....] Klikk her for å se favoritten min. Jeg har to av det og hittil de har ikke gjort noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå