TonyStark Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 En kammerat av meg studerer for tiden i Sør-Korea. Kan det lønne seg å bestille varer til ham som han deretter sender til meg? Unngår ihvertfall tollgrensen. Noen som vet om det finnes webshopper i korea, og om det vil lønne seg å kjøpe feks RAM på denne måten? Eller er prisnivået såpass presset her hjemme at det ikke er vits? Hva med mp3 spillere o.l.? Forslag? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hvorfor spør du ikke bare kompisen? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 tror det lureste du kan gjøre er å sende kompisen din til taiwan og få han til å handle der. eg var i taiwan for noen år siden med en båt og gikk på land. var å shoppa i et stort kjøpesenter på 3 etg med bare data sjapper, eg var som en unge i en leke butikk helt vill Lenke til kommentar
butare Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) tror det lureste du kan gjøre er å sende kompisen din til taiwan og få han til å handle der. eg var i taiwan for noen år siden med en båt og gikk på land. var å shoppa i et stort kjøpesenter på 3 etg med bare data sjapper, eg var som en unge i en leke butikk helt vill Og du er selvsagt klar over avstanden mellom Sør Korea og Taiwan? Når det er sagt så har jeg reist mye i østen. Største data/dvd sjappa jeg har vært i var i Jakarta. Kjøpesenter som besto av 2 bygninger på 4 etasjer hver med kun data og dvd produkter. Endret 26. mai 2004 av butare Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) ja er nok det ja men det går jo alltid en saipan eller et fly og ja eg har vært en del i asia Endret 26. mai 2004 av fenris1979 Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg var i korea i fjor. Så ikke så voldsomt på datadeler for jeg hadde det meste da, men det var generelt sett litt billigere en her i norge. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 den beste tiden å hamdle like før et jordskjelv det er hvis du kan forutse slike ting Lenke til kommentar
butare Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Billigste (og det største kuppet) jeg har gjort var i Hong Kong. Foto var det du tjente mest mest på der borte hvis du sammenligner med Norge. Fikk en Powershot S40 2300 billigere der borte enn det den kostet i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå