kjelligeek Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg har hatt problemer med PC-en min, har prøvd mye forsjellig... Jeg kjører windows xp -har prøvd å skifte skjermkort -har oppdatert drivere til skjermkort -har oppdatert drivere til lydkort -har oppdatert drivere til bios -har tatt ut lydkort -instalert windows på nytt (XP) -endret på instillinger på skjermkort i bios Ja, jeg har prøvd en del ting, men får ikke fikset det. Problemet er: Jeg kan spille mp3 og alt henger seg, skjermbilde og lyd. Eneste mulighet er å restarte maskin. Starter 3dmark, det henger seg og skjermbilde fryser (må restarte maskin) Henger seg i CS lyd og bilde henger seg (må restarte) Henger seg i andre 3dspill og på samme måte. En gang i 3dmark hang den seg og det kom et langt pip, helt til jeg skrudde av pc. (kun en gang) Hmmm, har noen noe tips?? Kjelli Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 har du prøvd og bytte minne? Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Nei, jeg får vel prøve det... Noen andre forslag også?? Kjelli Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 jepp senk hastigheten på cpu'n til standard hastighet. og hold øye med temp Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Tempen er fin, max 48 grader på "full load", men har også satt den ned en stund, d hjelper ikke, den var slik før jeg overklokket også! Kjelli Lenke til kommentar
boza Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Høres/ser nesten ut som en Ram feil, har opplevd det samme på min... Tok ut NoName rammen og så varn ..nesteeen fin...men i alle fall bedre... Prøv det, eller ta ut en og en..og prøv.. Lykke til Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Jepp, helt klassisk RAM-problem, kompis av meg sliter med det samme. Ville tippe RAM - hvis ikke, føkka mobo. Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Får ikke håpe det siste!!! (STRESS) Kjelli Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Quote: On 2002-04-11 13:43, kjelligeek skrev:Får ikke håpe det siste!!! (STRESS)Kjelli hva er mobo? Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Det er hovedkort (mother board) Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Har nå skiftet ram.... samme problem! Hvor kan jeg laste ned Direct3d driver og andre agp-driver?? Kjelli Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 For å sjekke om det det er hovedkorte, kan jeg da sette alt (skjermkort, harddisk, lydkort) inn i en venn sin pc(har samme hovedkort som meg).. Det blir vel ikke problemer med windows? Kjelli Lenke til kommentar
Howard Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Anbefaler en titt på denne siden. Ellers skal det gå det greit å teste komponentene dine på kameraten din sitt hovedkort, sålenge det er det samme kortet. Det må nok installeres noen ekstra drivere, som f.eks. skjermkort og lydkort, men ellers bør det ikke være store operasjonen. [ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-04-22 09:23 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå