Hoax Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Ja der sa Nokia 3510'en min god natt og jeg orker ikke tulle med reprasjon og sånnt, ikke verdt det... Ser de har "Gode tilbud" på Tele2, men hvilken mobil er den beste, har ikke voldsomt stor bruk av mobil men det kunne vært morsomt med fargeskjerm, noen spill, kamera og sånnt. 6610i kunne ta noen N-Gage spill eller? Er ikke ute etter den beste mobilen eller kameraet i verden, skal bare ringe med den og ha noe å knotte på når jeg kjeder meg. Vet det er påtvinget 130,- 12 måneder binding, men det plager meg ikke. Endret 26. mai 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 6610i'en er en helt grei telefon det, og til 1,- er det en kjempepris. Alternativt så kan du også se på T610 fra Sony Ericsson til 1,- med netcom active talk, 149 i måneden, men billigere å ringe med. Kommer også 199,- i registreringsavgift, men jeg mener allikevel det er et bedre kjøp. Da får du nemli bedre skjerm, høyere batterikapasitet, bluetooth, emaillesing ++. Kan jo sammenligne telefonene: https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...bmit=sammenlign Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Ah... Så vanskelig å velge hehe Har ingen bluetooth ting, men hvordan funker det? Overføre ting til andre som har det å kopiere ting som tlf liste bilder og ringelyder? Tror ikke noen av kameratene mine har bluetooth faktisk... Grafikken er vist bedre og skjermen litt større på T610 enn på Nokia 6610i. hm hm hmmm... Klø i skjegget, nei pokkern det tok jeg jo tidligere i kveld Som sagt blir det nok en "lekemob" enn proff tlf. Orker ikke ha hus tlf så har bare mob for at andre skal nå tak i meg... Legger vekt på kameraet og displayet, bør være så bra som mulig. Fint om det går ann å legge inn noen bra spill. (N-gage spill på 6610i?) Radio/MP3 støtte hadde vært kult, men det koster nok endel for en med MP3. Batteri har jeg aldri slitt med, men minnet har jeg klart å stappe fullt på alt jeg har hadd av mobiler, ringelyder, spill og bilder blir nok å fylle min neste også. Endret 26. mai 2004 av Hoax Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 N-Gage-spill er ikke mulig på noen av disse to nevnte Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Har fått lyst på Samsung X600 selv om at den har ei stygg ekstern antenne. Den har så bra kamera og displayet tar veldig mange farger. Java støtte og greier. Flere som vil anbefale dem? Fins kanskje ombygnings kit til den så antennen blir integrert, fikk jo sånn til gode gamle Nokia 6110 husker jeg Skulle bare hadd en med litt mere snax på... T610 har vist ikke så bra kamera, mangler blitz og lite minne... Endret 26. mai 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Hvis noen vil avverge et bomkjøp så må de si noe nå, vil ha ny mob raskt og vil ha best mulig for minst mulig. Gadgets og dilldall er bare morsomt å fikkle med så trenger ikke en overseriøs mobil, bare en helt grei til rimelig penge. Vektlegger display, kamera, minne, bra menyer og noen kule spill eller mulighet for å legge inn spill. MP3 og radio er + men det ser ut som det er få mobiler andre enn Nokia 6610i som har radio og som er ganske bra Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nokia N-gage går jo ann, veldig bra telefon til prisen. har mp3 og radio, men stygt utseendet og man må holde den som en taco når man snakker med den. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 N-Gage har jo ikke kamera...? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nei, ngage har ikke kamera. Men er ellers en meget god mobil med en noe lignende innmat som 6600/3650/3660. Et annet alternativ kan være 3650, billig og grei, men med stor badeleke faktor. - Du kan jo også ta deg en titt på den kommende cx65 (er rett rundt hjørnet), her får du MYE minne (til "vanlig" mobil å være, dvs. ikke symbian), god skjerm, greit kamera; alt til en grei pris. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Neee, hva skal man velge, håpløst å finne en bra mob som har alt hehe. Skal ha: Bra skjerm og kamera, mulighet til å hente spill, lydrike toner, sterk antenne... Vil ha: Rask prosessor til Java og bruk, mye minne, MP3, Radio, video, kule ringelyder, Epost lesing... Må ikke ha: Bluetooth, Wlan, GPRS, tripple band, memorystick, kjempebatteri... Hva sitter jeg gjenn med av gode mobiler da? X600 og T630 ? Er det bare å flippe krona og se hva den lander på Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 T630 og Z600 er fine telefoner! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Hva er forskjellen på de 2 da, hmm...bortsett fra at Z600 er "kamskjell", er sikkert 99% teknisk like. Blir sikkert en Sony Ericsson på meg ser det ut som. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Synes det var noen rare differanser mellom Sony Ericsson Z600 og T630 på amobil.no Kan noen med litt peil se på testene og sammenligne litt, kamera, teknologi og nytte greier tror jeg det var som hadde størst differanser. Fikk forskjellig score, T630 hadde raskere prosessor, Z600 bedre kamera, trodde innmaten var høvelig lik men kameraet på T630 har fått 3 på terningen og Z600 fikk 4, rart synes nå jeg... Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg syntes hvis at det er mest viktig for deg å bare ringe og sende sms og kansje spille litt. Da er jo ngage et bra valg. Men hvis du vil ha en litt mer billig mobil så kan du jo se på nokia 3100 den har farge skjerm,støtte for java og er rask å sende sms og mms med. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 siriofstad - Og jeg synes du kan la være å poste sånne svar, har sagt jeg ikke skal ha N-Gage og ihvertfall ikke 3100. Skal ha best mulig mobil til lavest mulig pris, og da mener jeg ikke en 50øres mob fra Tele 2 som ikke en 5 åring vil ha engang. Har satt opp det den skal ha så hvis du ikke har noen seriøse forslag så finn en annen tråd å lese. Lenke til kommentar
Psalm Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg hadde valgt T630 istedet for Z600. Har selv Z600, men den er rett og slett for tjukk. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ville kjøpt samsung sgh-x600 som du snakket om lengre opp. Jeg syns den var meget god å skrive med, godt kamera og god skjerm ikke den største men stor nokk for de fleste virket ret og slett som en kjempe telefon Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Ja det er det som er problemet, mange bra å velge mellom og ALLE har sterke og svake sider, så da gjelder det å finne en med sterke og gode sider, istedenfor dårlige... Noen har mye minne andre lite, kameraet er litt dårligere på en tredje, men har bedre alt annet, så kommer en som har bra kamera og masse minne, men er rimelig slapp på resten...skal jammen være god for å finne rette mobilen. Vet ikke hvordan kvaliteten er på disse sammenleggbare mobilene, men jeg er ganske fikklete av meg så i mine hender kan det hende det blir litt slitt. Lenke til kommentar
Nathalie_87 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 men er det noen som har hatt t630 lenge?? er det bra kvalitet og sånn?? har hørt at den er litt dårlig og at t610 er bedre.. er dette sant eller? Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hva med Nokia 6220?! Det er den beste telefonen jeg har hatt, eller 3200, den har jeg ikke prøvd, men den har i hvertfall, radio og kan laste ned spill og sånn... 6220 har video kamera ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå