fenris1979 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 har noen problemer med BFV eg kan sitte også plutselig detter eg rett ut i windows med en helt røva oppløsning på skrivebordet. eller at eg helt ut en noen grunn kommer ut i hovedmenyen. dette skjer litt for ofte nå for tiden synes eg. eg får ikke beskjed om kick og driver heller ikke med teamkilling så eg håper noen vet hva som er problemet. av og til får eg beskjed om at det er skjermkortet som gjør at maskinen kræsjer, av og til aå rebooter den og så maskinen men tviler sterkt på at det er over oppheting av maskinen som gjør det. eg har installert nyeste drivere for BFV, Brikkesett og skjermkort. og diverse win-xp updates. her er specs:: Asus A7V8X. Amd 2800XP barton. corsair 2700xms 512Mb. WD 80Gb SE.Seagate Baracuda 80 Gb. Gf4 4600Ti. Nett Broadcom&3com Win xp pro Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hehe.. Har ingenting å gjøre med maskinen din. Ei heller oppdateringene av software. Det skyldes rett & slett at BFV er proppfullt av latterlige bugs. Spesielt etter 1.01 patchen kom. Jeg og mange flere med meg opplever akkurat det samme. Vi håper alle at DiCE skal redde skinnet sitt i 1.1 som kommer om ikke så fryktelig lenge. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 det er jo tragisk det virker som om eg blir sendt ut for hver gang en har en god runde Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har personlig sluttet å spille BF: V inntil patch 1,1 kommer. Holder meg til CZ så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå