nander Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har en kamerat som vil ha en enkel, billig bærbar som er robust.. som han kan ta med på båter etc. noen forslag? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hmmm, med båter mener du...... jolla på hytta ? Princess 65 ? Er ikke mange bærbare som er sånn "sprutsikker", kommer faktisk ikke på noen i det hele tatt. Kanskje hvis du spesifiserer nærmere hva du mener med robust, at noen kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
nander Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 han er dykker... og er mye ute på tur... jeg er nok også litt optimistisk når jeg spør... for jeg har vel ikke sett noe sånt jeg heller... men det er jo lov å håpe Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) hmm..tror jeg har sett det en gang et sted..... MEN, billig tviler jeg det er eller det spørs hva du mener er "billig" Endret 26. mai 2004 av Makky Lenke til kommentar
nander Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Billig og billig... Det er uaktuellt med en top of the range IBM... men litt penger har han da... men har du en link, eller noe jeg kan bruke for å søke på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå