Gå til innhold

Microsoft IntelliMouse Optical? Optisk vs kule? Til spill!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte nettop en intellimouse explorer til 200 hos komplett. (ja, jeg vet det :wink: dems tabbe).

Jeg klarer ikke bevege den så fort at den ikke følger med. Jeg har koblet den til USB, og kjører WinXP.

Veldig bra. Mer fornøyd med den en med kulemus.

Men jeg har aldri prøvd Boomslang i lengre perioder, så de er nok sikkert bra de og eller?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-11 08:48, ilpostino skrev:

har lest her på forumet at optiske muser ikke henger helt med i fps-spill hvor en feks skal snu seg raskt...

det var i gamle dager det..

(og ikke bare i fps btw)

uansett, jeg har musa og den rocker hardt! eneste problemet er viss du er vant til å løfte musen til utgangspunktet(senter på musmatta?) ofte, fordi den trenger ikke å røre underlaget for å reagere.

Lenke til kommentar

Det at de ikke henger med i fps spill er fakta som henger igjen fra de første musene, de nyere musene er helt utrolige til alle typer spill er min mening, har selv en Logitech Dual Optical og det er nok den beste investeringen jeg noensinne har gjort for pc'en min.

Når du anskaffer deg en Optisk mus må du være forberedt på å bruke det fremover for du utvikler en lit spesiell spillestil med å løfte musen litt over matta osv (vanskelig å forklare) dersom du gjør dette med ballmus skipler alt seg så jeg har sverget resten av min "karriere" til optiske muser.

Og du trenger ALDRI å gjøre ren musene.

Lenke til kommentar

Det stemmer det med at noen optiske ikke henger med... spesielt Logitechen sin Ifeel/mouseman mus med kun en laser (den musa som er beregna for begge hender.. ikke den som er ergonomisk for høyre) selv hatt 2 stk ,va helt jævli å spille bl.a Cs, bevegde man musa fort så hoppa bare pila opp og ned.. bytta så til dual optical og har aldri vært mer fornøyd :smile: den er god å holde i , litt stor og fast grep .. fusker ALDRI .. ikke med mi dårlige stoffmusematte som sikkert er 10 år gammel , kjøpte for 29 spenn til Amiga 500'n min :smile: Ingen får kaste kosemusematta mi *kosemed * heheheh har eid nok en mange fights ja .. hihi

Jeg er og kjeivhendt og tenkte egentlig at dual optical ville bli litt feil for meg da.. men faktisk så fungere det veldig godt.. eneste er at den knappen nede på sida skjelden eller aldri funke i quake 3 :sad: Og vil ikke ha inn de helvetes driverne ..

[ Denne Melding var redigert av: CdBuRnR på 2002-04-11 10:27 ]

Lenke til kommentar

Har forsøkt "gamle" optiske, nye optiske og Boomslang, og de nye musene med Dual Optical i spissen er på min førsteplass ihvertfall - boomslang e vanvittig presis, men litt vanskelig å venne seg til og mye mas (rensking kver uke) for å holde stabil og presis, dessuten e den + icemat dyr som fy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...