danilovic Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Altså, de som mener at Fellowship of NoA er den beste, de har ikke sett så mange filmer. Mener jeg. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Altså... De som i det hele tatt har sett mere enn ti "fragmovies" trenger å komme seg ut og få seg et sikkerlig liv. Jeg spiller en del CS selv, men å skaumfare nettet for å se filmer av andre som spiller er for dumt.... Lenke til kommentar
syff Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 ork ha norslund som fav. please er jo hardcore tecno/trance dritt med midtpåtreet frags som man ikke får annet enn hodepine av. beste fragmovien er jo selvfølgelig frag or die / Chicks Dig X-Pec Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Annihilation - q3Unskilled 3 - ut2k3 CS filmar er for kjedelege... Annihilation er det beste noengang laget til noe spill (kanskje fordi jeg er extremt q3 fan) men den er utrolig bra. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 1. HøHø cpl elaijt Du er klar over at den er fake? Anyways: Fellowship of NoA er best. Frag'ene i den er ganske vanlige for cpl filmer men den er veldig bra laget. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvor finner dere alle disse fimene da? Har dere adressen til noen? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Anyways:Fellowship of NoA er best. Frag'ene i den er ganske vanlige for cpl filmer men den er veldig bra laget. Matrix Renaissance er bedre laget, Chicks Dig X-Pec har bedre frags, Accept My Shaft er morsommere. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Anyways:Fellowship of NoA er best. Frag'ene i den er ganske vanlige for cpl filmer men den er veldig bra laget. Matrix Renaissance er bedre laget, Chicks Dig X-Pec har bedre frags, Accept My Shaft er morsommere. Smak og behag. Syns Azid er best samme hva. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Chicks Dig X-Pec Fraglust - Sle!p Karnival The Movie SuperPlayers - New World Order MindtrekLAN 2002 Forøvrig enig med sosohal, de som mener The Fellowship of NoA er den beste har ikke sett mange (evt så har de sett helt på utrolig dårlige fragmovies). Endret 14. juni 2004 av XoRc Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Anyways:Fellowship of NoA er best. Frag'ene i den er ganske vanlige for cpl filmer men den er veldig bra laget. Matrix Renaissance er bedre laget, Chicks Dig X-Pec har bedre frags, Accept My Shaft er morsommere. Smak og behag. Syns Azid er best samme hva. Enig. Elsker den første sprayen med 5 hs Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Må bare legge til en jeg nettopp så: Super Players: New World Order Sinnsykt stilig laga Lastes ned Her Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Må bare legge til en jeg nettopp så: Super Players: New World Order Sinnsykt stilig laga Lastes ned Her *laste ned* Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Må bare legge til en jeg nettopp så: Super Players: New World Order Sinnsykt stilig laga Lastes ned Her Den var ikke liten den der. Er det noen andre nettsider jeg finner cs-filmer? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Må bare legge til en jeg nettopp så: Super Players: New World Order Sinnsykt stilig laga Lastes ned Her Den var ikke liten den der. Er det noen andre nettsider jeg finner cs-filmer? Sa jeg den var liten a? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Må bare legge til en jeg nettopp så: Super Players: New World Order Sinnsykt stilig laga Lastes ned Her Den var ikke liten den der. Er det noen andre nettsider jeg finner cs-filmer? Sa jeg den var liten a? Nope, men jeg trodde at den var liten. Trodde den var sånn 12mb eller noe. Lenke til kommentar
OrakL Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 1. EoL 2. Die Hard 3. adrenaline 2 4. n1one 5. zex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå