firberblad Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Hei Er det noen andre her som spiller Lineage 2? Jeg sliter seriøst med motivasjonen for å fortsette. Er på lvl 12 nå og det tar jo uten overdrivelse en hel evighet å stige i lvl. Håper noen kan fortelle meg at en ny verden vil åpne seg og at spiller er kanon bra for akkurat nå angrer jeg på at jeg betalte tilsammen 70 dollar for å importere det. Har ikke sett det såkalte mainland enda, men nå klarer jeg bare å spille i 10 minutter for jeg logger av i kjedsomehetens navn og går tilbake til AO. Jeg spiller Orc på lionna. Navnet er Gulzai. Blir gjerne med på litt team hunting sammen med andre.. Konklusjon: trenger en seriøs vitamin-innsprøyting. Endret 25. mai 2004 av firberblad Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 HAr du først spilt AO så klarer du ikke å holde deg lenge til andre MMORPGS.. Det plager meg Lenke til kommentar
Treat Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 spilte beta av lineage 2 selv og jeg syns det var drittkjedelig i forhold til ao så blir nok og vente til WoW Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Spilte beta av Lineage 2 jeg også. Jeg syntes også det var helt pyton i forhold til "mitt" mmorpg, Dark Age of Camelot. Holder meg nok til det til WoW/EverQuest 2 kommer. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er jo ett av de spillene det går raskest å levle på! Jeg er lvl 19, går opp en lvl per halvtimes spilling sånn circa. Må bare vite hvor du skal hunte Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Spiller du ORc eller noe annet? Hvor jakter du da siden det er så bra? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 L2 går jo bare ut på å velge den peneste alven og hoppe opp og ned Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 L2 går jo bare ut på å velge den peneste alven og hoppe opp og ned Så sant så sant Neida, spilte litt betaen, ble fort lei. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Jeg fikk spillet i går, spiller som fighter dwarf og har kommet meg til lvl 9. Må si jeg er postitivt overasket. Har aldrig testet et online rollespill før, og hadde ikke de store forventningene, men til nå har spillet vært helt fantastisk. Forstetter det slik, kan det fort bli altfor mange timer foran skjermen Edit: Valget sto mellom L2 og SWG, men endte til slutt opp med L2. Noe jeg ikke angrer på, men er det noen som har testet begge? I så fall, hvilket likte du best? Endret 30. mai 2004 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
stranden Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det tar tid og levle her. Men jeg synes det er ganske greit at ikke alle er max level med en gang, og at det er litt uhm.. "motstand" Altså, og party hunte på lav level er ikke det beste. Du må gjøre alt så riktig fra 1 - 30, for og ikke slite skikkelig Det kreves at du må hunte etter penger for å få tak i god gear. Ganske kjipt kanskje for de som ikke vet helt hva man skal gjøre. Først må du bare komme over lv20, så kan du ut og møte folk. Beginners områder er ganske tomme nå, så ikke så arti kanskje Jeg er lv48 nå. Tar sin tid, men det går fort, eller føles fort, når du har en god group som snakker bare tull, mens du hunter etc Og bare et tips, hvis noen vil ha. Bruk en bue til og levle fra 1 -20 uansett fighter class. Jaja. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ruins of despair er den beste plassen for mystics, i hvert fall fra lvl 14 - 22/25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå