jgh Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hvorfor får jeg ikke valgt multiplayer i need for speed porsche??? Kjører win xp. Mener at jeg har fått valgt multiplayer før og da kunne jeg velge mellom alle bilene, men nå er multiplayer alternativet deaktivert. Takk for alle svar Lenke til kommentar
gamePRO Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 hallo Jeg hadde det samme problemet en gang, men bare med et annet spill. Fant til slutt ut at jeg hadde slettet en fil som gjorde slik at multiplayeren ikke funket. Prøv å installere spillet på nytt. Funka for meg Lenke til kommentar
Protector Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 hehe, åssen klarer dekk å slette filer som gjør at multiplayer ikke funker da?? har aldri fått til det jeg! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 Quote: On 2002-04-28 00:54, Protector skrev:hehe, åssen klarer dekk å slette filer som gjør at multiplayer ikke funker da?? har aldri fått til det jeg! Tja...aldri hørt om dekk som som sletter filer jeg :razz: Med mindre du kommer fra et sted på Hedmark da...og mener "dere"....lol! Sorry...klarte ikke å dy meg...måtte bare :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå