Zepticon Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Har vurdert å kjøpe meg en Icemat, men er ikke sikker på hvordan den er å bruke? er den veldig forskjellig fra vanlige musmatter? Kan noen gi meg en pekepin på hvordan den er i bruk....? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg synes at Icemat bråker for mye. Jeg ville gått for fUnc sUrface 1030, les https://prisguiden.no/vis_produkt.p...d=16848&id=7581. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg synes at Icemat bråker for mye. Jeg ville gått for fUnc sUrface 1030, les https://prisguiden.no/vis_produkt.p...d=16848&id=7581. Enig med atrax, IceMat bråker altfor mye. Vil anbefale en fUnc som han, men hva du velger er en smakssak. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 ...men hva du velger er en smakssak. Helt korrekt! Selv har jeg Icemat og er fornøyd, synes ikke at den bråker, men synes det er litt deilig å "høre den", og så ser den veldig kul ut da Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Syns at icemat er bedre enn func, en kompis har icemat... men jeg har revel cell sjøl som jeg syns er bedre enn begge... Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har IceMat. Men jeg synes at funcen er bedre, men ikke så mye bedre at den er vært 300 nye kroner. Men siden du skal kjøpe ny anbefaler jeg FunC fremfor IceMat. Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ...men hva du velger er en smakssak. Helt korrekt! Har selv icemat, ville aldri i livet bytta den mot en funC. Men som sagt en smakssak. Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det er veldig smak og behag rundt musematter. Alle har sin favoritt min favoritt er nokk func - noe som jeg selv har men har hort mye bra om revel cell! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har både IceMat og fUnc 1030 og etter at jeg fikk fUnc'en i hus, har jeg ikke brukt IceMat'n. IceMat plata er kulere og ser bedre ut, men med min MX510 liker jeg bare fUnc bedre. _ johanf Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ja, den er forskjellig fra andre musmatter. Blandt anet bråkete og kald. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Én ting du bør ta hensyn til: Ikke kjøp svart musmatte om du har trådløs optisk mus! Svart reflekterer ikke lys like godt som andre farger, slik at batteriene i musa blir spist opp veldig fort. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. topicen sier ikke meg noenting om hva det er snakk om her, anbefaler deg og lage tråder med bedre topic fra nå av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg