Skurk Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg tenkte jeg skulle kaste meg med på vannkjøling bølgen jeg og. Skal bygge det selv på CPU, GPU, NB. Og lurte på hvilke mål blokkene bør være på for å passe me festhull ol på HK ? Gjelder socket A og R9800Pro hvis det har noe å si Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Her har du målene til og feste vannblokka på hovedkortet. Hullen er 4mm. Merk at målene er til senter av hullene. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Et lite tips der: Bor festehullene til 5mm i stedet for 4mm. Det er greit å ha litt slingringsmonn der, så ikke blokka "klyper" på skruene. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Merk deg også at målene er til kanten på hullet, IKKE midten! Legg derfor til X antall mm til å oppnå riktige mål. Har forresten lagt med et par selv... -P- Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 ok. da skulle alt være klart til å begynne. finne no kobberplater først da Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Lykke til, og hold oss oppdatert Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Merk deg også at målene er til kanten på hullet, IKKE midten! Legg derfor til X antall mm til å oppnå riktige mål. Har forresten lagt med et par selv... -P- Nei, det du sier er feil Pritorian. Målet er til center av hullene. Dette er kun for Soket A, jeg mener ikke skjermkortet, det har jeg ikke peiling på. Sjekk tegningene mot hverandre så sjønner du hva jeg mener. Du har 36mm og 66mm mellom hullene, målt til center og jeg har 36,14mm og 66,09mm mellom hullene på soket A. edit: Dette er kun for Soket A, jeg mener ikke skjermkortet, det har jeg ikke peiling på. Endret 26. mai 2004 av bluesman Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 På mine tegninger ja, men ikke den som er postet over... Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 På mine tegninger ja, men ikke den som er postet over... Javel, skal skruene vere 0,28mm, 0,18mm eller er målene senter til senter? Det blir jo ganske tynne skruer. For P4 er det uansett senter til senter. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Denne skulle nok ha blitt flyttet over til vannkjølingsdelen. Passer nok bedre der enn under luftkjøling Lenke til kommentar
It's me Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Flyttet til "Kjøling - Vann og ekstrem" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå