xlpuma Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har kopiert en del filmer med dvdshrink, og er veldig fornøyd med det. Enkelt og genialt program ....helt til i dag... Jeg har prøvd å kopiere en film på 7,78 Gb og 3,5 time spilletid, men dvdshrink vil bare komprimere den ned til ca 4,7 Gb. Det er vel 4,434Gb som er maks man kan brenne på ei plate. Right? Jeg vil ha med undertekster, men noen kapitler kan jeg være foruten.?.. Har prøvd re-author, men da blir disken uleselig i dvdspilleren (takk for at det finnes dvdrw plater ) Finnes det noen programmer som kan komprimere enda mer? For de som lurer, prøver jeg å kopiere bonusdiskene til Lord of the rings Takk til de som kan gi seriøse svar Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Kanskje det er dvd spilleren din som ikke takler dvdrw? Jeg bruker re-author ganske ofte og jeg har ikke problemer med å få spilt filmene på dvd spillerene her i huset. Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har ingen problemer med dvdrw. Jeg har testet en drøss plater med dvdrw før jeg brenner en vanlig r-plate. Kanskje filvalget for fjerning har vært uheldig, men jeg kunne tenkt meg å prøve noen andre program som gjør jobben lignende dvdshrink, men bare litt mer komprimert Lenke til kommentar
marcus Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ettersom du skal kopiere lotr bonus diskene, er du sikkert interresert i å vite at de selger atter en konge (2 disc) til 89,- på elkjøp og 99,- hos expert;) Jeg bruker også dvdshrink men jeg gidder ikke brenne ut filmer som blir på under 70% av orginal kvalitet. Du kan jo prøve clonedvd2, veldig bra og enkelt prog. Der kan du på en enkel måte få med deg menyen på dvd'ene utenom at du må ta med ekstramatriellet;) Noe jeg savner på dvdshrink. Er i allefall kjempe kjekt på musikk dvd'er, for å kunne velge kapitell/sang fra menyen... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Man kan ha med menyene når du bruker dvdshrink. Da må du bruke re-author. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg har heller aldri hatt problemer med Re-author. Har aldri opplevd at ikke DVD Shrink har kunnet komprimere ned til 4464 MB som er maks, men 3,5 timer er jo mye. Det går an å dele opp filmen med DVD Shrink, men da må du bruke Re-author. Jeg tror det er spilleren din som har problemer med dvdrw. Jeg har også opplevd at de samme dvdrw platene virker en gang og ikke neste gang. En full sletting av platen pleier å hjelpe, men ikke alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå