Gå til innhold

Varmeutvikling på kott

Anbefalte innlegg

vel, ja.. det ble varmt ;)

men ikke så varmt at det er noe problem.. er vel ikke mer en 26 grader på kottet, 30 i system temp.. og den høyeste tempen prossessoren har vert oppe i er 57 grader, sikkert da jeg spillte farcry i noen timer.. så noe problem har ikke varmen blitt.. :)

men det har blitt varmere.. ;)

så nå er det bare å lete fram gaffa teipen og eggekartongene og legge siste hånd på verket..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
maskina fungerer som en varmeovn som produserer ca. 300W. Du har altså en varmeovn på 300 watt, så rommet vil bli varmt ja.

Hvor fikk du 300 watt fra? Maskina mi er rimelig ny og overklokket, og den er ikke i nærheten av å trekke 300 watt, langt mindre produsere 300 watt med varmenergi.

Lenke til kommentar
maskina fungerer som en varmeovn som produserer ca. 300W. Du har altså en varmeovn på 300 watt, så rommet vil bli varmt ja.

Hvor fikk du 300 watt fra? Maskina mi er rimelig ny og overklokket, og den er ikke i nærheten av å trekke 300 watt, langt mindre produsere 300 watt med varmenergi.

Jeg er helt enig. 300W høres ut som en rimelig heftig 4-CPU server med en haug disker. Men jeg vil bare presisere at om PC'n din trekker f.eks 100,00W så produserer den nøyaktig like mye varmeenergi (100,00W). Den elektriske energien omdannes kun til varme og slipper ikke ut i andre former for energi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...