Turbo249 Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Hjelp jeg blir gal!!! Jeg for ikke skrudd av JEN ! (Jumper Mode) Probleme e at når æ skrur den av så nekta maskin å slå seg på igjenn!!?? For Det er kunn når alle Brytere står i (Defult) At den Jevla maskin kommer med skjermbilde å BIOSEN!!! E det noen som har noen idea om ka det kan hver som e feil ?? (Eller ka æ gjør feil:) Maskin starta Med det e de eneste som skjer!! ingen pip eller no liv i skjermen!!! Hva kan det være doctor!!!!?? Hjelp denne doningen har potensiale t å bli en Råtass! Men ikke i Jumper Mode! Jeg er takknemlig for all hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!! Svar kan motas på e-post [email protected]. Lenke til kommentar
Turbo249 Skrevet 11. april 2002 Forfatter Del Skrevet 11. april 2002 Jeg fant svare selv!! Men jeg vill dele d med dere andre som eventuelt ikke har funnet d!!!! Her er det:)A7M266-D setup tips Can't go into jumperfree mode -Set all the DSW switches to 'off' then move the JEN jumper to jumperfree. Keyboard doesn't respond -Make sure the IDELED is plugged onto the vertical pin set below the JEN jumper, not the pins on the PANEL block, these are really the keyboard lock pins mis-labeled. This is a start, let's see what else we can dig up! Lenke til kommentar
bakkus Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Ellers kan det vel ikke skade FOR mye å prøve om det er som på mitt ASUS A7V-E: Gjør akkurat MOTSATT at hva det står i manualen.. da funker det for meg (tok en stund før jeg fant ut det..), dvs. at "På" på dip-switchen egentlig skal stilles på "Av". Noen andre som har hatt samma problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå