Jokko88 Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er det noen som har prøvd dette spillet? Det har jeg, og jeg anbefaler dere til å ikke kjøpe det! Det er en kopi av Sims, bare nedgradert. Du kan ikke lage dine egne folk eller hus, du kan heller ikke bestemme yrke selv eller å være noe annet sted enn i leiligheten. Det er utrolig kjedelig dritdårlig!! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er det noen som har prøvd dette spillet? Det har jeg, og jeg anbefaler dere til å ikke kjøpe det! Det er en kopi av Sims, bare nedgradert. Du kan ikke lage dine egne folk eller hus, du kan heller ikke bestemme yrke selv eller å være noe annet sted enn i leiligheten. Det er utrolig kjedelig dritdårlig!! (Heter DEgadert, ikke nedgradert) Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) (Heter DEgadert, ikke nedgradert) Beklager, håper at du kan tilgi meg , men nå snakker vi om spillet!! Heter det ikke deGRAdert? Endret 25. mai 2004 av Jokko88 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg skal ta tipset. Ikke det at det ville ha falt meg inn å kjøpe det, da men =) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Spilte det litt. Høydepunktet var sengelekene, men så var det ikke gøy lenger. Perfekt for ensomme over 40. Endret 25. mai 2004 av CobraM Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Spilte det kansje i en dag, så var jeg lei. SYnes det er en dårlig versjon av sims. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Ja det er bra at dere er enige med meg. Så blir det kanskje ingen etterfølger(håper jeg). Lenke til kommentar
liebermannXCR Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 For all del, det er dritt dårlig...., men prøv å flytte inn to damer i samme leilighet (eller to menn for de som liker det)! Det finnes litt patcher her og der som gir litt ekstra spenning..., men det skal mye til for at jula i år går med til å spille Singles :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå