Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Irriterende IRC OP-er!!!


Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere er lei irriterende maktsyke Irc OP-er som sikkert ikke har bedre å gjøre enn å sitte å kicke folk??

dette serlig i spørre kanaler. assa få det inn i hode, at hvis det er en som spør noe så er det av uvitenhet, det er ingen grunn til å kicke eller banne folk på grunn av det. om man ikke liker spørsmålet, er det enkelt og greit å la være å svare.

 

nå hadde jeg likt om noen kunne sette opp en 'poll' om temaet, jeg har deseverre ikke tilgang til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og du aner tydligvis ikke hva du snakker om gjør du:)? Du snakker om Channel OP's ikke IrcOp's antar jeg. Det er som regel grunner til at man blir kicket eller bannet, det er som regel den som gjør det som er en idiot , har vært teit eller slengt ut spørsmål som en person med normal IQ bør skjønne er uegnet. De fleste har heldigvis et minste snev av etikette og vet hva som egner seg og ikke.

 

Men siden du ikke vet forskjell på en IrcOP og en Channel OP , og kaller noe en spørre kanal så tror jeg du allerede har forklart hvorfor du blir kicket:)

Lenke til kommentar

Nå er det noen år siden jeg drev å hang på irc men mitt inntrykk av ircop'er da var i allefall at de stort sett var ganske ok og hørte på deg når du hadde en problemstilling. Når det gjelder vanlige ops i kanaler rundt omkring var det vel større variasjon på gangsynet :p Det viktigste er vel å ikke la seg irritere og oppføre seg høflig og snilt så kommer du langt både på irc og i den virkelige verden ;)

Lenke til kommentar

Samt, uten at jeg vet hva som fikk de til å kicke deg, lønner det seg å lese reglene for kanalen før du begynner å bruke den.

 

På den andre siden kan jeg jo ikke annet enn å si meg enig at det finnes alt for mange useriøse folk med OP på kanaler rundt om kring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...